globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brknutí o tlačítko startéru za jízdy
Jednou za čas se mi zpravidla při dojíždění na křižovatku na neutrál stane, že omylem zavadím na milisekundu o tlačítko startéru a z motoru se samozřejmě ozve nelibý zvuk rozmotané volnoběžky. Určitě jí to vůbec neprospívá a navíc spojka volnoběžky je u motorů VFR tak trochu slabina (rád praská), takže můj dotaz je prostý - jak to děláte, aby se vám tohle nestávalo? Je to to samé jako zavadit o tlačítko klaxonu (na tom samym místě na druhý straně), jen s horšími důsledky... Díky za pochopení stupidního dotazu.

Naposledy editováno 14.07.2013 11:51:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brknutí o tlačítko startéru za jízdy

14.7.2013 v 17:20 | Nahoru | #1

Mr.Dan píše: Zato automat s dvoulitrovým motorem s turbem je pohroma, viz můj vůz, v té době ani poté nesehnatelný v manuální verzi a dobrém stavu. Radši bych normální šaltrpáku. Ale to už jsme hóódně odbočili...



Já mám Volvo V70, 2,4 obsah diesel v automatu a lepší auto jsem nikdy neměl. Najeto 270 (tedy alespoň to ukazuje počítadlo - dotaženo ojeté z itálie) a naprosto bez problémů.

K tématu - co takhle na to tlačítko prostě nešahat? Nevím tedy co tě vede tu pracku na to tlačítko dávat

(reakce na) Brknutí o tlačítko startéru za jízdy

14.7.2013 v 22:19 | Nahoru | #2

seikos píše: Já mám Volvo V70, 2,4 obsah diesel v automatu a lepší auto jsem nikdy neměl. Najeto 270 (tedy alespoň to ukazuje počítadlo - dotaženo ojeté z itálie) a naprosto bez problémů.

K tématu - co takhle na to tlačítko prostě nešahat? Nevím tedy co tě vede tu pracku na to tlačítko dávat


Mnó, jenže tam už máš asi o chlup modernější almaru, co? Nedávno jsem našel na Flickru test toho mého Saaba s tímtéž motorem a automatem a resumé testu? Něco ve smyslu "Pokud někdy existoval motor vrcholně nevhodný ke spárování s automatickou převodovkou, pak právě tento přeplňovaný B202 jest on". Almara je čtyřstupňová a má dost krátkou dvojku a dlouhou trojku, takže pojezd ve městě rychlostí okolo 40tky je očistec, protože to je přesně hranice, kdy už tam chce šoupat trojku a podtáčet tak motor kolem 1100 ot...

Jinak se taky ptám sám sebe, co mě vedlo k tomu o to tlačítko zavadit. To bude ta rozvášněnost při vrkání před nájezdem do zatáčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist