globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zkušenosti s KTM 990 SM-T
3.7.2013 v 10:23
zdravím
máte někdo zkušenosti s KTM 990 sm-t? potřeboval bych vědět jestli se na ní dá cestovat myslím tak 7-8 set km denně hlavně mě zajímají zkušenosti někoho kdo je menší postavy tak kolem 173cm s manipulací na místě nebo jestli existují nějaký fígle vypadá to tak že budu muset všechno co jsem se naučil za ty léta co jezdím na motorkách zapomenout a přejít úplně na jiný styl jízdy.Poradí mi někdo jak na to?
chci si jí koupit fak se mi moc líbí včera jsem na ní jel předváděcí jízdu ale samozřejmě jsem byl hodně opatrnej a ujel jsem asi 10km takže z toho mám smíšený pocity protože mi přišla za jízdy spíš jako tank dost těžká a vibrace v řídítkách taky nic moc v zatáčkách jsem si připadal fakt hodně nejistě a otočení na místě než jsem vyjel no hrůza(na zem dosáhnu jen špičkama nohou) ale to bude asi tím že jsem jezdil celý život na silničních mašinách

zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 10:35 | Nahoru | #1
Pokud jsi dosahl jen spickama tak doporucuju nechat presit sedlo, jinak s ni casem flaknes o zem.

zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 10:45 | Nahoru | #2
Pokud dosáhneš oběma nohama na špičky, tak je to s touhle motorkou úplně v pohodě. Časem se s ní naučíš manipulovat a nebude ti to činit potíže. Ta motorka je lehounká, kolem 190 kilo a po pár desítkách km ji dostaneš do ruky. Pro otáčky na místě ti doporučuju si zajezdit trochu slalomy na parkovišti a časem poznáš že je velmi dobře ovladatelná. Že s ní někde flákneš (obvykle v nulových rychlostech) je pravděpodobné, ale také proto se pro ní vyrábějí pěkné a funkční padací rámy.
Moje Stelvio váží cca 280 kilo (s 32 litry benzínu) a mám 172cm. A taky jsem si zvykl

zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 11:02 | Nahoru | #3
Chce se to na tom naucit jezdit, o nicem jinem to neni. Jak manipulace na miste, tak jizda tak vibrace motoru, jestli jsi zvykly na silnicni nizkou 4V motorku, tak cestovni SM s V2 chce zvyk, no....

taky po ni silham

zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 11:03 | Nahoru | #4
to je jen o zvyk , za chvilku ji dostanes do ruky a zatacky pujdou az na hranu gumy.
Kup si na ni protektory a kdyz s tim nahodou plesknes pri otaceni ,tak se tomu nic nestane, navic plasty na ktm jsou celkem levny.

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 11:53 | Nahoru | #5
má výš těžiště než japonský sportovní 4v, tak ti připadá těžká...což není.

jiný styl jízdy? nepřipadá mi. jen se musíš "přeštelovat" na jiný projev motoru a odstupňování převodovky.

z hlediska výšky - můžeš "sklouznout" na jenu nohu, jako to dělají lidi na kroskách/endurech, nebo malí lidé na větších motorkách.

cestovat se dá i na fichtlovi kolem světa.
moje první delší cesta na sm-t byly alpy. mám takovou klasiku = po obědě z práce domů, sbalit, do garáže...a ve tři vyjíždět z prahy. dálnice jen do mirošovic a "přes linec". na h9 už jsem u krumlova nevěděl jak sednout, ve studánkách pár minut protahování, a v půl osmý, po 450 km, u penzionu jsem z motorky spadnul vyždímaný. na sm-t ve studánkách jen tankování, a v bad ischlu jsem přemýšlel, jestli si to dám "kolem dalšího kopce", což je 50 km navíc. na sm-t lze jet ve stupačkách, což ti dá možnost se protáhnout aniž bys zastavil.
takže 450 km do 5 hodin téměř bez dálnic v pohodě...ale přes 600/den jsem na ní nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 13:15 | Nahoru | #6
mariano>Čoveče a proč jsi jí vlastně "pustil",takhle to zni že si s ní byl spokojenej...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 13:36 | Nahoru | #7
Ďuričko> jsem nemohl sehnat adventure ve slušném stavu za slušnou cenu...tak jsem koupil sm-t :)

adventure je univerzálnější - "překlikáš" podvozek, obuješ scorpiony a máš asfalťák, překlikáš, obuješ drapáky a máš enduro (jen mi je s ní líto mlátit o zem )

ale furt si říkám, jestli jsem neměl nechat 690 a sm-t...nebo kombinaci 450 enduro a adventure

(reakce na) zkušenosti s KTM 990 SM-T

3.7.2013 v 18:32 | Nahoru | #8
mariano> Ajo,tak to je klasika,k tomu asi dojde každej.Mě afrika asi zatim stačí,ale taky uvažuju v tomhle kruhu: občas zařádit na silnici-občas hrabčky v šotolině a pak nějaký "prasení" v bahně...a to už fakt potřebuješ lehkou mrchu,protože na silničních gumách je to marný a na motyce s 200kg taky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist