globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
 
1.6.2013 v 22:18
Velice zajmavé počtení jako nová metodika pro STK na tento rok.. malá citace
"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."

Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc

Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf

Od 1.1.2013:

Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

Od 1.1.2014:

Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.

Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

4.6.2013 v 20:40 | Nahoru | #1

BladeRider píše: 666S999> a výsledek? vyhodil tě s tím ?


Napsal mi platnost jeden měsíc, a že si mám vyměnit zrcátka a výfuk s Éčkem, takže už tam nikdy s ničím nepojedu. V takovým blbistánu to bylo do roku '89. Nechci si hrát buď na slepou bábu, nebo na debila. Prostě to nevyměním - moto je v perfektním stavu, v těch zrcátkách JÁ vidím, vše co potřebuju, ve výfuku mám i dusítko - že nemá ÉČKA prostě seru. Začíná nám hezkypěkně "glajchšalt" jak za komančů, pak příjdou stříhat všem vlasy na jednotnou délku a povinně vedoucí kádry do EUstrany srany - kurva už mě ty byrokrati fakt našlapávaj, parazit se množí geometrickou řadou, dávám téhle naší demotyranokracii tak rok, maximálně dva...

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

4.6.2013 v 20:55 | Nahoru | #2

666S999 píše: Napsal mi platnost jeden měsíc, a že si mám vyměnit zrcátka a výfuk s Éčkem, takže už tam nikdy s ničím nepojedu. V takovým blbistánu to bylo do roku '89. Nechci si hrát buď na slepou bábu, nebo na debila. Prostě to nevyměním - moto je v perfektním stavu, v těch zrcátkách JÁ vidím, vše co potřebuju, ve výfuku mám i dusítko - že nemá ÉČKA prostě seru. Začíná nám hezkypěkně "glajchšalt" jak za komančů, pak příjdou stříhat všem vlasy na jednotnou délku a povinně vedoucí kádry do EUstrany srany - kurva už mě ty byrokrati fakt našlapávaj, parazit se množí geometrickou řadou, dávám téhle naší demotyranokracii tak rok, maximálně dva...


a co s tim dál? není vyloučený, že budu řešit stejnej problém, taky nemám na zrcátkách ani výfukých ecko, ikdyt je vše origo

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

4.6.2013 v 21:31 | Nahoru | #3

666S999 píše: Napsal mi platnost jeden měsíc, a že si mám vyměnit zrcátka a výfuk s Éčkem, takže už tam nikdy s ničím nepojedu. V takovým blbistánu to bylo do roku '89. Nechci si hrát buď na slepou bábu, nebo na debila. Prostě to nevyměním - moto je v perfektním stavu, v těch zrcátkách JÁ vidím, vše co potřebuju, ve výfuku mám i dusítko - že nemá ÉČKA prostě seru. Začíná nám hezkypěkně "glajchšalt" jak za komančů, pak příjdou stříhat všem vlasy na jednotnou délku a povinně vedoucí kádry do EUstrany srany - kurva už mě ty byrokrati fakt našlapávaj, parazit se množí geometrickou řadou, dávám téhle naší demotyranokracii tak rok, maximálně dva...


Lidi jsou různý no já měl zatim štěstí na takový co to brali přesně tak jak říkáš pokud je ta motorka v pořádku nebyl problém spíš si jí prohlíželi se zájmem než aby to nějak hrotili. Trochu mi přijde že se neumíme moc ozvat protože jakej je rozdíl mezi náma a němcema to neumíme řídit?nebo máme tak špatný silnice že nikde nelze jet víc jak 130? Mě jeden policajt doslova řek ať si jedu do německa na dálnici a tam ať si jedu třeba 300 tak si říkám kde je ten velkej rozdíl proč se němec legálně sveze a čech ne Taky tam byla snaha to omezit ale nedaji si to už vzít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

5.6.2013 v 10:53 | Nahoru | #4

666S999 píše: Napsal mi platnost jeden měsíc, a že si mám vyměnit zrcátka a výfuk s Éčkem, takže už tam nikdy s ničím nepojedu.

Mám stejnou zkušenost ze Zlína. Hledal é-čka na blinkrech,světlech,zrcátkách,málem i na mojí řiti!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist