globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/
17.6.2013 v 23:18
Ahoj Bikeři a Bikerky - potřeboval bych radu / jak postupovat pro odstranění závady ..
Motorka se chová jak má až do doby kdy se rozjede ,, při jízdě cca od 150km/h má sekaný pruběh do 200 km/h pak zase táhne pak zase přestane a pak vypálí jak raketa.. Co s tím? Klapky? svíčky? poladit v servisu?
Předchozí
1 2
Následující

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 12:02 | Nahoru | #1
Na kterej kvalt? Na všechny?

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 13:28 | Nahoru | #2
FI nesviti ?

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 19:40 | Nahoru | #3
svítí,, je trochu povolené čidlo na klapkách,, mohlo se hnout.. co ted? nepoznám kde to bylo :-/

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 19:42 | Nahoru | #4
jj na všechny kvalty mi to jede na prd,jede top jede ale max 260km/h a zátah není ptostě ten co má tato mašina mít , svezl jsem se na jiné suze stejnej rok a tip a uplně jiné svezení.. tahá jako kráva a ta moje prostě ne... kurv...

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 20:02 | Nahoru | #5
MaxXZX10RR> zalezi na ktere klapce, jestli sekundarni nebo hlavni.

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 20:06 | Nahoru | #6
Pane o kolik těch čidel tam je,, je to ze strany plynu když nadzvednu nádrž tak vidím přímo ten senzor... Máš představu?

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 20:09 | Nahoru | #7
MaxXZX10RR> Je ten senzor na takovem jakoby servu ? Nebo je ten senzor primo strceny v klapkach ?

Sekundarni je vys (to je asi ten co vidis) a primar je niz na urovni ramu. Oba vypadaji stejne

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 20:11 | Nahoru | #8
Sekundarni je oznaceny sipkou, tak ktery ?





1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 20:38 | Nahoru | #9
Je to přesně ten jak je tam ta šipka

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 21:28 | Nahoru | #10
MaxXZX10RR> Vyblikej si prvni poruchu, pod sedadlem spolujezdce je servisni konektor kde dva draty co do nej vedou spojis treba kancelarskou sponkou a zapnes zapalovani, pokud to ukaze C 28 nebo 29 je to ten senzor.

Jeho serizeni : odpojis ho a na zluty a modry pridelas ohmetr. tu klapku zavres a mel by ukazovat 800 ohm (koukni radsi do sr.manualu na litra, tohle ma mit sestikilo) pak pri plnem otevreni cca 3000 ohm. Dulezite je aby zavreny ukazoval spravne. Da se dostelovat jeste takovym pidi sroubkem na tom servru s pojistnou matickou.

(samozrejme nadrz nadzvednout a airbox dolu)

Naposledy editováno 18.06.2013 21:30:30

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 21:34 | Nahoru | #11
samozrejme nadrz nadzvednout a airbox dolu - to už mám ,, koukám na to jak vyvoranej dobře,, jdu na to ,, písnu jak se mi vede ok,, zatím moc dík za moudra o které jsem zase chytřejší. musím sehnat ten ohmmetr ,, ten nemám :-/ jedu pro něj .

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 22:11 | Nahoru | #12
MaxXZX10RR> neni zac jen zkus prvni vyblikat tu poruchu at do toho nelezes zbytecne.

Tady je to hezky popsane www.gsxr.wz.cz/fault.htm na 01 je ten konektor mensi a vedou do nej jen dva draty

Pokud bys mel to sekundarni cidlo v haji tak jako ja, da se bez toho celkem obstojne jezdit, jen musis tu sekundarni klapku zajistit tak aby byla stale otevrena a smirit se s tim ze ti FI porad sviti

Naposledy editováno 18.06.2013 22:17:43

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 22:32 | Nahoru | #13
Tak jsem to spojil ,, c13 Intake Air Pressure - Snímač tlaku v sání -a- c21 Intake Air Temp. Sensor - Snímač teploty nasávaného vzduchu, tak že o nakonec není ani klapkama jo? kdyby to bylo ještě něčím tak to tam budou skákat asi tři čísla nebo více vid?

