globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk
 
1.6.2013 v 22:18
Velice zajmavé počtení jako nová metodika pro STK na tento rok.. malá citace
"Nejčastěji se tyto přídavné korekční jednotky vyskytují u motocyklů a u elektronicky řízených vznětových motorů. Tyto jednotky navíc nemívají homologaci z hlediska elektromagnetické kompatibility (EMC) a jejich použití tedy odporuje i požadavkům na EMC. Používají se jednotky typu PowerCommander (motocykly) či PowerBox (vznětové motory)."

Celá směrnice pro STK je na http://www.mdcr.cz/..._1_upravy_motoru.doc

Co je zajmavé, že jako přestavba je považovaná aj výměna filtru sání za jiný a podobně..to je ale v jiných dokumentech.. http://www.dekra-au...-cistice-vzduchu.pdf

Od 1.1.2013:

Kontrola výkonu vývěvy, kompresoru a funkce víceokruhového jistícího ventilu.
Kontrola elektrického posilovače řízení.
Kontrola úpravy výkonu motoru (nepovolené úpravy řídících jednotek atd.).
Kontrola omezovačů tahu bezpečnostních pásů.
Kontrola předepínacích zařízení bezpečnostních pásů.
Kontrola airbagů.
Kontrola doplňujících zádržných systémů.
Kontrola požadavků týkajících se dopravy dětí.
Kontrola opotřebení tažného zařízení s použitím měřidel (STK pro užitková vozidla a STK pro traktory).
Kontrola hloubky vzorku pneumatik při použití zařízení na měření hloubky vzorku pneumatik.
Aplikace normy ISO 21069 – požadavek směrnice 2010/48 EU na sjednocení způsobu vyhodnocování účinku brzdových soustav vozidel s největší technicky přípustnou hmotností nad 3,5 tuny.
(Pozn. DEKRA: Norma ISO 21069 bude pravděpodobně aplikována v průběhu roku 2013).
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

Od 1.1.2014:

Kontrola činnosti a kontrola brzdných účinků nouzového brzdění.
Činnost systému odlehčovací brzdy.
Kontrola účinnosti tlumení (kontrola tlumičů pérování vozidla).
Kontrola systému elektronické stability jízdy.
Měření hlučnosti.
Kontrola prostupu světla zasklením vozidla s použitím měřícího zařízení.

Naposledy editováno 01.06.2013 22:31:43
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:24 | Nahoru | #1
Zakazane pro silnicni provoz to samozrejme bylo vzdy. Holt se to ted bude kontrolovat. Myslim ze ten, kdo nebude mit polepenou motorku samolepkama DynoJet a PowerCOMMANDER se bat nemusi

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:25 | Nahoru | #2
To bych chtěl vidět, jak se na STK budou hrabat v povercommanderu a nebo ve filtru. To bych ho asi slušně odkázal na krajiny vzdálené. :)

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:38 | Nahoru | #3
to je buzerace toto stejne picu poznaj

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:39 | Nahoru | #4
Sranda bude taktéž to měření hluku na STK pro 2014..

Naposledy editováno 01.06.2013 22:39:48

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:41 | Nahoru | #5
jeste ze mam homologacni vlozku do akrapovice

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:41 | Nahoru | #6
zni to skoro jako nejaky scifi nebo tak neco

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:43 | Nahoru | #7
Ještě ža na STK nejezdím .

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:44 | Nahoru | #8
Když už chtějí buzerovat kvůli hovadinám, tak by mohli změnit i systém schvalování přestaveb. Bylo by prima kdyby to tu fungovalo jako v Německu.

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:45 | Nahoru | #9
Kontrola úpravy výkonu motoru???

to mi to tam zaroven odbrzdi atd? ok, usetrim za brzdu....a na STK neni problem PCIII odpojit, sice oser ale budiz

1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:47 | Nahoru | #10
mě spíš celkem baví tohle:
U vozidel, u kterých nelze z technických důvodů zkontrolovat účinek brzdové soustavy na válcové zkušebně brzd, se dle požadavků směrnice 2010/48 EU má uskutečnit jízdní zkouška s použitím decelerometru. (Pozn. DEKRA: Tento požadavek směrnice EU bude pravděpodobně aplikován v průběhu roku 2013).

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:55 | Nahoru | #11
Begy> Nevidím v tom problém..pustí to z kopce a buďto to ubrzdí a nebo....s nebezpečnou závadou vozidlo stejně nemůžeš provozovat a třeba budou mít smlouvu s vrakáčem který si pro to přijede :)

1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:58 | Nahoru | #12
Za chvíli aby jsme tady jezdili na koloběžkách ...

3 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 22:59 | Nahoru | #13
Pro výrobce to znamená si pouze zajistit Prohlášení o shodě. A může se s tím jezdit legálně dál.

Mimoto kdejakej Číňan dnes vyrábí zboží se značkou CE a přitom to zboží nesplňuje vůbec nic.

