paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 21:07 | Nahoru | #1
srovnávejte V power 95 oktanů a Natural 95 oktanů, ne V-power racing a Natural 95. čistě teoreticky jo, pokud reklama mluví pravdu, pak aditiva snížej tření a díky tomu vzroste výkon a míň energie je spotřebováno samotným třením, tzn. úspora paliva. teoreticky. v mým případě došlo k tikání z motoru a po přejití zpět na obyč natural 95 tikání postupně přestalo. spotřeba stejná. motorka 37kW, obsah 583, dvouválec vodník, karbece.
leju kvalitní olej, nepřekračuju servisní intervaly, nechávám seřizovat karburátory a ventily, správně hustím pneu, řetěz mám namazanej a vím, že motorka dostává, co potřebuje. aditiva v shellu mě nepřesvědčily a na dlouhodobej test tu nikdo nemá dvě stejný motorky.
každopádně připouštím, že ostatní si nemusej vymýšlet a jejich motor s určitou koncepcí (konstrukcí?) na ty aditiva v naturalu nějakým způsobem reaguje - kladně. důkaz nemají žádný, takže je to jen o tom co někdo řekne a jestli tomu budeme věřit nebo ne.
na test jsou potřeba dva stejný motory jeden na natural 95 druhej na natural 95 obohacený aditivama. motory provozovat stejným způsobem za stejných podmínek a pak porovnat. to je jediná možnost, jak průkazně dokázat, že to funguje a že to má opravdu smysl..

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

14.8.2007 v 11:17 | Nahoru | #2
bukowski634>>
Při takovém testu Ti nejspíš pojedou obě motorky stejně, aditivum by mělo být jen prevence abys neměl zanesený palivový systém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist