globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kolinko
17.6.2013 v 23:04
Zdar chci se zeptat co delam spatne kdyz chci dat kolunko tak dam stupacku coz mi prijde mnohem vetsi naklon zda li to je posez ci spatne lezeni z moto zatim na to netlacim tak postupne se na to snazim prijit ale nic me nenapada uz jsem toho cetl hodne na okruharich ap www odkazech diky za rady a typy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:35 | Nahoru | #61

koldan píše: mrkni na pneumatiky. která má větší styčnou plochu, přední nebo zadní? takže ta která ji má větší logicky přenese i větší zatížení. tím, že vlítneš do zatáčky, tak na kterou pneu si myslíš vlivem zpomalení, brždění, dostředivé síly bude přeneseno větší zatížení? na přední. proto se zatáčka musí projíždět pod plynem, aby se přeneslo více zatížení na zadní tlustší gumu a proto má i logiku přenesení váhy na zadek. přední kolo ti usmýkne hlavně tehdy, pokud budeš rychlý do zatáčky a ještě ubereš plyn, tlumiče se stlačí, přetížíš ho. samo, že na výjezdu, kde tomu dáváš, je lepší těžiště zase přesunout, aby se neodlehčovalo přední kolo



má přední i zadní 120 ,tak co mi teď k tomu řekneš???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:42 | Nahoru | #62

Krawatasakin píše: Ja když byl prvne na okruhu tak koleno jsem nedal za celej den. Ted mam problém, že když dam koleno tak rvu i stupačky a mam obrouseny slidery na botách.



Tak na tom asi blbě sedíš...

edit: jinak těchto témat je tu asi milion, stačí dát hledat...

Naposledy editováno 18.06.2013 21:43:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:45 | Nahoru | #63

scyplag píše: si teda myslím,když v zatáčce odlehčíš předek a akceleruješ,tak 100pro ležíš!!! asi píšeš nesmysly!!



Tak tohle je vylozene perla, ty jsi asi zavodnik vid

jetam píše: proč aspon 90km/h??? koleno se dá brousit v 50 stačí zahřát gumy



Jako krouzit nekde na parkovisti myslis nebo normalne v jet 50 a dat koleno v zatacce ? Ja jsem v relativne normalni ostry zatacce daval koleno a musel jsem tam mit aspon 160 abych ho tam chvili udrzel jinak bych zatocil "moc" a byl v protismeru ... koleno s tim ze vysednu na pul zadku ne ze vysi z moto jako opice teda myslim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:47 | Nahoru | #64

Flisker píše: Jako krouzit nekde na parkovisti myslis nebo normalne v jet 50 a dat koleno v zatacce ? Ja jsem v relativne normalni ostry zatacce daval koleno a musel jsem tam mit aspon 160 abych ho tam chvili udrzel jinak bych zatocil "moc" a byl v protismeru ... koleno s tim ze vysednu na pul zadku ne ze vysi z moto jako opice teda myslim.



Normální ostrá zatáčka na silnici a 160kmh s kolenem na zemi??? Prostě hustokrutostřelec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:48 | Nahoru | #65

jetam píše: proč aspon 90km/h??? koleno se dá brousit v 50 stačí zahřát gumy


To ano jde..ale musíš zvolit trochu jinak těžiště...Na silnici s tím mám dost velkej problém a abych pravdu řekl tak jsem si snad ještě nikdy v 50km/h na silnici neškrtl...na okruhu tam to není problém

kolinko

18.6.2013 v 21:53 | Nahoru | #66
kdyby jste si raději dali, vepřový koleno s křenem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:53 | Nahoru | #67
Flisker> tak se sedni co nejvíce dozadu a projeď zatáčku pod plynem!! to jsem tede ještě nikde neviděl,ale jsi asi krutostřelec a jde ti to !! proč se teda jezdci v MotoGP tlačí v zatáčce dopředu na řidítka??

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:53 | Nahoru | #68

scyplag píše: má přední i zadní 120 ,tak co mi teď k tomu řekneš???



