Naposledy editováno 14.07.2013 11:51:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brknutí o tlačítko startéru za jízdy
Mr.Dan píše: Zato automat s dvoulitrovým motorem s turbem je pohroma, viz můj vůz, v té době ani poté nesehnatelný v manuální verzi a dobrém stavu. Radši bych normální šaltrpáku. Ale to už jsme hóódně odbočili...
Já mám Volvo V70, 2,4 obsah diesel v automatu a lepší auto jsem nikdy neměl. Najeto 270 (tedy alespoň to ukazuje počítadlo - dotaženo ojeté z itálie) a naprosto bez problémů.
K tématu - co takhle na to tlačítko prostě nešahat? Nevím tedy co tě vede tu pracku na to tlačítko dávat
seikos píše: Já mám Volvo V70, 2,4 obsah diesel v automatu a lepší auto jsem nikdy neměl. Najeto 270 (tedy alespoň to ukazuje počítadlo - dotaženo ojeté z itálie) a naprosto bez problémů.
K tématu - co takhle na to tlačítko prostě nešahat? Nevím tedy co tě vede tu pracku na to tlačítko dávat
Mnó, jenže tam už máš asi o chlup modernější almaru, co? Nedávno jsem našel na Flickru test toho mého Saaba s tímtéž motorem a automatem a resumé testu? Něco ve smyslu "Pokud někdy existoval motor vrcholně nevhodný ke spárování s automatickou převodovkou, pak právě tento přeplňovaný B202 jest on". Almara je čtyřstupňová a má dost krátkou dvojku a dlouhou trojku, takže pojezd ve městě rychlostí okolo 40tky je očistec, protože to je přesně hranice, kdy už tam chce šoupat trojku a podtáčet tak motor kolem 1100 ot...
Jinak se taky ptám sám sebe, co mě vedlo k tomu o to tlačítko zavadit. To bude ta rozvášněnost při vrkání před nájezdem do zatáčky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |