1 reakcí na tento příspěvek poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
http://www.healtech-..._InstallGuide_en.pdf
2 reakcí na tento příspěvek poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Ale v běžném provozu, prosím ať mi někdo řekne k čemu to je jakože dobré. Vím že je to cool
Já teda podle citu většinou vím co tam mám. Kolik jedu, kouknu na otáčku, nebo jak to táhne a prostě to vím. A to mi stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Je to práce cca tak na hoďku, možná dvě, záleží na přístupu a vedení kabeláže. U této sady stačí přidělat magnetický senzor na kolo (nejlépe brzdič) a pak už jen na kablík od cívky a + - a je to.
Pokud se ti na něj podaří našetřit a po domluvě bych ti mohl případně pomoct s instalací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
V zásadě je blby kdyz chce někdo podřadit na dvojku a uz jí tam má, to ze hledás sedmicku která tam neni az takový problém není :)
Jen drobná připomínka ohledně možné záměny pojmů u těch anglických návodů - "tachometer" jest otáčkoměr , nikoli rychloměr. Tachometr ve smyslu "uakazatel rychlosti vozidla" jest speedometer , nebo speed indicator .
Skalik> Souhlas, třeba u GS500 je kor s originálním výfukem a hlučnější přilbou (motor při vyšší rychlosti skoro neslyšíš) lehké se ztratit mezi pětkou a šestkou, pokud si nepamatuješ otáčky pro danou rychlost.
U dvouválců s delšími kvalty se to sice hned tak lehko nestane, ale také už jsem jednou pomáhal kámošoj montovat na XV535 dodatečný otáčkoměr, jelikož ženská bez něj zkrátka nebyla schopná jezdit. Je ale pravda, že motor XV535 je hodně pružný, táhne od spodu a snese dost silné podtočení, takže pokud neodhadneš otáčky dle zvuku motoru, tak "nezkušené ucho" se tam také může v řazení ztrácet.
Nebo si pamatovat, v jakém rozsahu rychlostí na daný kvalt jet a pak holt koukat na tachec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Skalik píše: mariano> a teď si představ, že nemáš otáčkoměr nebo jsi dobastlil aspoň digitální co se blbě odečítá. To se pak takovej ukazatel docela hodí.
představuju si...
.
.
.
.
.
.
nic
.
.
.
.
.
.
.
stále nic
.
.
.
.
.
.
furt nic
na silniční jsem měl problém s otáčkama, když jsem přesedl ze čtyřválu na dvouvál. první dva víkendy. ale má otáčkoměr.
na lehkém enduru otáčkoměr nemám a ukazatel zařazené rychlosti taky ne...teď nevím, jestli bych neměl víc sledovat budíky a na kameny/díry/stromy se vykašlat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
dva_hrnce píše: Skalik> ja mel u šestky taky 4,5,6 kvalt po 500 ot. a i to se dalo :)
V zásadě je blby kdyz chce někdo podřadit na dvojku a uz jí tam má, to ze hledás sedmicku která tam neni az takový problém není :)
jo, podřadit si na dvojku před křižovatkou, když jedeš na litrovým dvouválci vestoje 50 a zjistit, že už tam je, se mi taky nedávno podařilo.
zasmál jsem se já, zasmáli se lidi na přechodu i v autobuse...
kdybych seděl, ani bychom se nezasmáli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
mariano píše: jo, podřadit si na dvojku před křižovatkou, když jedeš na litrovým dvouválci vestoje 50 a zjistit, že už tam je, se mi taky nedávno podařilo.
zasmál jsem se já, zasmáli se lidi na přechodu i v autobuse...
kdybych seděl, ani bychom se nezasmáli
A co se stalo? Seklo se ti zadní kolo, nebo jsi to vzal rovnou přes řídítka?
1 reakcí na tento příspěvek poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
marekkona píše: Já mám na suzuki gs500 ten universál,s těma snímačema a magnetem.Zapojení jednoduché.Po přesném nastavení funguje super.Cena na zahraničním aukčním portále 350 kč
No nevypadá to moc hezky, ale za ty prachy a na starším verku to jde.
Jinak koukal jsem se, od kdy mám Gipro a v červenci to budou 4 roky
Tady je moje staré video o jeho funkčnosti
1 reakcí na tento příspěvek poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Akorát si pamatuju, kolik otáček mám při 100km/hod na 6. kvalt, abych věděl, jestli ho tam už mám nebo ne
Edit:
1.dá se jet podle ucha
2.při podřazení na 1 problikne neutrál
3.počítat do 6 není až tak složitý
Naposledy editováno 11.06.2013 20:50:29
xluke79 píše: A co se stalo? Seklo se ti zadní kolo, nebo jsi to vzal rovnou přes řídítka?
ustál jsem to na zápěstích s hlavou nad předním blatníkem a klouzajícím zadním kolem...než jsem se trochu srovnal a zmáčknul spojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
taky jsem o něm kdysi přemýšlel, a mezitím co jsem vybíral, jsem zjistil že ho vlastně ani nepotřebuju. Když bych koupil bike s ukazatelem, tak bych ho tam samozřejmě nechal, ale za 3 tisíce máš třeba novej řetěz.
2 reakcí na tento příspěvek poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Naposledy editováno 11.06.2013 22:01:22
mariano píše: chápu ukazatel zařazené rychlosti pro okruhové střelce, ale pro normálního člověka...mám malé otáčky - podřadím, vysoké - řadím nahoru. a při kochačce ve 120 hledám sedmičku, jasný.
nejlepší je návod á la dva hrnce o pár příspěvků nahoře.
Taky to tak dělám, to číslo vlastně není důležité, ale otáčky a jak se to v tu chvíli chová, člověka to naučí víc vnímat tu motorku a nespoléhat na ukazatele Ale je pravda že sedmičku se tam občas snažím dávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Jirka.46 píše: Taky tam někdy cpu 7čku,nebo chci dát 2ku a dam tam 1čku.Asi bych to taky řešil sledováním otáček,počítání mi přijde komplikované,pořát myslet na to co tam je za rychlost.Akorát mi přijde divné,že při štrece není problém s 5kou a 6kou,ale ve městě jo,nevim o jakou motku se jedná,ale ve městě se snad 5ka a 6ka nedá použít ani na 70ce ne?
Když jsem přesedal z ČZ 250 na XJ6 tak jsem tam měl 6-ku a jel 50 km/h. A divil jsem se tomu. Chvilku mi trvalo než jsem začal jezdit kolem 6000 otáček namísto 3000.
Taky se tam občas snažím dát 7-ičku. Vyjímečně se mi stane, že jedu na 5-ku a pak po delší době zjistím že tam mám ještě 6-ku cca při 100km/h. Nejblbější je , když na kruháči jedu na dvojku a chci jí tam dát a lupnu tam jedničku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Jirka.46 píše: Taky tam někdy cpu 7čku,nebo chci dát 2ku a dam tam 1čku.Asi bych to taky řešil sledováním otáček,počítání mi přijde komplikované,pořát myslet na to co tam je za rychlost.Akorát mi přijde divné,že při štrece není problém s 5kou a 6kou,ale ve městě jo,nevim o jakou motku se jedná,ale ve městě se snad 5ka a 6ka nedá použít ani na 70ce ne?
kdybych měl dodržovat ve městě 50 a zároveň to nedusit, jezdím po Brně max. na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
Tak mi to nikdo nevymlouvejte.Kdybych to nepotřebovala,tak to tady neřeším.NA 100% si to koupím,jen jsme chtěla znát názor na ten univerzál.
Naposledy editováno 12.06.2013 00:04:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte univerzální ukazatel zařazené rychlosti
No a taky je to o penězích, když ti tady někdo vypráví jak za tyhle peníze už má řetěz tak chápu, že když kouká na každej náklad co je s moto spojenej tak nebude kupovat věci co nejsou nezbytný.