Naposledy editováno 01.06.2013 23:00:04

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:01 | Nahoru | #14
moucan> Z toho taky nic nebude, i to má svoji kategorii :) Takže za pár let na STK i s dvoukolákem jak se u nás říká :) Dokonce i odrážedlo pro děcka

Kategorie R

jízdní kola (včetně koloběžek, tandemů, šlapacích čtyřkolek, odrážedel atd.)
ruční vozíky nebo jiná vozidla tlačená nebo tažená pěšky jdoucí osobou, například pracovní stroje
nemotorové vozíky pro invalidy
potahová vozidla (kolová i saně)

1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:04 | Nahoru | #15
Takze zadne prestavby na E85, jen s homologaci a za tucnou sumu :)
Veskrze kraviny, neskutecne. Co vylucuje mit programovatelnou jednotku a v ni "stejny" soft jako od výrobce, stejne emise ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:06 | Nahoru | #16
meerecheck> Nevylučuje to skoro nic když k ní budeš mít CE+EMC a k tomu si necháš změřit a vystavit takový papír jak je tam ktomu vzduchovému filtru, přičemž se tefíš přesně do stejných hodnot..

Naposledy editováno 01.06.2013 23:07:35

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:13 | Nahoru | #17
hrnous> Napsal jsem to spatne, myslel jsem v dnesni podobe, tzn. ze to nekontrolujou. Me to proste prijde zbytecne.

1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:15 | Nahoru | #18
už na 2 stk mi nepřišli na to že mi nesvítí zadní brzdové kuli sportovnímu přepáčku pochybuju že by poznali že tam mam jinej filtr powercomander se mě netýká

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:39 | Nahoru | #19
no sem zvedavej na to měření hluku jestli to opravdu bude tak si musim na příští sezonu pořidit pořádnou haldu drátěnek :D a mam origo kuchynka tlumivku :D

1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:52 | Nahoru | #20
Chci vidět, jak budeš ty přitavený drátěnky tahat ven Každopádně já s Mivvem budu mít asi na testu hlučnosti problém i s tlumivkou

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

1.6.2013 v 23:58 | Nahoru | #21
Co se hluku týče, tak není problém na STK dát origo koncovku. Spíš mě zaráží test brzd.... Ale to se snad motorek týkat ani nemůže... Uvidí se, zatim bych nedělal velikej humbuk.

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 00:22 | Nahoru | #22

Dekker.dave píše: Chci vidět, jak budeš ty přitavený drátěnky tahat ven Každopádně já s Mivvem budu mít asi na testu hlučnosti problém i s tlumivkou



Ale prd, až mi to tam hodí lišáka při měření, tak mu prdne hlukoměr a páprda půjde vyměnit trenky Zajímalo by mě, kdo bude platit ty okna a lákařské ošetření mechaniků až tam přijede frája osumnáctkovým dvoubuchem s čistejma kobrama, nebo malej Rossi s pořádným GPčkem

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 00:47 | Nahoru | #23
Kontrola hluku!
To bude zajimave panacci s vasima rvacema!

To ze bude cumet na vyflusane pytle a napinaky..at cumi jedine dobre.
Merenui tlumicu nenameri nic..i nove tlumice neprojdou casto..tedy jen otravovani.

Naposledy editováno 02.06.2013 00:55:24

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 00:51 | Nahoru | #24
Všechno se dá uplatit a taky se tak bude dít...

1 reakcí na tento příspěvek Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 01:55 | Nahoru | #25
takze neprodavat origo lauf po zakoupeni ladaku, bude davat daleko vetsi smysl.

Blesk90> tyvole, ty ty motorky tocis jak ponozky koukam. Neni to tak dlouho, cos psal nekde jak kupujes Kawu a najednou SV

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 08:00 | Nahoru | #26

seikos píše: Mimoto kdejakej Číňan dnes vyrábí zboží se značkou CE a přitom to zboží nesplňuje vůbec nic.


V tom je takový maličkatý fígl.
Značka CE, o které mluvíš ty a ten prováděcí předpis a která by měla být znamením, že výrobek odpovídá normám států evropských společenství, není totiž ani registrovaná.
Proto mohl čínský výrobce, sestavující žehličky v chýši z bláta, použít značku CE, která se od té evropské liší v řádu promile co do umístění liter a jejich tvaru, ale vydávaná je za značku China Export.

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 09:39 | Nahoru | #27
No jestli k tomu dojde,tak s tím MIVVEM bude fakt asi problém i s homovložkou ...v nejhorším dám origo vyfuck

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 09:42 | Nahoru | #28
Hrozně se těším na ty hromady motorek položených technikem STK při zkoušce brzd. Představa že technik STK kterej třeba nikdy na motorce nejezdil sedá na nějakej supersport s jedovatýma brzdama aby zkusil ostrý brždění je trošku děsivá. V lepším případě to jenom položí, v horším to přehodí a mašina mu skončí na zádech.

seikos>Tam jde o tedle malej rozdíl.

(reakce na) Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 09:45 | Nahoru | #29
stráťa> Toho bych se zrovna nebál, technik na motorku sedat nebude. Nic ho k tomu neoprávňuje.

Tak nám zakázali powercommander a jiné ŘJ - stk

2.6.2013 v 09:53 | Nahoru | #30
To je uplně k smíchu ty jejich nový čím dál debilnější předpisy.. To, že jsou silnice samá díra a poškozujou vozidla, to ty eurokreténi neřešej. Ale tak STK sem měl vždycky na háku a když se chce, dá se protáhnout uplně všechno
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist