globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
 
1.6.2013 v 22:18
Velice zajmavé počtení jako nová metodika pro STK na tento rok.. malá citace
"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."

Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc

Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf

Od 1.1.2013:

Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

Od 1.1.2014:

Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.

Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43

2 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 22:55 | Nahoru | #1
STK zrusit uplne, je to jen buzerace.

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

3.6.2013 v 13:27 | Nahoru | #2

Bubrak-ZX10R píše: STK zrusit uplne, je to jen buzerace.



Souhlasím pokud se jím bude zvyšovat pole působnosti nedopadne to vůbec dobře. Už teď mají zásadní mezery a vyhodit mě z evidenčky kvůli jejich neznalosti jak a kde vyčíst typ motoru na daném motocyklu se slovy, "když jste to kupoval, tak jste si to jistě zkontroloval, tak kde to máte? Stejně to jsou papíry z jiný motorky" mi přijde jako lehce neprofesionální přístup a ukazuje hodně velkou neznalost a pokud nevím tak si nekam zavolám a ověřím si jak to je a ne že hned vyhodí zákazníka, který to má v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

3.6.2013 v 21:31 | Nahoru | #3
[quote=Bubrak-ZX10R]STK zrusit uplne, je to jen buzerace.

zrušit by to bylo nejlepší, ale dopadne to úplně jinak krom dekry která řeší všechno kolem stk, tady přibyde ještě TUV a ten bude řešit další síť STK a aby se všichni uživily zkrátí se platnost stk ze dvou let na rok, někteří už mají nakoupený na tyto změny vhodný areály
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist