globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
 
17.5.2013 v 20:11
Čáu chlapy. Mám takovej problém. Rád bych se naučil při prudkém brzdění podřazovat s meziplynem. Ikdyž brzdím jen lehce prostě mě to dělá problémy a vždy to odděluju. Na brzdu můžu v pohodě 2 prsty. Moto brzdí dobře. Ikdyž občas tam šáhnu i 3-4 prstama, když potřebuju brzdit fakt jak to prase. Když jsem byl na volných jízdách v brně tak to bylo takový divný no. Když jsem to tam rval. Ale tak tam jsem měl v zatáčkách pořád 3ku a na rovině dal na chvílu 5ku na cílovce a před schancovkou. Rád bych se to naučil. Vím je to o věci zvyku a trénování. Ale urychlit to nějakou fintou asi nejde že? Když držím brzdu na plno a otočím plynem abych přidal a dal kvalt níž tak mě ty prsty jak něma kroutím vždy způsobý to že uberu sílu na brzdovou páčku..

Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
Anketa: Tak co teda? Řadit s meziplynem nebo ne? Je to k hovnu nebo ne?
Jsem Tupec neznalec a říkám že s meziplynem
78%
50
Jsem Normální a říkám bez meziplynu
22%
14

2 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

28.5.2013 v 10:45 | Nahoru | #1
stev: hlavni duvod je jasnej, to je to co rikas ty a s tim nema problem ani creck...

ma to ale i vedlejsi efekt a to je snazsi zarazeni, jak velkej ten efekt je zalezi na stavu prevodovky, konstrukci prevodovky a stylu razeni pilota... ale podle me tam tenhle vedlejsi efekt je, podle freedoma taky... podle crecka ne.... to je to o co se tu hadame.

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

28.5.2013 v 11:01 | Nahoru | #2
assassin> já to chápu, ale nově příchozí už se v tom ztratí. Ono teda je malá pravděpodobnosi i že by došel k mému příspěvku

A taky creck ve svojí obvyklé nekonzistenci občas tvrdí že meziplyn je na motorce zbytečnej, jindy zase že ne ...

(reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?

28.5.2013 v 11:33 | Nahoru | #3

assassin píše: stev: hlavni duvod je jasnej, to je to co rikas ty a s tim nema problem ani creck...

ma to ale i vedlejsi efekt a to je snazsi zarazeni, jak velkej ten efekt je zalezi na stavu prevodovky, konstrukci prevodovky a stylu razeni pilota... ale podle me tam tenhle vedlejsi efekt je, podle freedoma taky... podle crecka ne.... to je to o co se tu hadame.



přesně tak...to je v kostce našich 345 678 příspěvků - kurfa Assasine, proč jsme to nenapsali hned ...

STEV> Jasně že to dělám hlavně kvůli srovnání otáček na zadní kolo ...

Zajímavý je, na Duckně je taková drsná převodka, proti japoncům to chce fakt trochu zěmědělskou hrubost - je přesná, krátká, ale potřebuje kopnutí... při řazení z 6-5, Nebo z 5-4 není ještě brzdnej efekt kola nijak hroznej, ALE několikrát se mi stalo, že mi nižší kvalt nezapadl, pokud se mi třeba klouzla rukavice na plynu a nebyl meziplyn. Jedná se třeba o řazení před matadorem v Mostě, nebo z rovinky do retardéru... tam kde máš kalup a nejmíň to potřebuješ... to mě dovedlo k myšlence, že to tomu řazení pomáhat může - no a pak jsem kecal s dvěma mechanikama od motorek a hypoteticky to připustili taky...

Naposledy editováno 28.05.2013 11:34:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist