Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.
Vybírám z těchto moto:
Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.
Zkušenosti, pocity ? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Piwell píše: Ještě dodám, že mi vůbec nejde o to, abych byl na nějakým stroji středem zájmu nebo že bych se snažil bejt nějak a něčim zajímavej. Chci jen něco, co mi bude vyhovovat, nemusí to stát hned 200 tisíc. Klidně nějakou šedivou myšku, jen aby měla dušička pokoj
Souhlasim 100% s tvým úhlem pohledu na 1150GS,je to motorka postavená kolem motoru z Oltcita,podvozek fungující ale nekomunikující,což je pro mě naprosto stěžejní od dob,kdy jsem měl TL1000S.I proto jsou mi velmi sympatický modely KLV1000 a DL1000.Nejel jsem ani na jedné,ale už kvůli motoru a co si budem povídat i ceně bych je rozhodně zařadil do výběru.
PS:Jak by bylo krásný,kdyby se dělala XTZ660Teneré s motorem z Tl´ka,imho krásná motorka s "pitomym"(rozumněj-na cestování nevhodnym) jednobuchem...
Ďuričko píše: Souhlasim 100% s tvým úhlem pohledu na 1150GS,je to motorka postavená kolem motoru z Oltcita,podvozek fungující ale nekomunikující,což je pro mě naprosto stěžejní od dob,kdy jsem měl TL1000S.I proto jsou mi velmi sympatický modely KLV1000 a DL1000.Nejel jsem ani na jedné,ale už kvůli motoru a co si budem povídat i ceně bych je rozhodně zařadil do výběru.
PS:Jak by bylo krásný,kdyby se dělala XTZ660Teneré s motorem z Tl´ka,imho krásná motorka s "pitomym"(rozumněj-na cestování nevhodnym) jednobuchem...
Jo přesně. Nebo proč Yamaha uvařila novou SuperTenerku až někdy pro rok 2010? Proč ne o nějakých 5 - 7 let dřív? Nebo 10 let? Proč do háje vůbec nepokračovala novým modelem už v tom '96? Ano, dříve nebo později by se to stejně zvrhlo k cestovnímu pseudoenduru, ale už by dneska měla modely mezi 660 ccm jednobuchem a velkou 12kou s kardanem. A byly by tu taky modely kolem 800 - 900 ccm, řadový dvouvály - pily, nějaký dobrodružnější verze, nějaký víc do typu multistrady ... to by bylo krásně na světě a já bych byl spokojenější.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |