Koupil jsem si tady z bazaru na svého fzs 600 ladák scorpion. Zítra se ho chystám namontovat. Co jsem četl na webu scorpion, tak tam píšou že není potřeba žádné ladění, stačí namontovat a jde se jezdit. Koupil jsem ho s mezi svodem přímo k fazeru, má homologaci a má i tu tlumicí vložku. Tak se vás chci zeptat. Je ho lepší dát někam na seřízení směsi? Vím že to dělají v DK racing, ale netuším kolik stojí to odbrzdění. Nechci tam dávat žádné KN filrty a ani nic přetryskovávat. Chci jen pěkný zvuk a aby se mi nezkurvil moc průběh výkonu a nezvýšila spotřeba. Když tak mi poraďte místa ještě v Praze kde mají brzdu, nebo jestli je to vůbec nutný dávat na brzdy a nebo by jen stačilo aby mi v servisu trochu poladily směs. Díky moc za rady
Naposledy editováno 14.06.2013 21:42:33
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600
Alexandr píše: No jo ale abych to v určitých otáčkách mohl naladit tak asi budu muset přetryskovat jinak s tím asi moc nenadělám. Jako co jsem jezdil s tou tlumivkou tak to bylo příjemný, slyšel jsem motor ale zároveň to nebylo otravný. Až pojedu do Sosnový tak tam to ještě vyzkouším a tam asi poznám na jisto jestli to jede hůř bez tlumivky nebo ne.
Je logický, že v nízkých točkách to bez tlumivky pojede hůř...Nemáš žádnej odpor proti a rychle se to vyplachuje...Zase ve vysokých ti to pojede lépe bez tlumivky...Z tohoto důvodu, se dávají výfukové přívěry...Nelam hlavu, zkus na karbecích přidat např o čtvrt otáčky více benzínu a zkus projet....Pokud to pojede hůř, naopak čtvrt uber...pak je ještě možnost posnout jehlu, ale do toho bych se být tebou nepouštěl...Ale určitě řešení je :)