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

18.6.2013 v 23:31 | Nahoru | #14
Tak jsem zapojil všechny senzory a motorka mi hlásá po spuštění samodiagnostiky (bez závad) kód -C00 čárka ve vodoroné pozici,, tudíž vše je nejpíš v pořádku co se týká elektroniky,, zítra to skusím projet a uvidíme.. pípadně napíši ...

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

23.6.2013 v 22:19 | Nahoru | #15
Tak nic,, pořád to stejné,, jaké svíčky používáš kreku ... co kdybych testnul jinou řídící jednotku? stalo by se něco?

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

23.6.2013 v 22:31 | Nahoru | #16
já to tak mám taky. když sem to koupil, bylo to zavřené z francie na 108 koní. pak se to "otevřelo" a naměřilo se tomu prý 146 koní a jelo to strašně, zběsile a nepopsatelně... a další sezonu to bylo chcíplé a je to do teď... nikdo neví, co s tím, ale tak jede to jakš takš... a když se to brzdí, tak to má o 20 koní víc. dokonce mám "napadenou" řídící jednotku a stejně to není furt to, co to bylo.... sice mě to před tím chtělo převracet na 2ku, na hrbech na 3ku a teď to samo nejde na záda ani na 1, ale seru na to...

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 17:35 | Nahoru | #17
Jj mohl bych se na to vybodnout to je fakt ale když vím že ta mašina má jet nebo má mít zítah jaký má mít dokáže mne to nasrat,, svezl jsem se na kolegovo mašině a mám k tomu miliardu kecu protože ta jeho je taková tuhá, jde z ní cítit ta síla ale z té mé ? cítím sílu ale ne tu co u něj,, a to mi připadá jako obrovskej rozdíl,, nemá KN filtr, nemá svody i s koncovkou ,, má přívěru ta má ne - je možné že třeba ty svody bez přívěry mi to brzdí? a když přidám kn filt je to ještě horší? na brzdě to nebylo ale určitě to nemá ty koně co to má mít ,, řekl bych tak že jedu na 120? koní cca .. víc to mít nebude,, čím jedu rychleji tím spíš nemuže,, četl jsem v motohausu o zaseknuté příveře a druhé škrtící klapce co sebrala 25 koní,, co když mám třeba přidřené 2 klapky? nevím ,, jsem z toho akorát nasranej DD

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 17:51 | Nahoru | #18
MaxXZX10RR> přívěrou to nebude. ta funguje jen do asi 4 tis, pak by se měla otevřít a nechat tomu volný průběh... přívěru tam mám, ale motorek, který ju řídí ne. filtr mám KN, výfuck origo. ty klapky sou v sání dvě. jedna ovládaná plynem a druhá elektronicky.

kdysi sem to tu řešil s assassinem a pak mi to dělali už 2 servisáci a ani jeden s tím nic neudělal... ale než se dělal servis naposled, tak to už bylo fakt divně chcíplé. podle údajů z brzdy se to zlepšilo, ale tak, jak to jelo druhý rok to stejně nejede...

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 18:02 | Nahoru | #19
měnil jsi nějakou elektroniku? myslím stejné značené - čísla atd .. kus za kus,, čidla ,, senzory,, řídící jednotku atd? kontrola kabelu atd,, já ten motor venku tedy neměl ale pokud s tím v servisu nic neudělají dojedu sezonu a rozkuchám to do mrtě...

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 18:21 | Nahoru | #20
měnil sem řídící jednotku a ta druhá motorka jela snad ještě mín, ale po přehozní žádná změna... nic sem neměnil. z kama je dovezená ta tvoja? není to třeba taky francie? že by byl nějaký pešek tam...