Jestli mas na biku predni i zadni 120 tak to asi neni zadnej zavodni stroj a nepojedes tak rychle aby melo naky koleno smysl...

Jinak koldan ti to cely pekne popsal tak tady nehlas blaboly a precti si to vickrat. Nevim co je nepochopitelnyho na tom ze kdyz letis do zatacky tak chces mit teziste vic v zadu protoze brzdis predni na plno a vaha se ti prenasi na predek ... vjizdim do zatacky ... stale lehce brzdim + zatacim => porad spousta vahy na predku takze tam nechces jeste prikladat ... no a na vyjezdu kdyz uz to chces hodne hrotit a jedes uplnej kotel tak se muzes posunout dopredu aby se ti min zvednul predek.

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:53 | Nahoru | #69
tigerbou> to jo :) to ja na silnici eště se Zedem celkem často ruzny vracaky , případně v alpach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:56 | Nahoru | #70

scyplag píše: Flisker> tak se sedni co nejvíce dozadu a projeď zatáčku pod plynem!! to jsem tede ještě nikde neviděl,ale jsi asi krutostřelec a jde ti to !! proč se teda jezdci v MotoGP tlačí v zatáčce dopředu na řidítka??



Nikdo nerika co nejvic dozadu, ja to myslim ... nebejt nalepenej koulema na nadrzi. Kdyz budes uplne vepredu tak se nemuzes poradne ani hejbat na biku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:57 | Nahoru | #71

mike.46 píše: Normální ostrá zatáčka na silnici a 160kmh s kolenem na zemi??? Prostě hustokrutostřelec



Jo takze ty si vysednes normalne na pul zadku ... ne jako vopice, mimo bike pro paradu ... a tahas koleno v 90ti po silnici ? Tak to bych chtel videt.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:59 | Nahoru | #72

Flisker píše: Nikdo nerika co nejvic dozadu, ja to myslim ... nebejt nalepenej koulema na nadrzi. Kdyz budes uplne vepredu tak se nemuzes poradne ani hejbat na biku.



já teda vždy brzdím jen před zatáčkou a pak ji jedu pod plynem,jestli to jezdíš jinak,tak jsi zázrak na mašině!!




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:04 | Nahoru | #73
scyplag> já vždycky před zatáčkou slezu a celou zatáčku mášu tlačím, .....za zatáčkou o5 nasednu a pokračuji v krasojízdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:05 | Nahoru | #74

Flisker píše: Jo takze ty si vysednes normalne na pul zadku ... ne jako vopice, mimo bike pro paradu ... a tahas koleno v 90ti po silnici ? Tak to bych chtel videt.



Ani to ne. Ale nějak si nedovedu představit, jak někdo jezdí normální ostrou zatáčku ve 160 po koleně...

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:06 | Nahoru | #75

Cecill píše: scyplag> já vždycky před zatáčkou slezu a celou zatáčku mášu tlačím, .....za zatáčkou o5 nasednu a pokračuji v krasojízdě



taky jsem to prvních 35 let takhle dělat!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:06 | Nahoru | #76

scyplag píše: já teda vždy brzdím jen před zatáčkou a pak ji jedu pod plynem,jestli to jezdíš jinak,tak jsi zázrak na mašině!!






a nepsals pred chvili, ze kdyz v zatacce akcelerujes, tak 100pro lezis? Chtelo by to aspon hodinu udrzet stejny nazor

jinak to co pises, je obvykly, ale nikoli jediny mozny prujezd zatackou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:08 | Nahoru | #77

Veverčák píše: a nepsals pred chvili, ze kdyz v zatacce akcelerujes, tak 100pro lezis? Chtelo by to aspon hodinu udrzet stejny nazor

jinak to co pises, je obvykly, ale nikoli jediny mozny prujezd zatackou.



čti pořádně!!! když bych seděl posunutý co nejvíce vzadu,jak psal dotyčný!!! nedělej ze mne vola!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:08 | Nahoru | #78

scyplag píše: já teda vždy brzdím jen před zatáčkou a pak ji jedu pod plynem,jestli to jezdíš jinak,tak jsi zázrak na mašině!!






