mam na XT najeto 31000 a jsem s ní spokojenej. Nic se neporouchalo. Vše vypadá bytelně. Reznou svody k výfuku, ale neřešim to. Při koupi koukej jestli jsou tam neoriginální díly a jestli mají homologaci. Mě původní majitel tvrdil že je tam laděnej vejfuk a že je homologovanej. Dvakrát to prošlo STK a potřetí přišli na to, že neni určenej pro provoz na silnicích. Mokvá olej pod válcem. Záleží, jestli je to jen takový špinění že se celej rok nemusí dolejvat a nebo jestli odkapávají kapky při každém odstavení v garáži. Někdy to ale může být i hodně řídkým olejem. Zvuk motoru je takovej trochu lomozivej jako by se tam něco šoupalo, ale to je prý normální. Při startování je normální, že studená motorka dvakrát chcípne a potřetí už otáčky udrží, tak se toho nelekni.Počítej s tím, že bude třeba nová baterka. Většinou ti nikdo neprodá moto s novou baterkou.Změř si řetěz a pokud bude na výměnu, tak chtěj slevu alespoň na polovinu nové řetězové sady. Řetěz se vytahuje nepravidelně.Praskají prachovky na tlumičích. Mrkni na pneu. Dost často je vzorek jakoby oskákaný-tzn. že přední hrana každého poledezénu je vyšší než zadní. Stačí přejet rukou a to ucítíš. Cenu za slušnou bych viděl kolem 50000. Za 35000 koupíš šrot do kterýho nacpeš 10000,-. Ale když si nedáš pozor tak ten šrot koupíš i za 50000,-. Raději bych šel do servisu motorek kterej má dobrý jméno a tam bych koupil něco u čeho znají historii. Bude to třeba o 5000 dražší, ale budeš mít větší jistotu. Hlavně projeď všechny záznamy v techničáku jestli sedí se skutečností na motorce. Když ti to majitel neumožní, tak hned pryč od něj. Motorka je vhodná spíš na rozbitý okresky než do terénu. Asi by byl problém s chlazením když to budeš honit ve vysokejch otáčkach malou rychlostí. Není to vodník, ale zase je to jednodušší. Asi bych s ní nechtěl někam do Alp je to tak do Čech. Ale jsou i dvážnější než já.Slyšel jsem i o cestách po Rumunsku a podobných státech.
Mně na tom při delších cestách brní ruce a co hůř i v rozkroku. Klidně se mi smějte, ale je to tak. Ty vibrace tam sou poměrně citelný. A přeci jen když tahám za plyn a jedu kolem 120ti, tak ten nápor větru je docela citelný. Ještě bych varoval před jízdou po dálnici. Tahle mašina je dost citlivá na vítr. Velkej blatník a zrcátka jsou jako plachta, tak s tim je třeba počítat. Je to jen o zvyk.
Naposledy editováno 09.06.2013 19:27:32