2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Mel jsem moznost mit rozebrany motor z Dominatora po provozu na jakykoliv benzin (zral olej) a byly tam dost velke nanosy karbonu na celech ventilu a na cele pistu.
Po oprave jsem jsem najel cca 30000km z 95% na V-POWER a v motoru se mi po.srala prevodovka (ulit zub u 2 kolecka a potkal se se 3). Tudiz opetovna rozborka a zjisteni ze motor je takrka cisty (bez karbonu).
Spotreba na V-POWER sla cca o 15% dolu, ale u vykonu ani u kroutaku jsem zadne extra zmeny nepocitoval.
Takze zaver V-POWER doporucuji *yes* motor ti bude vdecny :thmubup:
Pro rejpaly nedelam u Shell :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Ta změna spotřeby..budiž, ale jsi si jistý, že to taky nesouvisí s tou opravou? Navíc...15% je jen pseudoúdaj, protože i kdyby to V-Power způsoboval, tak při průměrné spotřebě 7l/100km, ceně benzínu 30,-Kč a V-Poweru 32,5,-Kč, ušetřil jen něco okolo šesti procent, což je dáno rozdílem ceny a je to reálná úspora. Nicméně pokud by tento jev tohle palivo opravdu způsobovalo, tak proč na něj nejezdit, když vychází levněji než obyč benzín?:) Asi to vyzkouším. Pojedu dneska dálku, tak jednu nádrž pojedu na klasickou 95ku a druhou vemu V-Power 95 a porovnám spotřebu. Pojedu obojí ve stejném režimu.
pak to sem dám