globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 11:04 | Nahoru | #1
A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:26 | Nahoru | #2

RUTAN píše: A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))


Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes*

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.6.2007 v 16:50 | Nahoru | #3
RUTAN>jxjr nema kompresi ani 10:1. ostry cebro ma pres 12:1 a senzor klepani, hornet ma 12:1 taky. tam uz se to projevit muze, pokud maji nastavene zapalovaci mapy na vic nez 95 oktanu. ale ze mi to zvora dvorek bych se stejne nebal ;o)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist