paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Skůtr na dojíždění do práce
25.5.2013 v 09:40
Zdravím pánové,
potřebuji menší radu. Od příštího roku se stěhuji, teď budu ještě v podnájmu. Nyní mám k dispozici podzemní kryté stání a poté bude opět. V práci máme hlídanou garáž, či případně před budovou kamerový systém. Mohu stát jak uvnitř, tak venku u kamer (kolega tam x let stojí a nic se nestalo).

Nechci motorku! Chci jen a pouze skůtr na dojíždění do práce a kličkování Prahou - netřeba něco, co jezdí na dálnici.

Moje priority:
- rád bych se vešel do 60 000 za nový (už i tohle mi trhá duši ...)
- spotřeba kolem 2 litrů (takže to vypadá asi na 125 ccm)
- spolehlivost (to asi vyřadilo jakoukoliv čínu ...)
- velká kola výhodou
- musí to udržet 80 km/h se 100kg na sedátku i do kopce
- nějaká ochrana nohou před deštěm
- úložný prostor ideálně v sedadle na přilbu (když nebude, přežiju to, ale rád bych), počítám případně s batohem na záda ...
- očekávaný nájezd je cca 25 km každý všední den + možná něco navíc
- mám 187 cm, takže bych ideálně bral nějaký "větší" prostorově, abych se tam pohodlněji naskládal

Na dojíždění to chci z jednoho prostého důvodu - na skůtru jsem v práci do 20 minut, busem 40-60, podle toho, jak to jede. Takže úspora času a flexibilita, mohu vyjet kdykoliv, nejsem závislý na tom, jestli mi ujede autobus nebo ne. Takže hledám co nejekonomičtější přibližovadlo, s automatem po Praze.


Děkuji všem za tipy - zatím co mne napadlo je Honda PCX 125 nebo 150.

1 reakcí na tento příspěvek Skůtr na dojíždění do práce

25.5.2013 v 16:28 | Nahoru | #1
dovolil bych si upozornit, že PCX ač honda je made in čína!
krom toho, nízká kapotáž nekryje před počasím a úzký přední kolečko bude mít nepříjemě silné sympatie s kolejema tramvají. v tomto směru je lepší menší a tlustší kolo. já jezdím Taiwan s 13" vpředu šířka 110 a to už na kolejích nedělá tolik neplechy. PCX má přední gumu ne podstatně širší než můj moped a ten se jednou právě na kolejích se mnou poroučel na zem (za mokra). a co se týče obsahu a spotřeby, moje SYM GTS 250 s karbecem jezdí za 3,3 a ve stříkačkovým provedení jezdí o cca 0,5-0,6l méně. a výkon je dostatečný pro jízdu ve dvou i v kopcích. a brzdí to jak kráva. pohodlné to je, ochrama před počasím taky schopná a prostor pod sedlem je na jednu integálu a malej batůžek. chceš za 60000 něco novýho, co by mělo splňovat dost věcí, který se asi na tak levným stroji neskloubí. kdybys za 60.000 koupil lehce jetej velkej Taiwan, jistě chybu neuděláš. (životnost motoru SYM díky Nicasilu je asi dost neomezená)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skůtr na dojíždění do práce

22.6.2013 v 22:19 | Nahoru | #2
krampus>
PCX se od roku 2013 dělá v Itálii, tak nemel něco o Číně. PCXko jsem si koupil a nedám na něj dopustit, bomba skútr za malý prachy. Krom toho existuje kit Yamanashi, kterej ti ze 125 udělá 164ccm obsah.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
po startu nízké otáčky a žádná odez... Honda PCX 125 Grochy71 8 6.6.2024 v 21:10 Grochy71
Honda PCX 125, 2013 - Kovový zvuk k... Honda PCX 125 hujinek 4 7.5.2024 v 23:01 hujinek
Honda PCX 125 2019 - Objem motor oleje Honda PCX 125 wI4d4 10 1.5.2024 v 17:35 Stanzki
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Vše o Honda PCX Honda PCX 125 Kafr22 20 7.1.2024 v 11:42 neznamyScooterD


TOPlist