globalmoto_duben_nolan





Téma: 300 GH Hořice
 
21.5.2013 v 21:16
Jsem trochu mimo z toho,že jsem si dopoledne na webu přečetl článek,který byl kritický k pořadateli mého oblíbeného závodu 300 zatáček GH. Něco z komentáře bylo OK něco se mi nelíbilo,ale to je přeci normální.
Nechápu a vadí mi,že článek zmizel to snad NE !
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek 300 GH Hořice

23.5.2013 v 12:56 | Nahoru | #61
je to pravda, jde vlastně o detail, hlavně aby se brzy dostali do dobrého stavu Martin Turna a Jiří Grech, to je to nejpodstatnější.

(reakce na) 300 GH Hořice

23.5.2013 v 14:03 | Nahoru | #62
lehovec> rozumná řeč - THIS IS ROADRACING - se vším všudy

(reakce na) 300 GH Hořice

23.5.2013 v 14:50 | Nahoru | #63

lehovec píše: K Hanzalíkovi, protože nebylo složeno 5 a 7 tisíc, tak bylo rozebírání zrušeno a žádný protest se nekonal, to po upozornění Jury uznala. Pokud vím, na správný postup upozornil p. Malaník, který šel náhodou kolem, a který řády určitě dobře zná.

Postavení na startu bylo správné, až po protestu zástupců jezdce Vysloužila. A vzhledem k tomu, že se jezdí hlavně pro radost a ne o mistra světa, považuji rozhodnutí o penalizaci za chybné, navíc obdivuji toto, kdo to pouhým okem bez záznamu uviděl a rozhodl.

Já to napsal proto, že považuji za důležité se Vysloužila zastat, protože to byl a je v tomto prostředí můj nejbližší člověk. A jsem přesvědčen, že byl poškozen. A taky jsem přesvědčen o tom, že kdyby drželi hubu a postavili se tam, kde měli chybně cedulku a neměli provokativní a jízlivé řeči, tak žádnou penalizaci nedostali.



Malaník řády určitě zná ,ale mění si je podle toho jak se mu to hodí

1 reakcí na tento příspěvek 300 GH Hořice

23.5.2013 v 19:56 | Nahoru | #64
jak tady tak pisete kdo kde stoji nebo mel stat , me by zajimalo podle ceho delali rost v 125 sp ano je mi jasne ze byly dve skupiny a nebyly rovne podminky a tak se nedelal rost podle casu ale podle skupin to chapu co ovsem nechapu proc to udelali tak jak to udelali v posledni a predposledni rade . v kazde rade na pozici jedna a tri stoji jezdci s lichymi cisly a na pozici dve a ctyri piloti se sudymi . tak to jde az do predposledni rady kde to je zmenene na liche cisla na pozici jedna a ctyri a v posledni dve a ctyri misto jedna a tri! nevite proc?

300 GH Hořice

23.5.2013 v 20:24 | Nahoru | #65
panenko Maria!!!

(reakce na) 300 GH Hořice

23.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #66
petridas> to sou teda starosti - není to jedno ....
navíc ne všichni jeli v sudých a všichni v lichých -
čoveče to máš teda problém ...

1 reakcí na tento příspěvek 300 GH Hořice

23.5.2013 v 21:08 | Nahoru | #67
no tak jen me to zajima . ted se me to netykalo primo ale priste se to muze tykat me a tak bych chtel vedet proc to tak bylo! o tech lichych cislech v sudych vim a uz se to vysvetlilo!

(reakce na) 300 GH Hořice

23.5.2013 v 21:41 | Nahoru | #68
petridas> možná by bylo dobrý třeba zalistovat v řádech, ne?

(reakce na) 300 GH Hořice

23.5.2013 v 21:59 | Nahoru | #69
lehovec>

300 GH Hořice

23.5.2013 v 22:03 | Nahoru | #70
ve finále ten předčasný start je stejně o ničem,karty se rozdají až při závodě,tam se teprve ukáže kdo na to má,natož na přírodním okruhu

300 GH Hořice

24.5.2013 v 08:25 | Nahoru | #71
výstižně napsanej článek:
www.naokruh.cz/clanky/hkt-racing-kolda-poprve-v-horicich/
ten chlapec nejel napoprvé špatně...

1 reakcí na tento příspěvek 300 GH Hořice

24.5.2013 v 08:32 | Nahoru | #72
patří to spíše do historie - jen pro představu: 2:33 se jezdilo už v r.1984
(25-staša,69-zwickl)









300 GH Hořice

24.5.2013 v 08:39 | Nahoru | #73
DUKE RANKINGS:www.realroadracing.com/forum/viewtopic.php
Other New Entry's in the top 50 are Patrik Vostarek (29th); Marek Cerveny (41st); Patrik Kolar (42nd) and Tuukka Korhonen (43rd).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 GH Hořice

24.5.2013 v 09:00 | Nahoru | #74
.hh.> ..v tu dobu už motorky měly výkon i rychlost..a asi až hranice 2.30 začíná být o dalších společných faktorech jako technika a um pilota,kde srazit každou sekundu je už boj!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 GH Hořice

24.5.2013 v 09:16 | Nahoru | #75
2LEKO> je to k delší polemice , vždyť patrik letos dokázal na 125 2:29,679 ,
když v roce 2011 se zdálo pro tuto třídu 2:35 jako čas z říše snů ...
Stejně jako v r.95 urbancových 2:24 nebo 2011 pearsonových 2:17,813
- obojí v tréninku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 GH Hořice

24.5.2013 v 09:22 | Nahoru | #76

.hh. píše: 2LEKO> je to k delší polemice , vždyť patrik letos dokázal na 125 2:29,679 ,
když v roce 2011 se zdálo pro tuto třídu 2:35 jako čas z říše snů ...
Stejně jako v r.95 urbancových 2:24 nebo 2011 pearsonových 2:17,813
- obojí v tréninku



..však píšu ,že čas pod 2.30 je vynikající..a musí být bezva pilot k tomu..a technika jen může ten čas ještě vylepšit!..a Urbanec i Pearson byli a jsou turbo piloti!

2 reakcí na tento příspěvek 300 GH Hořice

24.5.2013 v 11:22 | Nahoru | #77
Dvoutaktní pětistovka měla super výkon, ale byla i relativně lehká a obratná, což je pro Hořice výhoda. Dnes je zase lepší povrch a myslím, že jsou místa, kde je i trať malinko širší, celkově výrazně lepší. Spíš je zajímavé, jaké super časy se jely ještě na kostkách...

(reakce na) 300 GH Hořice

24.5.2013 v 14:43 | Nahoru | #78
lehovec> no úplně přesně jsme ještě nezjistili odkdy jsou kostky potaženy,
snad nějak podle foto. Kámoš tvrdí že v lesním úseku pod křížkem je 125
jasně nejrychlejěí - stálo by za to změřit interval jako na TT nebo GP.

300 GH Hořice

24.5.2013 v 15:03 | Nahoru | #79
kostky v kopci pod startem musely totiž být aby koním neklouzala kopyta
když táhli armádní děla - nějaký předpis za rakouska-uherska - dláždilo se
těsně před závodem 1961 ,je to i na filmu , do té doby prašná cesta

(reakce na) 300 GH Hořice

24.5.2013 v 16:02 | Nahoru | #80
lehovec>

Dvoutaktní pětistovka měla super výkon, ale byla i relativně lehká a obratná, což je pro Hořice výhoda. Dnes je zase lepší povrch a myslím, že jsou místa, kde je i trať malinko širší, celkově výrazně lepší. Spíš je zajímavé, jaké super časy se jely ještě na kostkách...

V propozicích 1972 je už povrch jemnozrnný asfalt ,
1971 ještě 400m pod startem dlážděno kostkou - tak to asi tak bude,
pak dělaly pokrok jistě i pneu,povrch i yamahy samotné - od roku 73 do r.83
se čas stáhl z 2:46,6 (b.nielsen) na 2:33,79 (f.lederer) - vše yamaha 350

(reakce na) 300 GH Hořice

25.5.2013 v 10:45 | Nahoru | #81

2LEKO píše: ..však píšu ,že čas pod 2.30 je vynikající..a musí být bezva pilot k tomu..a technika jen může ten čas ještě vylepšit!..a Urbanec i Pearson byli a jsou turbo piloti!

když si člověk méně pamatuje tak má radost 2krát:
v roce 2005 samozřejmě Olda na 125 památných 2:29,336

300 GH Hořice

25.5.2013 v 21:50 | Nahoru | #82
k těm časům: na Masecu jezdí dnes Moto 3 rychleji, než půllitry v r.87
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist