A teď dotaz, když nechci pokoušet štěstí a jet na mašině, jak jí tam dostat aniž bych se stal účastníkem silničního provozu? Aha?
Tlačit? Vzít na záda? Rozebrat a odnosit?
Curtiss píše: V tom případě mi v tom "cool super sofistikovaném" návodu chybí zařazení jakékoliv rychlosti a pak bych rád viděl, jak za 15min se řvoucím motorem na volnoběh se přiřítil na STK, Ty trubko
Když už rádoby vtipně, tak alespoň fakticky správně
Nic ve zlém, ale na to se nedalo nereagovat
Ale máš pravdu, nakopávačka mě nenapadla, asi proto, že ji na svých strojích postrádám
to řazení kvaltů jsem záměrně vynechal, abych nenaváděl k trestnému činu
Rampa89 píše: Den po konci platnosti STK se ti motorka rozloží na prvočinitele, nabouráš do cisterny s benzínem a přejedeš nejméně 3 matky s kočárky, 5 eko-cykloaktivistů a policajti tě znásilní, rozčtvrtí a pak zastřelí a pokutu budou splácet ještě děti tvých dětí, pokud nějaké máš!!! Být tebou, tak bych to vzdal a motorku zalitou v Castoru uložil hluboko pod zemí , jiné bezpečné a pro společnost méně rizikové řešení prostě není!
Ale jinak, víš, že existuje rozdíl mezi formálním přestupkem provozu vozidla bez platné stk a pak zde zmíněné provozování vozidla bezprostředně ohrožující účastníky provozu? To jen tak, je tam totiž drobný rozdíl v postihu, ale to už by jsi i tak musel mít jó smůlu, nebo spíš štěstí na příslušníka Lidi, používejte mozek a případně google...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
ice.magic píše: tomassek.32> Emise u motorky to snad ani není .
tomášek ještě sedí na nočníku a mamka hodnotí emise tak v tom žije
a řešit 5OO metrů dojet na stk to už je typ mladého jantara který se bez mobilu a internetu ani ráno nevysere
zkus to zde http://www.google.c...-beruska.cz/onas.php nějak musíš začít ale mezi motorkáři nevím nevím
Naposledy editováno 27.05.2013 21:05:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
Katana píše: Možná sankce: 5 bodů, 5-10000kč, čistírna 6měsíců-1rok, pokud bude hodnej bude to stát míň ale opravdovej průser by přišel v případě nehody, tam by pojišťovna mohla vymáhat celou částku, pak záleží jestli by to byl kreš se Škodou 120 nebo s cisternou plnou benzínu co by začala hořet. Možná je to malování čerta na zeď ale ať si každej rozhodne sám za sebe jestli to riskne nebo ne.
tak 5 bodů určitě ne. cituji "řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích" auto které nemá STK rozhodně není nezpůsobile takovým způsobem že závažným způsobem porušuje bezprostředně ostatní učastníky...
Katana píše: Možná sankce: 5 bodů, 5-10000kč, čistírna 6měsíců-1rok, pokud bude hodnej bude to stát míň ale opravdovej průser by přišel v případě nehody, tam by pojišťovna mohla vymáhat celou částku, pak záleží jestli by to byl kreš se Škodou 120 nebo s cisternou plnou benzínu co by začala hořet. Možná je to malování čerta na zeď ale ať si každej rozhodne sám za sebe jestli to riskne nebo ne.
Předpokládám, že motorka je v pohodě, jinak by tazatel asi nechtěl jet na STK. Takže ...
1) Ta tvá sankce jen v případě, že vozidlo bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky silničního provozu.
To jestli má vozidlo platnou TK či ne, na to nemá vliv. I vozidlo s platnou TK může bezprostředně ohrožovat.
Tento přestupek nemůže být projednán blokově, takže PČR nemůže toto projednat na místě a musí to postoupit správnímu orgánu, který musí prokázat bezprostřední ohrožení. Např. že vozidlo nebrzdilo. Nebo třeba, že v noci vůbec nesvítilo.
2) Pojišťovna nemůže vymáhat vyplacené pojištění, protože jí to v tomto případě zákon neumožnuje. Přesné výluky jsou popsány v zákoně č. 168/1999 Sb.
Naposledy editováno 27.05.2013 21:12:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
hahaha, další chytrák, přečti si předešlý příspěvek, zas tak špatně na tom nejsem, abych nevěděl, že na motce nejsou emise máčo
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
Jujing píše: tak 5 bodů určitě ne. cituji "řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích" auto které nemá STK rozhodně není nezpůsobile takovým způsobem že závažným způsobem porušuje bezprostředně ostatní učastníky...
§ 36 Závady na vozidle, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (K § 2 odst. 5 , 6 a 7 zákona ) .... stačí nesvítící brzdové světlo a už ohrožuje ostatní účastníky, na průser, když bude policajt chtít stačí málo.Naposledy editováno 27.05.2013 21:25:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
Katana píše: § 36 Závady na vozidle, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (K § 2 odst. 5 , 6 a 7 zákona ) .... stačí nesvítící brzdové světlo a už ohrožuje ostatní účastníky, na průser, když bude policajt chtít stačí málo.
Nestačí že bude mít na vozidle závadu ohrožující bezpečnost, nýbrž musí z konkrétních skutkových okolností plynout bezprostřední ohrožení účastníků silničního provozu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
ice.magic píše: tomassek.32> Pozor já vím , že emise a motorka vypadají jako kravina , ale : Můj brácha má hondu cbr 1000 f a ta mrcha váží 270 kg . Technik vypotil , jestli kvůli té váze ho nemá poslat na emise . Je mně jasné , že spíš čekal úplatek . Brácha ho poslal do prdele . Zkoušejí to grázli .
U motocyklů s provozní hmotností nad 400 kg se skutečně emise dělají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
Katana píše: § 36 Závady na vozidle, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (K § 2 odst. 5 , 6 a 7 zákona ) .... stačí nesvítící brzdové světlo a už ohrožuje ostatní účastníky, na průser, když bude policajt chtít stačí málo.
jet na stk s nefukčním brzdovým světlem může jen debil bez papírů a toto není forum debilů
normální člověk ví že brzdové světlo je hrubá závada C a techničkou nedostane
Naposledy editováno 27.05.2013 21:47:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nebýt účastníkem silničního provozu
ice.magic píše: AndělČK> tak tu motorku bych chtěl vidět .
GL 1800??2 reakcí na tento příspěvek Jak nebýt účastníkem silničního provozu
Pak sem zjistil ze ji mám tejden propadlou tak sem si tam zajel a mám klid. Takže ja bych 500m neřešil a jel tam normálně na motce.
Na autě sem měl propadlou 5měsíců a platil sem 200kč a polda na mě dělal ty ty ty
1 reakcí na tento příspěvek Jak nebýt účastníkem silničního provozu
v době dopravní nehody nebylo technicky způsobilé k provozu na pozemních
komunikacích v souladu s příslušnou právní normou. = jedeš bez stk-nemáš pojištění v případě havárie. Jo tady. Ale opravdu, dělejte si to jak chcete, tady se dá s malým přičiněním splácet hypotéka na pěknej barák aniž by ho člověk někdy vůbec měl.
Naposledy editováno 27.05.2013 22:20:25
Katana píše: Hned co jsem otevřel první pojišťovnu a hleďme výluky: 1.Pojištění se nevztahuje na škody:d) vzniklé v příčinné souvislosti s dopravní nehodou pojištěného vozidla, které
v době dopravní nehody nebylo technicky způsobilé k provozu na pozemních
komunikacích v souladu s příslušnou právní normou. = jedeš bez stk-nemáš pojištění v případě havárie. Jo tady. Ale opravdu, dělejte si to jak chcete, tady se dá s malým přičiněním splácet hypotéka na pěknej barák aniž by ho člověk někdy vůbec měl.
Proč sem kopíruješ pojistné podmínky, které nemají nic společného k pojištění odpovědnosti z provozu vozidla??? Zde se jedná o "havarijní".
Vše potřebné najdeš v zákonu č. 168/1999 Sb. Tím se musí řídit všechny pojišťovny.
Naposledy editováno 27.05.2013 22:26:10
tomas.s. píše: Tlačit nemůžeš, pokud tlačíš cokoliv silnějšího než 50tku, řídíš. Pokud cokoliv slabšího, včetně jízdního kola, jsi chodec. Tolik pravila autoškola. Jak to policie bere v praxi, nevím.
Co se týče praxe tak jsem po ulici Na příkopech tlačil plně oblečný na moto svoje KLR 600 a policajti kteří mě míjeli 2 metry od mě se po mě ani nepodívali. Myslím, že pokud nenerazíš na exrémní kokotodebila, tak žádný problém
felixxx píše: jet na stk s nefukčním brzdovým světlem může jen debil bez papírů a toto není forum debilů
normální člověk ví že brzdové světlo je hrubá závada C a techničkou nedostane
Nebudeš mě věřit, ale mě se to stalo, odešel mě spínač u přední brzy u KLR a nesvítilo mě tím pádem brzdové světlo, naštěstí jsem ho sehnal ten samý den(spínač) a tak mě to stálo jen 20kč
Vendous píše: Minulej tejden stojím na semaforu a vedle mě zastaví auto PČR. Řidič na mě pískne a praví "zajděte si na STK ať nemáte problémy "
Pak sem zjistil ze ji mám tejden propadlou tak sem si tam zajel a mám klid. Takže ja bych 500m neřešil a jel tam normálně na motce.
Na autě sem měl propadlou 5měsíců a platil sem 200kč a polda na mě dělal ty ty ty
Asi tak nějak
felixxx píše: jet na stk s nefukčním brzdovým světlem může jen debil bez papírů a toto není forum debilů
normální člověk ví že brzdové světlo je hrubá závada C a techničkou nedostane
Ale dostane.
Koupil jsem motku, vše fungovalo.
Přijel jsem na STK a nesvítilo koncové, brzdové a osvětlení SPZ.
Já na to: "Sakra, musím to doma opravit."
A technik, že jasně.
A STK hotová.
1 reakcí na tento příspěvek Jak nebýt účastníkem silničního provozu
Taky díky všem "tvrďákům" za rady typu "Odjeď to, je to jen 500m". Jak je možné, že mě tahle možnost vůbec nenapadla? Asi proto, že jsem se už v životě párkrát setkal s panem Murphym a znovu nechci.
Takže nezbývá než přívěs nebo dodávka. Ještě že je hnusně a nedá se pořádně jezdit