globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600
 
14.6.2013 v 21:40
Ahoj.

Koupil jsem si tady z bazaru na svého fzs 600 ladák scorpion. Zítra se ho chystám namontovat. Co jsem četl na webu scorpion, tak tam píšou že není potřeba žádné ladění, stačí namontovat a jde se jezdit. Koupil jsem ho s mezi svodem přímo k fazeru, má homologaci a má i tu tlumicí vložku. Tak se vás chci zeptat. Je ho lepší dát někam na seřízení směsi? Vím že to dělají v DK racing, ale netuším kolik stojí to odbrzdění. Nechci tam dávat žádné KN filrty a ani nic přetryskovávat. Chci jen pěkný zvuk a aby se mi nezkurvil moc průběh výkonu a nezvýšila spotřeba. Když tak mi poraďte místa ještě v Praze kde mají brzdu, nebo jestli je to vůbec nutný dávat na brzdy a nebo by jen stačilo aby mi v servisu trochu poladily směs. Díky moc za rady



Naposledy editováno 14.06.2013 21:42:33

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

14.6.2013 v 21:52 | Nahoru | #1
Zdar, taky jsem si koupil na SV laďák s mezisvodem tady v bazaru a je to v pohodě, filtr jsem nechal origo. Na výkonu jsem nic nepoznal a zvuk se zlepšil o dost. Akorát teda když prudce uberu plyn, tak to decentně vystřelí z výfuku, což dřív nedělalo. Ale děláno to fakt málo, takže neřešim.

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

14.6.2013 v 22:06 | Nahoru | #2
No zítra po montáži uvidím co to bude dělat

(reakce na) Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

14.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #3
_Toman_> Spotřeba ti zůstala stejná?

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

14.6.2013 v 22:50 | Nahoru | #4
Normálně ho namontuj a jezdi.Laďák ti sám o sobě tolik směs nerozladí. Pokud by jsi dal už KaN, bylo by potřeba přetryskovat, ale samotnej laďák vůbec neřeš a jezdi.Co se týče spotřeby, tak ta zůstane +- stejná.Možná ti trochu i spadne.Takže se toho vůbec neboj hele..

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

15.6.2013 v 08:28 | Nahoru | #5
Pokud by ti to moc strilelo do laufu, tak serid směs, jinak to nemusíš řešit.

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

15.6.2013 v 10:26 | Nahoru | #6
No zatim ho nemam tak dlouho, ale když jsem počítal spotřebu při poslední nádrži, tak mi spotřeba dokonce trochu klesla (cca půl litru), až budu tankovat znova, tak uvidim, jestli bude zase nižší nebo jsem za to předtim tolik netahal.

2 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

15.6.2013 v 18:24 | Nahoru | #7
Tak jsem namontoval ladák, a řeknu vám že super . Nikdy jsem si nemyslel že to může změnit tak požitek z jízdy, ta motorka mě začala mnohém více bavit než kdy předtím . Průběh výkonu nevím jestli to nějak změnilo, ale nepřijde mi že bych někde měl díru, teď jen budu doufat že to nezvedne moc spotřebu. Jinak do výfuku to nestřílí, ale když uberu plyn před semaforem z otáček, tak si to tak pobublává, nevím jestli je to v pořádku.

(reakce na) Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

15.6.2013 v 23:20 | Nahoru | #8

Alexandr píše: Tak jsem namontoval ladák, a řeknu vám že super . Nikdy jsem si nemyslel že to může změnit tak požitek z jízdy, ta motorka mě začala mnohém více bavit než kdy předtím . Průběh výkonu nevím jestli to nějak změnilo, ale nepřijde mi že bych někde měl díru, teď jen budu doufat že to nezvedne moc spotřebu. Jinak do výfuku to nestřílí, ale když uberu plyn před semaforem z otáček, tak si to tak pobublává, nevím jestli je to v pořádku.



To je normálka...Pobublávat bude, je to laďák....Co se týče spotřeby, tak si myslím, že nebude žádná změna....

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

16.6.2013 v 15:33 | Nahoru | #9
Čau, koupil jsem na FZS uplně stejnej a směs byla v poho jen jsem přišel o takovej ten malej kopanec co byl cca. v 9 tis. Spotřeba podle mě stoupla, ale bylo to tím, že tě ten zvuk nutí to trošku huntovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

16.6.2013 v 16:02 | Nahoru | #10
Alexandr> Tak to jsi vcelku masochista, ja cely zivot jezdil s origo a ted jsem koupil motorku s Yoshimurou, to je des, po dvoustech kilometrech mam v usich hluchotu. Vyhazovat ho ale nebudu no, navic tam jsou k nemu i ladene svody.

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

16.6.2013 v 19:33 | Nahoru | #11
Pokud to je jen koncovka, tak nic neres. Mel jsem na FZS Ixila kvuli zvuku,propad zadnej,spotreba stejna,jezdil jsem vyhradne bez tlumivky, s ni je to o nicem

(reakce na) Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

16.6.2013 v 22:14 | Nahoru | #12
Creck> Hele jel jsem na gsxr který který mělo ten zkrácený výfuk a tam to bylo hrozný, to se bez špuntu skoro nedalo. Ale ten scorpion je stejných rozměru jako origo a má hlubší zvuk, vůbec mě potom nebolí hlava, je to tak akorát že slyším motor a vím kolik vrknout plynem. Jak jsem ho namontoval tak jsem jezdil na motorce včera, dneska a pojedu zítra, je to fakt bomba , předtím ten fazer byl nudný vysavač, teď to má aspoň nějaký charakter a zní trochu jako motorka a ne jak šicí stroj . Ono třeba ty supersporty mají docela pěkný zvuk od výroby ale ty cestáky jsou extrémně utlumený.

Naposledy editováno 16.06.2013 22:21:13

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

17.6.2013 v 20:55 | Nahoru | #13
Tak jsm dnes sel jezdit trochu delsi streku, a bohuzel se mi zda ze bez tlumivky to jede hur. Bez tlumivky to v 5.5-6 tisicich se nechce vuber rozmotat, ze zacatku se mi zdalo kvuli tomu hluku jak to jede ale ted jsem si zvyknul k tomu hluku a zjistuju ze to jede hur.Pak jsem tam dal tlumivku a stredni pasmo je mnohem silnejsi i na vyssi kvalty po dalnici to melo o dost vice sily, jeste pak dam zpatky pro srovnani origo koncovku. Prijde mi taky ze bez tlumivky je to na delsi cesty uz trochu hlasity, na hodinovou projizdku okolo komina je to v poho,ale dnes jsem jel dele a s tlumivkou to bylo mnohem prijemnejsi.Jestli jeste zjistim ze s origo vyfukem to pojede vic, tak budu nasranej a budu si pripadat jak debil az ho tam zpatky budu jeste montovat a ladak prodavat

Naposledy editováno 17.06.2013 21:03:54

Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

17.6.2013 v 21:39 | Nahoru | #14
Došel si ke stejnýmu závěru jako já. Moje zkušenost je, že s laděnou koncovkou to jede hůř a hluk je na kratší cesty otravnej, na delší nesnesitelnej.

Jinak, ty ztráty výkonu v určitých otáčkách by řešilo vyladění směsi na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

17.6.2013 v 21:49 | Nahoru | #15
No jo ale abych to v určitých otáčkách mohl naladit tak asi budu muset přetryskovat jinak s tím asi moc nenadělám. Jako co jsem jezdil s tou tlumivkou tak to bylo příjemný, slyšel jsem motor ale zároveň to nebylo otravný. Až pojedu do Sosnový tak tam to ještě vyzkouším a tam asi poznám na jisto jestli to jede hůř bez tlumivky nebo ne.

(reakce na) Bohatost směsi po namontování ladáku na fzs 600

18.6.2013 v 21:58 | Nahoru | #16

Alexandr píše: No jo ale abych to v určitých otáčkách mohl naladit tak asi budu muset přetryskovat jinak s tím asi moc nenadělám. Jako co jsem jezdil s tou tlumivkou tak to bylo příjemný, slyšel jsem motor ale zároveň to nebylo otravný. Až pojedu do Sosnový tak tam to ještě vyzkouším a tam asi poznám na jisto jestli to jede hůř bez tlumivky nebo ne.



Je logický, že v nízkých točkách to bez tlumivky pojede hůř...Nemáš žádnej odpor proti a rychle se to vyplachuje...Zase ve vysokých ti to pojede lépe bez tlumivky...Z tohoto důvodu, se dávají výfukové přívěry...Nelam hlavu, zkus na karbecích přidat např o čtvrt otáčky více benzínu a zkus projet....Pokud to pojede hůř, naopak čtvrt uber...pak je ještě možnost posnout jehlu, ale do toho bych se být tebou nepouštěl...Ale určitě řešení je :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist