globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
 
1.6.2013 v 22:18
Velice zajmavé počtení jako nová metodika pro STK na tento rok.. malá citace
"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."

Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc

Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf

Od 1.1.2013:

Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

Od 1.1.2014:

Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.

Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 22:36 | Nahoru | #1

Ladin78 píše: Čau Draci,

možná se budete zlobit, ale nač potřebují někteří na motorku do běžného silničního provozu Dynojet Power Commander, rychlořazení, velký chladič atd.? To mi hlava trochu nebere Pokud chcete závodit, pak jedťe na okruh s okruhovým speciálem. Běžná silnice není závodní dráha a je potřeba trochu myslet hoši



Aha a to ze to je na bezny silnici k nicemu tak to nesmim mit? Spouste lidi se libi sportovni stroje a chteji mit neco takoveho doma a treba ani nemusi jezdit rychle. Ono casto motorka v serii ma nekde ve vykonu diru, cuka apod a nekdo si tam poridi commander jen aby jela plynule... Treba ja mam z toho duvodu v origo jednotce jinej sw...

Ono kdyz se nikde nesmi vic nez stotricet, tak ze bysme zakazali vsechny silny auta? At si majitele porsaku jezdi na dromu a ne na silnici kde je jejich 400koni

V nemecku projde kdejaka uprava, lidi tam prihlasuji sportovni auta aby upravy jako poloram dostali do tp, a my to tu bidem zakazovat

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 22:43 | Nahoru | #2
assassin> Přesně tak,když člověk vidí úpravy v americe a jinde tak zjistí že sme tu sto let za opicema a ještě nás chtěj brzdit i s tou troškou co tu máme a můžem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist