globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulátor napětí Honda CBR 600 F sport
16.6.2013 v 11:16
Zdravím, honda mi přebíjí asi 15V. Samozřejmě když přijdu tak nechytne, stačí oživit baterii a blafne. Myslíte že to může být jen špatnou baterkou nebo mohl odejít regulátor? Dočetl jsem se, že je dobrý koupit regulátor Elesys. Díky

Uzavřeno 03.08.2013 v 10:46 uživatelem Vacourek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor napětí Honda CBR 600 F sport

16.6.2013 v 21:10 | Nahoru | #1
J.M.K.> Je to přesně tak jak říkáš, vždy oživit baterku a pak natočim, kapacitu nejspíš neudrží. Myslel jsem ale že pokud by bylo něco s altíkem tak by naopak byl problém s nedobíjením? Takže- v týdnu objednám ten regulátor a koupím novou baterku. Pravda, baterku má CBRko pod sedlem šikmo

(reakce na) Regulátor napětí Honda CBR 600 F sport

16.6.2013 v 21:29 | Nahoru | #2
Vacourek> vape dela i slinjesi verzu 500W kup ten... elsys tak eneni spatnej ale nedodava k tomu origo konektory... a ty bejvaji casto nacate. Ignitech je jinak velikostne nepasuje do drzaku o nicem a drahej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor napětí Honda CBR 600 F sport

16.6.2013 v 21:34 | Nahoru | #3
Vacourek> Altec právě dokáže být dost zrádný, záleží na tom, co konkrétního se s ním stane. Řešil jsem před lety kolegovu R6, která stíhala dobíjet jen s vypnutými světly. Regler se choval jako s proudovým omezovačem - "nepustil" ze sebe víc jak 5A. Zajímavé bylo, že stejným způsobem haproval i na zkoušku nasazený regler VAPE, přesně ten, jaký jsi sem dával v odkazu (A R90). A bylo to nesymetrickými proudy altecu - stačily regler takto "zblbnout". Proto vždy v první řadě proměřit altec a hlavně změřit, zda dává symetrické proudy. Měřením odporu jednotlivých fází to bohužel nezjistíš, pokud chybu způsobuje poškozené "železo" pólových nástavců, jako tomu bylo i u zmíněné R6.
A koukám, že ohledně umístění baterky je na tom CBR stejně, jako R6, takže musíš mít utěsněnou baterku - klasická by se vylila a desky by nebyly zcela ponořené. A utěsněné baterky jsou na přebíjení háklivé a nabíjecí napětí by nemělo překročit 14V. Přípustných je cca 14.2V, ale nepřekročit 14.4V - tehdy začíná baterka plynovat.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport Doko 8 15.5.2024 v 10:39 Anti
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport djbell 7 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis
Co to je Honda CBR 600F Sport RTSbike 12 5.4.2023 v 06:26 Mňojo
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport juri23 12 3.6.2022 v 20:10 hycomat
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport pakolo 7 2.5.2022 v 13:02 gerrik


TOPlist