Motorka jela dobře,startovala,dobíjela prostě vše OK.
Druhý den jsem měl už problém ji nastartovat protože byla baterka kaput.
Bateriri mám teprve půl roku a tak jsem si řek že to vní nebude.
Kop jsem tam dvojku a motor se jen jednou otočil a hned naskočil.
Ujel jsem cca 5Km vypnul motor a zas nastaroval bez nějakých obtíží.
No a druhý den zase baterie kaput.
Vyndal jsem jí a nabil a baterie držela.No tak jsem vzal multimert a proměřil kabely u baterie.
No zjistil jsem že tam něco bere proud,protože odpor mezi kabeli byl 20K ohmu a sprívně při vypnuté spínačce by nemělo být nic zaplé a vlastně baterie celkově odpojena.Kdiž otočím klíčkem,tak to ukáže že je to plně zaplé a průchodné.
Dobíjecí relé jsem dal nové v loni.Dobíjí dobře,měřák ukazuje 14,5V.
Už si nevým rady co by to mohlo dělat.Jen nevým na co jsou tam ty dvě relátka pod sedlovkou,to třetí vým,to je na blingr jinek nevym na co jsou.Mohli by to dělat?
Předem děkuji za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Dobrý den,potřeboval bych poradit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 | Ostravak1111 | 4 | 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111 |
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 | Tikov | 15 | 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc |
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 | reNqy | 9 | 14.4.2020 v 19:25 klov |
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 | Ride1 | 11 | 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn |
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 | SEZAK | 16 | 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6 |