Co to jako ma bejt ... trasa do protismeru nebo co , jasne ze to jezdim jinak.

Ocekavam ze mi na tohle reknes ze je to hovadina a ze se takhle urcite rozstrelim ale tak jeste chvili se budu snazit ti to vysvetlit



Braking - intenzita brzdeni
Acceleration - to je ti urcite jasny - cim vic zvednes moto z naklonu tim vic tomu muzes pak prikladat.

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:09 | Nahoru | #79

scyplag píše: čti pořádně!!! když bych seděl posunutý co nejvíce vzadu,jak psal dotyčný!!! nedělej ze mne vola!!



sed si kde chces . Stejne jde ve vysledku jen o to, abys spravne odhadl, kolik muzes a kolik uz ne

a to bych si nedovolil, to delas sam dostatecne dokonale

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:10 | Nahoru | #80

Flisker píše: Co to jako ma bejt ... trasa do protismeru nebo co , jasne ze to jezdim jinak.

Ocekavam ze mi na tohle reknes ze je to hovadina a ze se takhle urcite rozstrelim ale tak jeste chvili se budu snazit ti to vysvetlit



Braking - intenzita brzdeni
Acceleration - to je ti urcite jasny - cim vic zvednes moto z naklonu tim vic tomu muzes pak prikladat.



to je jízda krajinkáře!! jestli takhle jezdíš,vše odpuštěno!!

Naposledy editováno 18.06.2013 22:11:15

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:14 | Nahoru | #81

mike.46 píše: Ani to ne. Ale nějak si nedovedu představit, jak někdo jezdí normální ostrou zatáčku ve 160 po koleně...



Tak abych byl konkretni - normalni zatacka, slusnej povrch.



Ve 100 treba to tady stocit na koleno tak ses na druhy strane v pangejtu. Kolem 160+ se to da polozit na koleno. To je to co jsem se snazil rict.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:16 | Nahoru | #82

scyplag píše: to je jízda krajinkáře!! jestli takhle jezdíš,vše odpuštěno!!



Ty vubec nevis o cem mluvis, jestli jezdis 50 tak naky diskuze o kolinku nebo rozlozeni vahy na moto jsou uplne bez predmetny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:18 | Nahoru | #83

Flisker píše: Ty vubec nevis o cem mluvis, jestli jezdis 50 tak naky diskuze o kolinku nebo rozlozeni vahy na moto jsou uplne bez predmetny.



už jsem jednou jel i 53km/h !!

2 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 22:19 | Nahoru | #84






Naposledy editováno 18.06.2013 22:20:16

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:21 | Nahoru | #85

scyplag píše: už jsem jednou jel i 53km/h !!



To jsem se zase nechal jednou unest a chytnul jsem se debaty ... ooo je ... uz se radsi utisim.

honza_>

Naposledy editováno 18.06.2013 22:21:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:21 | Nahoru | #86

mike.46 píše: Tak na tom asi blbě sedíš...

edit: jinak těchto témat je tu asi milion, stačí dát hledat...


V tomhle topicu je fotka, jak na tom blbe sedím. Ale stejne, jedu seriovku, starou babičku. Jen nemám kam dát nohy pri naklonu na sériový gumě. Dru stupacku, koleno i bptu najednou. Tam prace horní části těla nehraje roli

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 22:21 | Nahoru | #87
takhle jedu koleno já



(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:22 | Nahoru | #88

honza_ píše:





moje řéééč

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:23 | Nahoru | #89

Cecill píše: takhle jedu koleno já





konečně někdo,kdo tomu rozumí!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:27 | Nahoru | #90

Dolph-cz píše: kdo nemá odřené slajdry a jezdí na podlitru je jen poloviční motorkář.

domluv se s kámošem co má auto,otevři kufr,přádně se chytni auta,klekni na zem a nech se kousek táhnout.tvoje sedřené slajdry pak budou nenápadně okukovat všichni motorkáři...

v naší bandě to tak máme udělané všichni a je to supr



jen jestli nekecáš a v té vaší bandě nemáte prodřený kolena z něčeho úplně jinýho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist