globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakou volit moto hned na startu
 
8.7.2013 v 22:43
Zdravím všechny zkušený

Mám už 38 let a tak nějak je mým snem už hodně dlouho pořídit si nějakej supersport.Neustále váhám jakým směrem se vydat.Zkušenosti s moto nejsou nijak valný.Nějaký ježdění na fichtlu a pár jízd na starý 350 panelce to se nedá asi ani počítat.Každopádně sen o silný mašině si nechci nechat jen zdát ale prostě si jej užít naplno.Počítám s tím že se do toho nebudu hned šlapat,ale přesto nechci pořizovat něco pod 6oo a spíš bych raději silnější.Nejvíc asi pošilhávám po Hondě dejme tomu 954případně CBR1000 případně Kawě ninja 750 nebo 1000 :)No je mi jasný že budu muset zpočátku dost opatrně na plyn.Přesto si říkám že bude lepší hned si zvykat na to co bych chtěl a zžít se stím,než se postupně prokousávat a znovu pak projít učením na silnější stroj.
Chtěl bych na to znát Váš názor.Snad ještě dodám že uvažuju o moto r.v.do 2000

1 reakcí na tento příspěvek jakou volit moto hned na startu

9.7.2013 v 22:36 | Nahoru | #61
Hele a co VFR 750/800i? Není to zdaleka čistokrevnej SS, ale pojezdit se s ním dá krásně a pocestovat jakbysmet. Z ryzího SS by tě v tvym věku mohly po 10km bolet záda apod., teda bez urážky, prostě nic příjemnýho, navíc Fároš na skorozačátečníka podle mě moc silnej. SS šestky jsou až na výjimky skutečně poměrně malé, kdežto na VFR je místo i pro dvoumetrovýho klacka, soudě teda aspoň podle toho, jak se mi na ní sedí se svýma 177cm. ;)

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

9.7.2013 v 23:07 | Nahoru | #62

DonyR1 píše: Já mit omezenejch 50 na motorku mám jasno, timhle strojem nic nezkazíš, já na něm najel kolem 30 tis km a kromě schořelého altíku sem snim nemel nikdy zadny problem..... CBR 929RR



Ty jsi urcite borec nejvetsi, takze davas litra s prstem v nose, ale ne vsichni to umi. Kazdej lojza rozjede oktavku, ale ne vsichni uridi lambo. Litr na zacatek je kravina.

1 reakcí na tento příspěvek jakou volit moto hned na startu

9.7.2013 v 23:19 | Nahoru | #63
A co Yamaha Thundercat.... Já jsem na ní před třema rokama taky začínal (ve 30 letech) a je to dobrá motorka a výkonu má až zbytečně moc. Myslím,že naprosto dostačující na delší dobu.Na naše cesty ta šestka bohatě musí stačit každýmu (myslím teda SS, ikdyž Thundercat je v dnešní době sportovně cestovní).
Poslal jsem ti zprávu...

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

9.7.2013 v 23:41 | Nahoru | #64
Pekeno> mám italky dvě, alfu a guzzinku a nemůžu říct ani křivý slovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 00:23 | Nahoru | #65

Mr.Dan píše: Hele a co VFR 750/800i? Není to zdaleka čistokrevnej SS, ale pojezdit se s ním dá krásně a pocestovat jakbysmet. Z ryzího SS by tě v tvym věku mohly po 10km bolet záda apod., teda bez urážky, prostě nic příjemnýho, navíc Fároš na skorozačátečníka podle mě moc silnej. SS šestky jsou až na výjimky skutečně poměrně malé, kdežto na VFR je místo i pro dvoumetrovýho klacka, soudě teda aspoň podle toho, jak se mi na ní sedí se svýma 177cm. ;)


Na VFRku každý drobný pád vzhledem k celoplastu bolí víc než na SS. Protože ty plasty se blbě sháněj.

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 02:59 | Nahoru | #66
[quote=šlosi-cat]A co Yamaha Thundercat..

