globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem idiot blbej :/
Zdar, udělal jsem pěknou kravinu... Jde o Horneta z roku 2000.

Začalo to tím, že jsem loni koupil laďák Mivv X-cone. Na motorce byl už od koupi víc průchozí vzducháč BMC. Po tenhle bod to bylo vše v pohodě. Letos na nový sezóně jsem si řekl, že pro to udělám projednou dobrou věc a rozhodl se zainvestovat do Dynojetu a následně to nechal odbrzdit.

Motorka teda šla do servisu, kde se s tím následně dost prali, protože ten výfuk prý byl až moc průchozí a směs pořád byla chudá. Tak to vyřešili tím, že tam dali ještě širší trysky, než ty co jsou u Dynojetu a navařili na konec mezisvodu redukci, aby to mělo nějaký protitlak. Následně motorku odladili na brzdě. Až potom mi zavolali, že si proto můžu přijet.

Motorku jsem si poté přivezl a trošku projel (okolo 30km). Lepší křivka byla znát, fajn. Kvůli větším tryskám hůř startovala za tepla, fajn. Jenže pak mě napadla píčovina nejvyššího kalibru. Trklo mě, jak se budou na STK tvářit na takovej vejfuk (i když je homologovanej) a strčil jsem do toho tu tlumící vložku. Následně jsem s ní ujel +- 80km. Bylo ale zřejmý, že je to přechlastaný, chyběl tomu tah, kterej to mělo ještě i před laděním. Když jsem přijel domů, čuměl jsem jak péro. Vložka zvenku poplivaná černýma kapkama a když jsem ji vytáhl, tak vnitřní strana byla černá jak uhel, přičemž normálně bývala čistá.

Plive to z výfuku černou vodu a při vytočení to hulí jak nafťák - vylítává jen bordel z výfuku usazenej přidušením tou vložkou? Nebo jsem to tím dosral na furt (přichlastaný svíčky, něco jinýho?)? Úbytek oleje jsem zatím nezaznamenal, ale to bych možná musel najet ještě o něco víc, což se mi s motorkou v tomhle stavu moc nechce.


Děkuju za jakýkoliv smysluplný rady, příště radši do toho rejpat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek Jsem idiot blbej :/

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2013 v 13:06 | Nahoru | #1
Tou vložkou se to prostě přidusilo a bude zanesený výfuk. Kdyby motor spaloval olej, kouřil by modře, ne "jako nafťák". Tohle jsou saze a jen se vypalují z laufu. Pokud motor jinak jede dobře a svíčky nevynechávají, tak vložku vyndej, tzn. dej to do stavu, na jaký jest motor naladěn a někde to "pořádně protáhni". Výfuk se profoukne, svíčky se také vyčistí a bude to v pořádku. Kdyby nějaké problémy přetrvávaly, vyměň svíčky.

A pokud jde o TK, tak je-li výfuk homologován, buď bez starostí. Jak má homologaci, tak si floutkové na STK mohou nějaké žgryndy a námitky nechat leda tak pro vykotlanou vrbu u jezera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem idiot blbej :/

15.6.2013 v 15:55 | Nahoru | #2

J.M.K. píše:
A pokud jde o TK, tak je-li výfuk homologován, buď bez starostí. Jak má homologaci, tak si floutkové na STK mohou nějaké žgryndy a námitky nechat leda tak pro vykotlanou vrbu u jezera.



A není homologován pouze s tou vložkou? Strčí tam tu jejich tyčku, výfuk průchodný...ahoj nazdar...?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist