Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
2 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
ma to ale i vedlejsi efekt a to je snazsi zarazeni, jak velkej ten efekt je zalezi na stavu prevodovky, konstrukci prevodovky a stylu razeni pilota... ale podle me tam tenhle vedlejsi efekt je, podle freedoma taky... podle crecka ne.... to je to o co se tu hadame.
A taky creck ve svojí obvyklé nekonzistenci občas tvrdí že meziplyn je na motorce zbytečnej, jindy zase že ne ...
assassin píše: stev: hlavni duvod je jasnej, to je to co rikas ty a s tim nema problem ani creck...
ma to ale i vedlejsi efekt a to je snazsi zarazeni, jak velkej ten efekt je zalezi na stavu prevodovky, konstrukci prevodovky a stylu razeni pilota... ale podle me tam tenhle vedlejsi efekt je, podle freedoma taky... podle crecka ne.... to je to o co se tu hadame.
přesně tak...to je v kostce našich 345 678 příspěvků - kurfa Assasine, proč jsme to nenapsali hned ...
STEV> Jasně že to dělám hlavně kvůli srovnání otáček na zadní kolo ...
Zajímavý je, na Duckně je taková drsná převodka, proti japoncům to chce fakt trochu zěmědělskou hrubost - je přesná, krátká, ale potřebuje kopnutí... při řazení z 6-5, Nebo z 5-4 není ještě brzdnej efekt kola nijak hroznej, ALE několikrát se mi stalo, že mi nižší kvalt nezapadl, pokud se mi třeba klouzla rukavice na plynu a nebyl meziplyn. Jedná se třeba o řazení před matadorem v Mostě, nebo z rovinky do retardéru... tam kde máš kalup a nejmíň to potřebuješ... to mě dovedlo k myšlence, že to tomu řazení pomáhat může - no a pak jsem kecal s dvěma mechanikama od motorek a hypoteticky to připustili taky...
Naposledy editováno 28.05.2013 11:34:46