ANO, jedna z ideálních stroju na začátek.

jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 06:49 | Nahoru | #67
Jak už několikrát zaznělo kup naháče, no a jelikož naháče nechceš tak polokapotu.
Až s tim lehneš nebude potřeba tolik plastu jako na sportu. Fazer, Bandit, Hornet a já nevim co ještě jsou ověřený motorky který se daj v pohodě zvládnout. Já mam třeba bandasku a je teda hodně blbuvzdorná, no a nejlepší na tom je že to koupíš za 35-45tisíc a za rok to prodáš v podstatě za stejnou cenu
Pak bych si zaplatil nějakej kurz bezpečné jízdy a třeba za rok můžeš přesedlat na vysněný ss

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 06:51 | Nahoru | #68

DonyR1 píše: Nevim proč mu tady píšete nesmysli, že mu litr nebo spíš devítka urve prdel...Vše je to jen o tom jestli si sebou vezme mozek na vyjížku, nebo ho nechá doma. A je lepší si koupit silnejší stroj a mít z nej respekt než uchcíplou 600,která ho omrzí respekt zmizí a rozbije si hubu... Já sem si v 18cti po Simsonu koupil FireBlada 929 ze začátku první 2 tis sem na tom jezdil pomalu pak sem začal postupně zrychlovat a druhou sezonu na jaře sem snim jezdil v Brně za 2:30.... Vše je to jen o o přemejšlení... jestli chceš litra kup si ho.



čekal jsem kdy se někdo s podobně progresivním názorem objeví

A opět..."začal-li jsem JÁ na podobným stroji a nezabil se, může každej a nezabije se" To je prostě blud dokonalý. Váha, výkon, posez - nic z toho co by bylo začátečníkovi výhodou. A ta teorie o tom, že na šestce ztratí respekt(a na litru po sezóně ne?) ... to už zavání fakt demagogií.
Jinak jsem se vrátil z dovolený po Rakouskejch a Slovinskejch alpách a když vidíš maníka na litrovým SSku jak si ťápne v zavíračce aby s tím neupad, dojde ti jak pošetilý je začínat na plastovým litru.

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 08:21 | Nahoru | #69
DonyR1> No,co na to říct asi si borec a dal si to.
Bohužel ti co to nedali sem už nic nenapíší.

Neříkám,že se to zvládnout nedá,ale je to zbytečné trápení,navíc na lehčí motorce se líp a rychleji zvládá technika.
Raděj vidím borca, co na šestce krásně projede zatáčkou,ví kdy brzdit,kde je apex atd.Než se dívat na litrovou vonavku,kde jde borec brzo na brzdy,pak dobržduje i v zatáčce a v apexu pomalu stojí.

btw:dobrý jezdec na šestce pojezdí v zatáčkách moooc litrů

1 reakcí na tento příspěvek jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 08:45 | Nahoru | #70
Vykašli se na to co ti tady píšou ,musíš to cíjtit sám co chceš a né ptat se,oni tě stejně neznají. Já v 18 ti jezdil na Jawě 500 OHC,tenkrát něco výjmečného a žádný zkušenosti. Dvacet let přestávka a koupil jsem JaWu 350/640 na osvojení jestli jsem to nezapoměl. A po roce jsem šel hned do litra YZF Thunderace a vše proběhlo na pohodu.Chtěl jsem jen říci ,že ke každé motorce a to je to hlavní musíš mít respekt a pak je vše v pořádku

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 08:47 | Nahoru | #71

Everest píše: Vykašli se na to co ti tady píšou ,musíš to cíjtit sám co chceš a né ptat se,oni tě stejně neznají. Já v 18 ti jezdil na Jawě 500 OHC,tenkrát něco výjmečného a žádný zkušenosti. Dvacet let přestávka a koupil jsem JaWu 350/640 na osvojení jestli jsem to nezapoměl. A po roce jsem šel hned do litra YZF Thunderace a vše proběhlo na pohodu.Chtěl jsem jen říci ,že ke každé motorce a to je to hlavní musíš mít respekt a pak je vše v pořádku



ma pravdu ten pan..

