1 reakcí na tento příspěvek VTR1000f vs. SV1000S
Navíc nevim, proč se pořád mele něco o zátahu odspoda, osobně bych řekl (jel sem na Skovém a SZkovém SVčku na okruhu i mimo), že třeba to GSXRo táhne od nějakejch 3-4 tisíc stejně jako to SVčko a od 6ti už táhne líp. Nebo je tim zátahem odspoda myšleno vytáčení od 2000? To se jezdí tak v autě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR1000f vs. SV1000S
u starýho VTR je do rozsvícení kontrolky cca 12 litrů, takze při spotřebe 8 litrů je to opravdu kolem 150 km...jednoduché počty
marabu77 píše: ....
Navíc nevim, proč se pořád mele něco o zátahu odspoda, osobně bych řekl (jel sem na Skovém a SZkovém SVčku na okruhu i mimo), že třeba to GSXRo táhne od nějakejch 3-4 tisíc stejně jako to SVčko a od 6ti už táhne líp. Nebo je tim zátahem odspoda myšleno vytáčení od 2000? To se jezdí tak v autě.
To je sice hezké, ale nemůžeš srovnávat motor z VTR kterej byl postavenej v roce 1997, a motor GSX-R K3......to je pitomost.
Postav vedle sebe VTR rok 1997, a třeba CBR900 rok 1997, projed obe a pak mi rekni která má vetší zátah od spodu.......