petakala> Ahoj, ja jsem psal vseobecne o motoru 638 - ten je v typu 638/639/640. Tem vykonum never! 640 a 638/639 se delali jen ve dvou vykonovych variantach. To bylo z duvodu splneni hlukovych limitu - byl jinak otryskovan karburator a v sani byla clonka, zmensujici prumer difuzoru. Ted nevim jestli ti reknu presny cisla, ale ta slabsi mela 16kW a ta silnejsi(bez clonky) mela 18kW. Pak jeste neco malo udelali dvoukomorove vyfuky, oproti klasickym doutnikum, ale tam slo spis o to, ze to jelo lepe ve vyssich otackach. Pro klasicke cestovani jsou vhodnejsi rovne doutniky - i kdyz cestovat se samozrejme da i s dvoukomoraceme. Rozhodne vetsi vykon ti udela to, aby si to mel spravne serizene, namazane(retez, loziska,...). Ja mel standardni 640 s doutnikama a bez uprav a cestovni rychlost byla na pohodu 95, ale dalo se jet i 110. Maximum, dle digitalu je 120km/h, dle analog budiku 140 km/h. Chces-li honit vykon, predej to do TK moto. CZus.