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 18:28 | Nahoru | #21
Ta moje je z německa,, nic méně,, co třeba když by nefungovalo správně benzinové čerpadlo? v menších táčkách to jede má sílu a v těch vyšších to nestačí dodávat tolik benálu?, ted mne tak napadá,,máme 18l nádrž z toho 4l je rezerva - máš změřenou dálku kam dojedeš na 14 litru než se ti rozsvítí rezerva? pokud ano dáváš tomu pod kule ? já to mám změřené protože pokud není hnusně tak jsem na mašině tak si počkám na tvou odpověd s porovnáním s kolegou jsem našel rozdíl.

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 18:33 | Nahoru | #22
kdyby bylo špatné palivové čerpadlo, tak si myslím, že by to cukalo. no a spotřeba... loni na ITT, když sem jel za jedním, co sme ho chtěli zabít snad 4,5 litru, normálně tak 6 - 6,5. rekord na nádrž 300 km, ale to už z benešova až na palmovku svítila rezerva . jezdím jak důchodce. má to krouták, tak proč to točit

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 18:49 | Nahoru | #23
Já jezdil cca do 250km/h někdy více a na 14l než se rosvítí rezerva od 200 do 210km , když jedu do 150km/h jelikož jsem jezdil k přítelkyni z německa jel jsem to několirát 600km na 2 nádrže a zbyla mi rezerva celá. Mému kolegovy již jsem zminoval - najede na 14 litru 130 až 140km což bych řekl že mu to žere oproti mě dost,, no ale taky mu to uplně jinak jede no ,, to je fakt.. ,, a to tam má vše origo.

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

24.6.2013 v 23:32 | Nahoru | #24
Čus, já mám ten samej problém jak vy :D Presedlal jsem s gsx-r 600 (viz. profil) na K1 1000 a nekprijde mi ze by to nak extra jelo, jak tady vsichni vykrikujou. Cekal jsme neco vic. Me prijde ze ta motorka straci dech uz 230 a pak uz se ji nechce. Mám komplet akrapa a KN filt. A žere me to 8-9 litru a to zas tomu tolik nenakladem, prece jenom zijeme v Čr a silnice tu nejsou nejlepsi

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

25.6.2013 v 08:25 | Nahoru | #25
A co snímač polohy škrtící klapky? To je celkem častá závada u K1-4

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

25.6.2013 v 08:44 | Nahoru | #26
Dolik: to ti to ještě porad nejede jo?

Max: to muže byt milion veci, klido i to palivo, ted uz se musi jít fakt detailně krok po kroku...

Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

25.6.2013 v 16:15 | Nahoru | #27
assasin: no to jsi mne potěšil

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

25.6.2013 v 21:03 | Nahoru | #28
mirda1234> hele, není to zavřené? tak nějak mi to jelo, když to mělo těch francouzských 108 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

25.6.2013 v 21:06 | Nahoru | #29
assassin> no, jede, nejede... je to o dost lepší, ale tomu, jak to jelo ten jeden rok se to jen přibližuje.. ale na brzdě to má furt koní jak na ranči. kamoš se mi "vloupal" do řídící jednotky nějakým origoš suzuki čímsi a ladil mapy a dal nějak přednost klapce v sání, kterou řídím plynem... ale prostě to furt není ono. ale seru na to

(reakce na) Gsxr 1000 K1 nejede tak jak má... :-/

25.6.2013 v 21:49 | Nahoru | #30
Dolík....> zaskrceny to nebude, mám kontakt na vsechny majitele a ten prvni rikal ze to litalo brutalne, sice maximalku nezkousel ale prej to jelo pekne, me to prave nak extra neprijde ze to jede jak prase. Je pravda ze jsem na jiny K1 v litru nejel, reba mi to jede normal. Nedame nekde sraz? Porovname, vyhodnotime, kdyztak povimenujem dily :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35684 Včera v 22:17 Animals21
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist