globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Furt přidává plyn
4.7.2013 v 15:03
Zdravím chlapi, potřeboval bych radu. Fichtl sám od sebe pořád přidává plyn. Pokud vím, tak nejsou dvě délky lanek, nebo jo? Lanko sem zkoušel jak původní, tak i nové, beze změny. Ještě mě napadlo, že by to mohlo někde sát falešný vzduch. Co vy na to?
Díky za rady.

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 15:12 | Nahoru | #1
falešnej vzduch, gufero, na 3,14ču seřízenej

1 reakcí na tento příspěvek Furt přidává plyn

4.7.2013 v 15:17 | Nahoru | #2
Zaplý tempomat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Furt přidává plyn

4.7.2013 v 15:24 | Nahoru | #3
hrnous> šroub "tempomatu" mám ůplně vyndaný

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 15:41 | Nahoru | #4
Vyndej lanko uplně pryč, vrať tam šoupátko, zkontroluj jestli dosedá až na dno šoupátkové komory a pak to zkus natočit. Když pude furt do otáček tak je to ten neupřímný vzduch...

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 16:03 | Nahoru | #5
Pokud nezůstává viset šoupátko, nebo lanko, tak na fichtlech toto většinou způsobí vadné gufero na klice (pod magnetem).

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 16:05 | Nahoru | #6
Tempomat voe

(reakce na) Furt přidává plyn

4.7.2013 v 16:40 | Nahoru | #7
Bendys03> Tož počkaj, jestli tam nemáš vůbec šroub tak ti to dírou potáhne vzduch a to fest

1 reakcí na tento příspěvek Furt přidává plyn

4.7.2013 v 17:35 | Nahoru | #8
Buď máš špatné gufero pod zápalkem nebo máš moc našponované plynové lanko. Nemění se otáčky vlivem otáčení řidítek? Pokud ano, tak musíš povolit lanko, aby vznikla vůle. Samozřejmě šroubek na štelování volnoběhu musí být v karbecu zašroubovanej, jinak to tou dírkou bude sát falešnej vzduch

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Furt přidává plyn

4.7.2013 v 17:49 | Nahoru | #9
Konny88> Šroub na volnoběh tam samozřejmě je. Myslel sem, že tam nemám aretační šroub na řidítkách, který by držel plyn :) A jinak mám nový poznatek: když nahnu celou motorku na levou stranu, tak se hoodně zvýší otáčky, když na pravou, tak chcípne :D :D

(reakce na) Furt přidává plyn

4.7.2013 v 18:10 | Nahoru | #10
Bendys03> tohle mi delal spatne serizenej karbec

(reakce na) Furt přidává plyn

4.7.2013 v 19:14 | Nahoru | #11
Bendys03> jasně už to chápu s tím šroubkem . Jinak jak píše nerjan, asi je rozladěnej karbec (chudá směs), protože správně naladěnej karbec ti udělá to, že ať nahneš pincka na jakoukoli stranu, tak by měl zdechnout. Na levou stranu se má ulít a zdechnout a na pravou stranu se má hodně ochudit směs (zvednou se otáčky) a má taky zdechnout. Tobě to na pravou stranu funguje, ale na levou ne, protože máš normálně chudou směs a když pincka nahneš nalevo, tak se směs dorovná a tím pádem se ti i zvíší otáčky ale nezdechne.

Takže se podívej jakou barvu má svíčka (prostřední část svíčky má mít takovou cihlovou/hnědou barvu, bílá/šedá barva značí chudou směs), dále se podívej na jakém zářezu na jehle máš plíšek (má být na druhém od vrchu) a taky jakou máš hladinu (po zatlačení plováku má být hladina zarovno s vrchem plováku). Pokud toto všechno bude v pořádku, tak ti to saje falešný vzduch, tzn. vyměnit gufero pod zápalkem popř. zkontrolovat těsnost kolínka od karbecu po válec ;)

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 22:05 | Nahoru | #12
Kony88 - Hladina v plováku je v pohodě, tu sem kontroloval. Jehla je na třetím zářezu od vrchu, někde sem se dočet, že pokud je motor po výbrusu a má najeto míň než 1500km, tak se má dát na třetí...asi blbost.

Díky všem za rady

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 23:08 | Nahoru | #13
To s tím výbrusem je pravda, při zajíždění má být jehla na třetím zářezu, aby byla směs bohatší (více mazala) a stačí to tak mít jen 500km, pak se jehla vrací na druhý zářez. Pokud to máš na třetím zářezu a pořád to máš chudý, tak ti to s největší pravděpodobností přisává falešný vzduch, tzn. z 90% je špatné gufero pod zápalkem

Furt přidává plyn

4.7.2013 v 23:53 | Nahoru | #14
u mě to bylo lankem , ale ser na to nespravuj to :D do teďka si za to nadávám že sem to opravil byla to sranda

Furt přidává plyn

9.7.2013 v 16:33 | Nahoru | #15
a nemáš to přišponované na tom stavěcím vstupu lanka do karbcu?mrkni dovnitř ze strany saciho hrdla karbcu,nebo tam strč prst a zkus jak vysoko máš šoupák,popř.ho vymontuj a omrkni jestli se ti jehla nevysmekla z toho plíšku a nevzpříčila vně difuzoru.

Furt přidává plyn

9.7.2013 v 22:26 | Nahoru | #16
vyměň těsnění hlava-kolíko karbecu a kolínko karbecu-karbec. Dělalo nám to to samé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 1 Dnes v 00:28 ja1
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 10 29.4.2024 v 20:21 AdaM123456
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist