Téma: Lepení silnic

2.7.2013 v 16:44
A je to tady....zase oblíbené lepení silnic...docela mě serou , že když zalepí silnic a pak tam na to mrdnou řááááádnou vrstvu štěrku , že to místo ani neoznačí značkou. Dneska sem jel po Brně a na sjezdu na Slatinu se lepilo...zatáčka jedu kadla kadla a hle štěrk...no měl sem co dělat a to sem jel pomalu. zasraný lepení silnic
1 2

2.7.2013 v 16:47 | Nahoru | #1
když je nikdo nezalepí, tak budou silnice děravý a to budete hulákat taky, takže to nemá řešení.. aspoň je nějaký vzrůšo na těch silnicích

2.7.2013 v 16:50 | Nahoru | #2
jako já neříkám ať se nelepí ale přece není nic složitého tam dat značku práce na silnici nebo snížení rychlosti a neříkej mě, že nejsou peníze na značky...v tomhle státu se utrácejí větší peníze za blbosti a tohle by byla prevence pro bezpečnost

2.7.2013 v 16:51 | Nahoru | #3
Presne tak, ale lepí ale daji tam znacky.
V rakousku kdyz se lepi,. je silnice cela od sterku, uplne po celym povrchu ale daji dostatecne predem znacku!!

2.7.2013 v 16:53 | Nahoru | #4
přesně tak....jedna značka a člověk si dá pozor a ne že tam vjede a nemá tušení, že v zatáčce je plno štěrku

2.7.2013 v 16:58 | Nahoru | #5
Jo já vim, když jsem jel teď dom z práce, taky jsem narazil na úseky silnic 2. 3. třídy kde nebyla žádná značka a zrovna bylo natryskáno... jsem rád že jsem si to zmapoval autem a dám si tam pozor, ale mě se tam něco stát na motorce, tak je v tom vykoupu.

2.7.2013 v 17:07 | Nahoru | #6
přesně tak...vykoupat je v tom a je to....já jel 50 vjedu do zatáčky a hele ho štěrk, tak sem motorku okamžitě narovnal a vjel sem až do vedlejšího pruhu abych sebou netřískl

2.7.2013 v 17:09 | Nahoru | #7
Taky včera na tu slatinu, ne ten, kde je kruháč ale o jedno blíž k centru, takže bacha lidi, zase prasej co se dá! A jinak se raději sklouznu po prdeli, než abych šel na hubu, takže když je problém tak nezavírám plyn a jedu si dál jak kdyby tam nic nebylo....taková tancovačka :D

2.7.2013 v 17:09 | Nahoru | #8
49° 11' 4.04" N, 16° 40' 4.6" E

sakra proč to je tak oddálené :(

Naposledy editováno 02.07.2013 17:11:30

2.7.2013 v 17:12 | Nahoru | #9
nick_obsazen> mýslíš ten sjezd k Lidlu z Ostravské směr od města??

Naposledy editováno 02.07.2013 17:14:10

2.7.2013 v 17:20 | Nahoru | #10
Dokud lidi nebudou žalovat Správu silnic a Dálnic za způsobené škody při haváriích na neoznačeném štěrku po opravách, bude to pořád dokola.

Já mám známého co se natáhnul na háďátkách a vysoudil celou škodu na motorce (oprava provedena materiálem, který nebyl označen jako výrazně kluzčí než původní). Jen se prostě nebál a šel do nich

2.7.2013 v 17:32 | Nahoru | #11
sakra tak to je dobré vědět, že někdo uspěl :) no naštěstí já sem sebou neřízl

2.7.2013 v 17:34 | Nahoru | #12
Drtivá většina lidí co se natáhne na neoznačeném štěrku po opravě posbírají motorku, odtáhnou si ji domů a pak brečí někde na netu, namísto aby se prali za svoje práva. Presne tak.ja si rozbil kolo od auta,nechal si to opravit a pak sem si nadaval do curaku ze sem to nechtel po nich zaplatit. Jenze tenkrat sem pospichal domu ze sem se na to vysral.

2.7.2013 v 17:39 | Nahoru | #13
a stačila by jedna blbá značka a je po problému

2.7.2013 v 17:42 | Nahoru | #14
smrcek28> přesně muj případ... na úzký silnici jsem se vyhejbal dodávce.. vzal jsem propadlou krajnici a prorazil jsem disk, jenže tenkrát jsem pospíchal do školy, tak oprava stála 750kč ani jsem to nijak dál neřešil

2.7.2013 v 17:47 | Nahoru | #15
jen dotaz.Když už se bavíme o značkách.
Můj názor je,že krom značky práce na silnici a snížení rychlosti,by neměla chybět ani značka „odletující štěrk”.Tím by bylo jasně dáno najevo,s čím můžu počítat.

2.7.2013 v 17:48 | Nahoru | #16
Tak mě to na tom párkrát ustřelilo, ale zaplať pánbůh, že sem to ustál. A když už si člověk takhle oddychne, že to nepoložil, proti letí magor ten štěrk ti nastřílí na motorku nebo na kapotu auto... otřesný!

2.7.2013 v 18:06 | Nahoru | #17
i zatáčka na štěrku jde ustát, kor při padesátce. O víkendu jsem opravených úseků potkal mraky, nicméně dlužno dodat většina byla značená řádně....

2.7.2013 v 18:32 | Nahoru | #18
Mrazoun> Ja rozbil litak

2.7.2013 v 18:47 | Nahoru | #19
Bohužel tady jeden život vyhasl a to díky Benešovským silničářům .... lepení silnic bez značení !!!

2.7.2013 v 19:07 | Nahoru | #20
Zdarec,

Přesně jak již tady zaznělo, když už tím soplením štěrku na cestu tu silnici ,,opravují,, tak nech se to značí. Při blokovém čištění u činžáků to jde poměrně lehce a na silnici ne ? Psal jsem již druhou stížnost a přišlo mi letos tohle:

Obdržel jsem váš mail ohledně opravy komunikací pomocí technologie tlakové vysprávky. Víme , že použití uvedené technologie ve městě není úplně nejvhodnější, ovšem s ohledem na relativní rychlost opravy , ale především s přihlédnutím k poměrně nízké ceně, musíme i tento typ opravy používat.

Pokud jde o vaši připomínku k dopravnímu značení, tak to se s ohledem na velkou mobilitu pracovního stroje používá pouze při vlastním provádění opravy. Přebytečný štěrk je pak následně zametán po 2 až 3 dnech, kdy dojde k zaježdění štěrku do asfaltové emulze a jejímu vyštěpení.

Pokud došlo k poškození motocyklu, tak o náhradu škody se můžete obrátit na naše právní oddělení, nejlépe písemnou formou – adresa : Brněnské komunikace a.s., právní oddělení, Renneská třída 787/1a, 639 00 Brno, Štýřice.

S pozdravem

Ing. Leoš Chasák

Provozní ředitel

Brněnské komunikace a.s.

Takže ty 2-3dny, které i tak nedodržují vědomě zhoršují stav vozovky a ohrožují majetek a životy účastníků silnice. Podle mě je to napadnutelné...

2.7.2013 v 19:29 | Nahoru | #21

jaho1 píše: http://benesovsky.denik.cz/nehody/laj-motorkar-ve-skluzu-narazil-do-fiatu-a-zemrel-20130702.html

Možná že kdyby neměl ty slicky, ale dobrý gumy se vzorkem, třeba by to ustál.Teď už je pozdě .

2.7.2013 v 19:33 | Nahoru | #22
Horneťák900> jezdím tam tudy denně do práce
(také na motce) a myslím si že gumy v tom nehrajou roli ..... stačilo kdyby tam nechali označení " lepení silnice" a věřím, že by jel opatrně ....

2.7.2013 v 19:39 | Nahoru | #23
Tak pokud někdo narazí na takový úsek bez značek, tak jedině zastavit a volat policajty a eventuelně podat trestní oznámení za obecný ohrožení.Ale to za předpokladu, že dotyčný má v cajku gumy a další záležitosti, protože benga zas rádi pokutují, to ví asi většina z nás.Před pár týdny jsem na takový úsek narazil (Jestřabice - Kyjov) a opravdu tu chuť jsem měl je volat, ale věděl jsem, že mám sjetou gumu, tak jsem radši jel dál.Třeba příště.

2.7.2013 v 19:47 | Nahoru | #24
ano to s tebou souhlasím, ale to jen za předpokladu, že není začátek posypu s lesním porostu a v zatáčce.... dotyčný by stoprocentně přizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky, ale on neměl šanci to udělat. Stačilo opravdu tam nechat dopravní značení a ne jak to popisuje Nagash .....

2.7.2013 v 20:43 | Nahoru | #25
Protože jsem jel v neděli večer cestou z Benešova na Sázavu....tak můžu možná malinko přiblížit,co na tý silnici mohlo ve chvíli dané neštťasné situace být.
Hodlám popisovat pouze to,co jsem viděl,prožil já sám.
Jel jsem s otcem (67let /er5),já první a oba interkomy.Rychlost kolem 70 (bez otce by sem tam měl určitě 100).Silnice neoznačená žádnýma dopavníma značkama.Podle fotky je to podle mě přesně to místo,kde je v lese odpočívadlo a vjezd do kempu/rybníku/rekreačce/či co tam je.Otec za mnou zhruba ve vzdálenosti 20 m.Šterku bylo na patnáci metrech rozházeno asi tři až čtyři kolečka a jen úzký proužky vyjetý od aut.Když sem do toho vletěl,tak se mi sevřela prdel a jen sem stačil zařvat do interkomu KURVA ŠTĚRK.Plaval sem tam jak zmije ve vodě,ale ustál to (naštěstí nejelo nic v protisměru),otec okamžitě snížil rychlost a dal nohy dolu.
Všecho teda proběhlo bez zranění a jakýchkoli škod.Jet tam sám,tak sem na 100% v prdeli a nemít interkomy,tak je zase v prdeli otec (to by mě sralo nejvíc).
Ještě jednou se ale vrátím k tomu značení.Ono tam v podstatě bylo už někde u Benešova (bez dodatkový tabulky km a jak známo,každá křižovatka ruší znamená konec značení),za tu dobu jsem minuly dvě křižovatky a za žádnou nebylo značení žádný.Na úseku zhruba 1,5 km...není ani jedna záplata se štěrkem a za odbočkou na Chocerady nebyla značka na 100% žádná.
Ač nemám žádný video záznam,tak jako svědek můžu podat výpověd.Možná by tohle opravdu pomohlo nám všem.Pokud ano,poraďte,jak mám postupovat,kam se nahlásit.
Kluka je mi moc líto a vím,že jsme já i otec mohly být na tý fotce zrovna my.
JÁ CHCI POMOCT!!!!!!

2.7.2013 v 21:02 | Nahoru | #26
luk76> Tak stačilo tam zastavit a volat 158.Nebo tam zavolej zítra ráno a upozorni na nebezpečný a neoznačený úsek s podezřením na obecný ohrožení.Já bych to asi tak udělal, na to ta linka přece je.

2.7.2013 v 21:19 | Nahoru | #27
teď jsem se o tom bavil s otcem.Ten mi potvrdil mou doměnku,že když jsme začínali svojí projížďku směrem ze Sázavy na Benešov (kritický úsek cca 14:00),tak jsem nezaznamenali jedinou značku,opraváře jsme na 100% neviděli a ani jeden z nás si nepamatuje na štěrk ani záplaty.
Ještě dodatek k mému předchozímu příspěvku.Inkriminovaný čas,kdy jsme projížděli kolem místa nehody byl cca 18:00 v neděli.

2.7.2013 v 21:26 | Nahoru | #28
Horneťák900>
ono se to řekne snadno.Problémem zůstává to,že když na motku sednu,tak najedu denně 400km.Takových míst je po naší rodný vlasti mnoho a já bych pak víc stál,než jezdil.Znáš to....všecho funguje do prvního průseru.

2.7.2013 v 22:33 | Nahoru | #29
luk76> jen doplním, že nástřik na tomto úseku se dělal ještě v pondělí od cca7 do 14 hodin ... záplatují to tam už 14 dní po kouskách, ale když ve 14 hodin končí tak seberou veškeré dopravní značení které upozorňuje na práce na silnici a podobně...

2.7.2013 v 23:34 | Nahoru | #30
Darter> jop přesně tam, tak bacha!