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 08:48 | Nahoru | #72

t_freedom píše: čekal jsem kdy se někdo s podobně progresivním názorem objeví

A opět..."začal-li jsem JÁ na podobným stroji a nezabil se, může každej a nezabije se" To je prostě blud dokonalý. Váha, výkon, posez - nic z toho co by bylo začátečníkovi výhodou. A ta teorie o tom, že na šestce ztratí respekt(a na litru po sezóně ne?) ... to už zavání fakt demagogií.
Jinak jsem se vrátil z dovolený po Rakouskejch a Slovinskejch alpách a když vidíš maníka na litrovým SSku jak si ťápne v zavíračce aby s tím neupad, dojde ti jak pošetilý je začínat na plastovým litru.



ma taky pravdu ten pan..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 08:51 | Nahoru | #73

DonyR1 píše: Nevim proč mu tady píšete nesmysli, že mu litr nebo spíš devítka urve prdel...Vše je to jen o tom jestli si sebou vezme mozek na vyjížku, nebo ho nechá doma. A je lepší si koupit silnejší stroj a mít z nej respekt než uchcíplou 600,která ho omrzí respekt zmizí a rozbije si hubu... Já sem si v 18cti po Simsonu koupil FireBlada 929 ze začátku první 2 tis sem na tom jezdil pomalu pak sem začal postupně zrychlovat a druhou sezonu na jaře sem snim jezdil v Brně za 2:30.... Vše je to jen o o přemejšlení... jestli chceš litra kup si ho.



a takhle to taky jde delat.. Ale riziko je podle me zbytecne vysoky... ale zase pokud chces mermomoci sdet na velky motorce a ze zacatku zkousnes ze Te predjizdej treba i na endurech.. tak co.. jsou to Tvoje penize, Tvoje zdravi, Tvuj cas, Tvoje zazitky..

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 09:00 | Nahoru | #74

SPIJKER píše: a takhle to taky jde delat.. Ale riziko je podle me zbytecne vysoky... ale zase pokud chces mermomoci sdet na velky motorce a ze zacatku zkousnes ze Te predjizdej treba i na endurech.. tak co.. jsou to Tvoje penize, Tvoje zdravi, Tvuj cas, Tvoje zazitky..



Podepisuji v plnem zneni ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 09:59 | Nahoru | #75

Krawatasakin píše: Na VFRku každý drobný pád vzhledem k celoplastu bolí víc než na SS. Protože ty plasty se blbě sháněj.


To bohužel můžu plně odsouhlasit. Taky mám raděj naháče.. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 10:12 | Nahoru | #76

Mr.Dan píše: To bohužel můžu plně odsouhlasit. Taky mám raděj naháče.. ;)



sice to muzu odsouhlasit, ale nahace radeji nemam .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 10:15 | Nahoru | #77

Veverčák píše: sice to muzu odsouhlasit, ale nahace radeji nemam .


Já lehl s VFRkem a jen blinkr,zrcátko a levý plast jsem zaplatil krvavě a to se zaplať pánbůh nestalo nic s chladičem. To bych se asi v tý době posral.

1 reakcí na tento příspěvek jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 11:19 | Nahoru | #78
Výkon, krouťák je jedna věc, druhá je, že se ten ss prostě blbějc řídí, pokud už nemáš nějaký návyky automaticky zažitý. Jo začít se dá na všem, jen na něčem líp a na něčem hůř.
Vyber dobře.

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 11:30 | Nahoru | #79
BadRX> tak tak - ss motorka je přínosem pro toho, kdo na motorce umí jezdit a dokáže její výhody využít a nedostatky minimalizovat - to se ale od stolu ještě nikdo nenaučil

2 reakcí na tento příspěvek jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 11:34 | Nahoru | #80
Kup si litra .
V 38 letech už určitě rozum máš, tak je zbytečné vyhodit prachy za 600, chvilku na ní jezdit, pak se ztrátou prodat a koupit 1000.
Nikde přeci není napsáno, že hned od začátku musíš jezdit všude 250km/h.

Většina lidí v těchhle diskuzích vždycky radí abys začal nejlépe na 125, pak "motorku" typu GS500 nebo eR5, pak šestku, pak nejlépe 750 a pak někdy teprv 1000.
Ty vyhodíš a proděláš spoustu peněz za motorky a stejně skončíš tam, kdes chtěl už dávno bejt...

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 12:34 | Nahoru | #81
tomiK9> hele a všiml sis co mu tu kdo radí ? 125ccm, 250ccm ??? ... radí se mu tu 600-1000ccm ale ne v SSku... ale je to marný je to marný je to marný...vždy příje někdo, kdo potvrdí, že na supersportovní mašině se 160HP se naučíš úplně vpohodě

Naposledy editováno 10.07.2013 12:39:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 12:39 | Nahoru | #82

tomiK9 píše: Kup si litra .
Ty vyhodíš a proděláš spoustu peněz za motorky a stejně skončíš tam, kdes chtěl už dávno bejt...


...pod drnem?

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 13:16 | Nahoru | #83
Krawatasakin>

jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 13:48 | Nahoru | #84
Dospelej clovek muze zacit na cemkoliv pokud ma pud sebezachovy s leze na to se sevrenyma pulkama. Znamej hned po tom co mu odrostl kluk vlitl po letech do prvniho litra tlr, vsichni mu hned rekli ze se rozseka na atomy hned, omyl, lita s rozumem,jasne ze nevyuzije 100% potencialu litroveho V2. .ale jezdi na masine svych snu a o tom to je prece.

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 13:51 | Nahoru | #85

Krawatasakin píše: Já lehl s VFRkem a jen blinkr,zrcátko a levý plast jsem zaplatil krvavě a to se zaplať pánbůh nestalo nic s chladičem. To bych se asi v tý době posral.


Jojo, zrcátko tři kila (to jsem si rozmlátil sám o zeď garáže ) a pravá horní kapotáž v dobrym stavu, původní barvě a bez blinkru tři litry. Asi jediná podstatná nevýhoda týhle mašiny.. Myslím, že autorovi by sedla jak zadnice na nádobu pro vaření jídla.

1 reakcí na tento příspěvek jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 14:07 | Nahoru | #86
No ja kdyz srovnam Farose 954(929), tak myslim ze na klidnejsi "zacatecnickou" jizdu je daleko vhodnejsi nez 600, ktera se v nizkejch otackach pomalu dusi a pak se najednou rozleti. Ale to je jen muj nazor a podle vetsiny urcite spatnej

jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 14:35 | Nahoru | #87
Tomik, Dony: Jo clovek s rozumem to zmakne, kdyz ale ctes mezi radky, tak se zda ze zakladatel vlakna tak nejak netusi ani ramcove na jakych vykonech se pohybuje a co to s 200kg motorky udela. Ja sam mam jako prvni moto fz8 a vim ze to jede jen tolik kolik tomu dovolim, ale taky od zacatku vim ze 100k je pro moje potreby az az...

jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 15:39 | Nahoru | #88
Myslím si,že i z GSX-R 750 .. rok 2006 + byl tak vycukanej ...

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 15:52 | Nahoru | #89

Kitty píše: Když chceš tak moc kapoty, kup si CBR600F, je to vzhledem SS, ale rozhodně nemá chování SS, je to v podstatě okapotovanej Hornet. Má 100k, je nezáludná, lineární průběh výkonu mnozí odsuzují jako nudnej, ale pro začátečníka je to naopak plus, protože je motorka předvídatelná. I když bych teda spíš volila fakt naháče, ono ti to řachne někde a kapoty na trsátka jsou drahej špás.

Jsem si ji koupila letos, ale já to měla jako svoji vysněnou TOP mašinu, šla jsem od dvácy přes pětikilo až sem, ale jsem drobná holka, pro mě si hned zkraje pořídit tu šestku by bylo totéž jako ty toho SS litra

Muž má CBR1000RR na okruh...jsem si na to jenom sedla a málem si potento, jak je to velký a jde z toho strach Nechtěla bych to ani za zlatý prase



Přesně cbr fko je tak akorát do začatku at už F4,F4i nebo F Sport.Jsou to klidné motorky a pro začátečníka tak akorat...Ale i to fko se umí rozvášnit,když to trošku točíš.Navíc má pohodlné sedlo (mimo Sport) a je to i idealní motorka na cestovaní.A další věc je,že je jich mraky pro případné díly

Jen nepadat,ty kapoty jsou opravdu drahe

Naposledy editováno 10.07.2013 15:54:22

(reakce na) jakou volit moto hned na startu

10.7.2013 v 17:29 | Nahoru | #90

Krawatasakin píše: ...pod drnem?


presnej koment
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist