globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Synchronizace karburátorů
Čau chlapi, tak motorka už konečně jezdí . . ještě musim reklamovat baterku ( studenou motorku nenatočí teplou bez problému - novej olej a filtr )

Teď teda k tý synchronizaci, když jsem koupil motorku tak jezdila v pohodě pak jsem jí rozebral (na karburátory jsme nesehal) po složenení motorky se od 5 do 7 000ot dusí a pak zas jede jak drak proto chci zkusit udělat synchronizaci. Prostudoval jsem tu vlákna a manuál takže už vim jak udělat manometr, myslim si že i vim kam připojit hadičky od manometru a kde seřídit. Ale zaráží mě to , že na seřízení mám na moto jen 3 šroubky a na připojení jsou teoreticky taky jen 3 připojky (4. je na podtlakovej ventil ke kohoutu palivový nádrže)

A potřebuju teď poradit jestli připojit všechny 4 přípojky (nádrž je stejně dole)a v manuálu jsou manometry 4 a jestli mám hledat 4. šroub nebo se to seřizuje jen těma 3 ma ( jsou to šrouby pod nima je pružinka a když přidávám plyn tak se otáčí s táhlem) v manuálu jsou sice jen 3 ale jsou na obrázku jinak rozmístěný než ve skutečnosti. Ve skutečnosti jsou jen mezi karburátorama.
Když se nad tim zamyslim tak by se s tim dal možná nastavit podtlak mezi jednotlivýma karburátorama, ale nevim jak je to udělaný jestli šroubky zvedaj šoupě a nebo jen otvíraj nějakej kanálek a pouští víc vzduchu.



















PS: manuál jsem opsal do Google ale stejne nějak ten jejich překlad nepobíram

Překlad

Naposledy editováno 08.06.2013 19:53:52

2 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburátorů

Skvělá odpověď, děkuji! 8.6.2013 v 20:36 | Nahoru | #1
zrovna dneska sem kontroloval synchro na svojem blackbirdu po montazi dynojet.

vysroubujes ty 3 imbusacky a nasroubujes tam takove prechodky na hadicky. Muzu ti je kdyztak vyfotit pokud budes chtit.
tam kde ti jde ta hadicka na ten podtlak na kohout tak bud to muzes vymontovat a namontovat tam 4tou prechodku a nebo dat na tu hadicku roztrojku.
4 valce,4karburatory cili 4 manometry.

na stelovani sou jen tri sroubky, to je v poradku. Podivej se na video a bude ti vse jasne.
ta hadicka na kohout a roztrojka mit vliv nebude, ale pokud budes muset stelovat tak ti stejne pripadne nasazena a jen vyklopena nadrz bude zavazet, stejne tak jako airbox s filtrem. Cili to budes stejne muset sundat a misto nadrze pouzit treba trychtyr kam nalejes benzin a nebo petlahev s upravenym hrdlem aby si nakrmil palivovou hadici (hadice)
Tim ze sem dnes to synchro jen kontroloval tak sem nadrz mel jen vyklopenou a na hadicce podtlaku palivoveho kohoutu sem mel roztrojku.

kdyz uz su u toho airboxu tak to ze ti to dela co popisujes bejva zpusobeno montazi KN filtru nebo jakehokoli jineho "sportovniho" (vice propustneho) filtru nez je original.
Pokud tam takovej filtr mas tak to neni karburatorama ,ale tim filtrem a jakekoli nastavovani karbecu je zbytecne, nikdy ti to nepojede jak ma.
Je pak potreba pretryskovat karburatory (dynojet stage1) Delal sme to vcera a dneska kontroloval to synchro. Take sem si dal KN filtr a nejelo to, tak sem KN vlozku vyhodil a dal origo a objednal tu sadu. Az prisla tak sem to namontoval, dal KNko a uz to jezdi jak ma. Synchro karbecu sem delal jen projistotu.
Dalsi veci je uprava kapotaze nebo prestavba na streata. Pak to uz nikdy nepojede jako s original tvarem kapot.
Kdyz ze sve motorky sundam predni kapotaz tak mi motorka nejde vytocit vic jak k 5000ot a pak se zacne dusit a skubat a vic proste nejede.
A to je asi tak vse co me tak nahonem napadlo.



hodne stesti :)

(reakce na) Synchronizace karburátorů

8.6.2013 v 21:42 | Nahoru | #2

cuir píše: zrovna dneska sem kontroloval synchro na svojem blackbirdu po montazi dynojet......



To lze seřizovat i bez filtrboxu?, v mým servisním manuálu píšou, že se tam má namontovat zpět? (a tak to taky dělám, ikdyž je to docela otrava, bez něho by to bylo samozřejmě jednosušší).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace karburátorů

9.6.2013 v 08:21 | Nahoru | #3

cuir píše: . . . .
kdyz uz su u toho airboxu tak to ze ti to dela co popisujes bejva zpusobeno montazi KN filtru nebo jakehokoli jineho "sportovniho" (vice propustneho) filtru nez je original.
Pokud tam takovej filtr mas tak to neni karburatorama ,ale tim filtrem a jakekoli nastavovani karbecu je zbytecne, nikdy ti to nepojede jak ma. . .



Když jsem moto koupil tak na kyvce měla nálepku KN ,ale když jsem koukal na filtr tak jsem tam žádnej popisek KN nenašel a vypadá jako origo :)

Naposledy editováno 09.06.2013 08:23:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist