V plánu je cestování po ČR, z větší části silnice, zbytek polňačky a lehčí off. 1-2x za rok výjezd do méně civilizovaných oblastí světa s kufry + eventuálně baťoh.
Chci něco, co bude držák, bude mít slušné servisní intervaly a (pokud nekoupím šrot) bude vyžadovat pouze základní servis a ne investice X tisíc každých 100 km.
Dále to musí alespoň trochu jet i ve dvou a proto nechci jednobuch.
Tzn chci lehce adventure motorku.
Favoritem bylo KTM LC8 950 ale po přečetní spousty názorů jsem získal dojem, že jediné plus téhle motorky jsou její offroad vlastnosti, jinak žere, je poruchovější a na přesuny po dálnici nepohodlná, ochrana jezdce slabá.
Další nevýhodou je vysoká pořizovací cena.
I když po něm extra netoužím, vylezlo mi jako nejlepší volba Bmw GS.
Teď se vás táži, je o tolik lepší 1150GS oproti 1100 a cenový rozdíl cca 40.000 Kč je tedy opodstatněný nebo je 1100 slušná motorka a ty ušetřené prachy je lepší vrazit do servisu event. úprav?
Vzhled neřeším.
Z 1100 mám strach, že je to už přeci jen starý šrot a nerad bych řešil neustálé závady. Na druhou stranu, je celkem nízká cena velké +.
Japonské konfekci bych se velmi rád vyhnul, resp. o tom ani neuvažuji.
Díky za názory
Naposledy editováno 16.09.2013 11:38:08
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Lucky-Jarda píše: BMW R1100GS má pětistupňovou převodovku a tak je nějakej rychlej přesun po dálnici horší. On to umí, ale už někde od 120 vejš začíná nepříjemně růst spotřeba. Když pojedeš někam dál (k moři) tak se to nasčítá, jestli bere 5,5 nebo 7.5. R1150GS už je šestikvalt.
1100GS je v pohodě, pokud pominu vzhled tak se plně vyrovná 1150GS. A to že od 120 nahoru žere 7,5L tak je taky kec. Měl jsem jak 1100GS tak teď mám 1200GS a můžu ti říct že berou benzín dooost podobně. Rozdíly budou tak decka dvě na 100km. Jezdím s kamarádem kterému jsem jedenáctku prodal a tankujeme na stejnou trasu vždy +-0,5L stejně na nádrž! Když jedu na 1200 dálkově a třeba dálnice tak při rychlosti okolo 160km se spotřeba i na dvanáctce vyšplhne na 7,2L bez problémů a když jedu ful nabalenej s baťůžkem tak není problém jet i za 8,5L ale to už nejedu ale letím.
Takže pokud ti nevadí vzhled tak ta 5ka má taky své výhody. Počítám že stejně budeš jezdit víceméně mimo dálnice tak tu 6ku ani nepoznáš že ji nemáš. Naopak se dá pěkně na 5ku brumlat po městě 50kou a pak stačí jen přidat plyn a pojedeš plynule až na 200km/hod.
Jo a 1100GS je ještě poctivá kovařina která se zas tak nejebu a fakt dost vydrží.
Naposledy editováno 13.07.2013 23:10:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |