globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Od 8 tisíc nejede
25.6.2013 v 16:52
Zdravim, mam Suzuki gsx-r 600 r.98 a mam takovej mensi problem. Vcera jsem se dival na vzduchovy filtr a zjistil jsem ze servisak, kteremu jsem daval motorku na zacatku sezony mi ucpal jednu privodovou diru vzduchu do airboxu... Tak jsem tu ucpavku odstranil. Masina ted jde za plynem lip, ale jakmile se dostanu nad 8 000 otacek, tak masina zacne cukat, dusit se atd... Nevite cim to je? Treba ze by byla ted smes moc chuda kdyz tam proudi vice vzduchu? Jinak vubec netusim proc mi ten jeden otvor zacpal :/ diky

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 17:27 | Nahoru | #1
A víš určitě, že to zacpal servisák, nemá to tak být? Před tím než jsi to uvolnil to jelo normálně?

1 reakcí na tento příspěvek Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:03 | Nahoru | #2
Určitě je to divný , jestli se ti nehrabal v karbecích a neměl jsi to moc chudý tak to přicpal ale to by snad neudělal

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:06 | Nahoru | #3
tak jestli to s tím fungovalo, tak bych to zacpal znovu to vypadá, že ti to tam potom přisává vzduch. srad má náporové sání, takžepřívod vuduchu je rourama vedle světla

(reakce na) Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:12 | Nahoru | #4
mikeskiller> me totiz rikal, ze motor bezi jak noty na buben ci co, a ze prej mi musel ucpat jednu saci trubicu.. Ale nebude lepsi nechat otevreny obe trubice a sestelovat karbec? Pri nejhorsim to ucpu znova no :(

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:21 | Nahoru | #5
no tak jako když ti zacpal pokud tomu dobře rozumím nějakej vstup do airboxu tak musel totálně rozhodit směs , měl jsem podobný dilema s gsxr 1100 když jsem neměl origo airbox trvalo mi isi půl roku než jsem to tak nějak doladil na přímý filtry ale samozdřejmě bez brzdy , rozhodně bych nechal origo stav , protože při těch 8 tisících to potřebuje více vzduchu a ten jeden otvor to nestíhá tím pádem je větší podtlak v karburátorech a vezme si to více benzínu a je to bohatý (ono to nepojede i když to bude chudý ) takže origo nastavení karbeců (trysky , vejška jehel ) a origo filtrbox a novej nebo čistej filtr ) pak by to mělo šlavat jak hodiny

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:34 | Nahoru | #6
Ja mu totiz dal masinu s tim, at mi seridi karbec a da novej vzduchovej filtr. Pak prijedu pro masinu a on ze to ucpal, nejak sem nepochopil proc, ale jelo to v pohode... Ale pred tydnem mi to zacalo zlobit, cukalo to jako krava a masina mela docela propady ve vykonu. Tak jsem to rozdelal a zjistil jsem, ze na karbecu bylo jedno vicko uplne povoleny protoze tam chybel sroubek a prochcaval tam benal.. Rovnou jsem sundal u tu ucpavku na airboxu ale ted to jede takto.. Takze ted mam moznost budto ucpat jeden saci otvor a nebo je nechat oba otevreny a nechat vycistit a seridit karbec... Kazdopadne k tomuto mechanikovi to uz davat nebudu, par lidi mi reklo ze na to docela sere a ojebava lidi :/

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:41 | Nahoru | #7
no tak to ti určitě hrabal na jehly trysky nebo bohatost směsi proto to potom doháněl přicpáváním vzduchu , určitě nech airbox v origo stavu a nech seřídit karbec v nějakým fakt spolehlivým servisu a musí šlapat jako za mlada a tomu mechanikovi dej přez držku

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 18:51 | Nahoru | #8
tak to jsem nějak nepochopil prvně. každopádně to zavez někomu, kdo tomu opravdu rozumí

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 21:14 | Nahoru | #9
Taky nechápu, ale to je jedno...Za prvé nevím které hrdlo máš na mysli, páč airbox se dělí na každej karbec zvlášť.Každopádně rada...Vyndej karbce, nastav jehly a směs na origo nastavení, koukni jestli tam nepokurvil ještě něco, nic prosimtě nezaslepuj a pokud to ani pak nebude ono, koukni na benzínové podávací čerpadlo...

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 21:18 | Nahoru | #10
zkontroluj jestli mas utazene spony na hadicich z karburatoru...
volnobeh a studene startovani je po vytazeni hadru v poradku??

1 reakcí na tento příspěvek Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 21:47 | Nahoru | #11
Airbox se deli na kazdej karbec zvlast, ale do airboxu jde vzduch z predni masky dvouma trubicema, tak tu jednu ucpal... Jinak motorka za studena bezi v pohode, drzi si i volnobeh normalne... Ale po zahrati uz volnobeh drzi na 2 000.

Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 21:50 | Nahoru | #12
Znamej se vyzna v masinach, tak mu asi dam masinu at rozebere tedy ten karbec, rovnou vycisti a nastavi tak jak to ma bejt.. Ale ten mechanik je fakt na presdrzku no :D

(reakce na) Od 8 tisíc nejede

25.6.2013 v 22:09 | Nahoru | #13

Hackerman88 píše: Airbox se deli na kazdej karbec zvlast, ale do airboxu jde vzduch z predni masky dvouma trubicema, tak tu jednu ucpal... Jinak motorka za studena bezi v pohode, drzi si i volnobeh normalne... Ale po zahrati uz volnobeh drzi na 2 000.



Tak to není hochu uplně zcela pravda, páč ty přední průduchy jsou náporový sání, ne klasický.Ale každopádně, nechápu proč to ucpávat...

Od 8 tisíc nejede

27.6.2013 v 21:22 | Nahoru | #14
Ja airbox vyhodil uplně misto toho tam mam jednotku chlazeni vzduchu na modem XD
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist