globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papírové otevření z 25kW
 
25.5.2013 v 00:43
Zdravím, chtěl bych se zeptat, co všechno udělat, abych měl v papírech opět plný výkon 78kW, místo stávajících 25kW. Na motoru je již 78kW a rád bych, aby mi seděly údaje v TP i v reálu a nebyly žádné problémy. Prodat se to asi nevyplatí, protože novou legislativu nesplňuje. Zároveň taky na cenu. Předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 00:46 | Nahoru | #1
značkuju...

kazdopadne taky spoleham na víc výkladů zákona (teda jestli jsem to dobře pochopil)..
na svojim FZ6N mam taky v TP 25kw.. ovšem zákaz snižování výkonu na půlku platí až od 1.1.2013.. takže podlě mího, by měli být motorky se sníženým výkonem před tímto datem tolerovány.. nebo ne?

Naposledy editováno 25.05.2013 00:47:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 00:58 | Nahoru | #2

luk92 píše: značkuju...

kazdopadne taky spoleham na víc výkladů zákona (teda jestli jsem to dobře pochopil)..
na svojim FZ6N mam taky v TP 25kw.. ovšem zákaz snižování výkonu na půlku platí až od 1.1.2013.. takže podlě mího, by měli být motorky se sníženým výkonem před tímto datem tolerovány.. nebo ne?



NE, je to jinak - nejde o motorku ale o řidičák... žádný zákaz snižování neexistuje, jedná se pouze o datum udělění řo A18/A2 - pokud motku prodáš někomu kdo má A18(25kw) tak na ní jezdit může, ale ten kdo má řo A2(35kw) na ní jezdit nesmí, tedy alespoň dle tvrzení MD

FIFI> je to stejný jak se škcením - potřebuješ štempl z aut. servisu a na úřadě ti to přepíšou

Naposledy editováno 25.05.2013 01:01:43

Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 02:25 | Nahoru | #3
prodat těm co to stihli před lednem

(reakce na) Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 06:14 | Nahoru | #4

Maty_Kolin píše: NE, je to jinak - nejde o motorku ale o řidičák... žádný zákaz snižování neexistuje, jedná se pouze o datum udělění řo A18/A2 - pokud motku prodáš někomu kdo má A18(25kw) tak na ní jezdit může, ale ten kdo má řo A2(35kw) na ní jezdit nesmí, tedy alespoň dle tvrzení MD

FIFI> je to stejný jak se škcením - potřebuješ štempl z aut. servisu a na úřadě ti to přepíšou



Proč by nemohl? Na motorce není psáno pro jakou je kategorii. Na ní je psáno kolik má (papírově) kW a v zákoně je psáno "do 35kW" a ne "35 kW"

Edit: nakouknul jsem do zákona a máš pravdu. Omlouvám se za dezinformaci

Naposledy editováno 25.05.2013 06:21:08

1 reakcí na tento příspěvek Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 12:16 | Nahoru | #5
Tak teď mám dilema.. Chtěl jsem si jí ještě nechat, ikdyž mi hlavou vrtá 954rr Myslíte, že je šance jí prodat ještě líp? A kolik tak může stát ten přepis? :-\

(reakce na) Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 13:06 | Nahoru | #6

FiFi. píše: Tak teď mám dilema.. Chtěl jsem si jí ještě nechat, ikdyž mi hlavou vrtá 954rr Myslíte, že je šance jí prodat ještě líp? A kolik tak může stát ten přepis? :-\



Čus Fifi ;)

Prodat by se to možná dalo před sezonou Těm co to stihli v lednu no...

Teďka jich moc na inzerci s 25kW není, možná by to šlo, kdoví...

Zkusil bych zavolat do Free mota (nebo zkrátka někam jinam tam, kde se dělá škrcení - moc jich ale není ) jestli jde udělat i řekněmě opačný proces (Spíš půjde o cár papíru pro ouřadu, aby teda měl potvrzeno někým autorizovaným, že to má takový a makový výkon...)

Takže tak ;)

Ať se daří Fifi ;)

Papírové otevření z 25kW

25.5.2013 v 13:25 | Nahoru | #7
Prodat ji v pohodě můžeš někomu kdo má "omezené papíry" ještě dle "starých pravidel", tedy neoficiálně nazývané "A18" a omezení definované max. 25 kW a ZÁROVEŇ poměr výkon/váha max. 0.16kW/kg (tedy motorka musí vážit min. 157kg, aby mohla mít max. povolených 34k).
Ten potom klidně může řídit třeba R1 seškrcenou na 34k.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist