globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
 
1.6.2013 v 22:18
Velice zajmavé počtení jako nová metodika pro STK na tento rok.. malá citace
"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."

Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc

Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf

Od 1.1.2013:

Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

Od 1.1.2014:

Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.

Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 19:58 | Nahoru | #1

Hans190 píše: ... Je to posun k civilizovanýmu světu...


Hochu, ty máš dost. Jestli si civilizovanej svět představuješ jako společnost, kde budou všichni vypadat stejně, chovat se stejně, mít stejný věci a tudíž nikdo nikomu nebude závidět, tak tahle ideologie tady už párkrát byla.

Druhá možnost je, že chceš, aby ti někdo nakazoval, kdy se smíš usrat, probudit, nažrat a zásun pouze s legální manželkou, pouze 3. února a jedině za účelem zplození dítěte, dovoleno jest pouze dva potomky míti, přičemž styk musí být vykonán mezi 20:30 - 20:45, jakákoli odchylka bude trestána vysokou pokutou dle paragrafu...

Tohle vážně chceš? Jestli ano, je mi tě líto

Mimochodem, sereš si do huby, jelikož jestli někdo bude s tvou bývalou KTM kypřit půdu v šumavských lesích a ty mu to schvaluješ, dá se předpokládat, žes to dělal též. A to se co? Áno, nesmí

Naposledy editováno 02.06.2013 20:02:47

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 20:32 | Nahoru | #2
Krovak>

Hele tos to, hochu, pěkně netrefil, já jsem ten poslední, kdo by komu chtěl něco nakazovat, takže klídek- diskutujme věcně .

Máš tedy argument pro to, proč vlastnit motorku, která neplní STK? (Že je to u vás v obci cool není argument)

Uvedl jsem dva příklady, které jsou dost zřejmé. Pokud má někdo komplet systém, odladěný, tak nic proti. Ale uširvoucí vydechliny s "laďákem"? K čemu jako? Na okruhové gumy na silnici je taky spousta názorů, ale já uvedl šlupky= guma sjetá.

A ano, kypřil jsem půdu v lesích. Ale nesral jsem lidi a srnky "laďákem" .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist