globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
 
16.5.2013 v 10:50
Po pár letech ježdění mi začal trochu chybět výkon na blbnutí. Mám 1200GSA, r.v. 2006 - 98koní. Tenhle výkon dali Němci úmyslně kvůli nižší dani, jinak motor má na víc. Napadlo mě - co použít díly z R 1200 S, HP2 nebo z jiného boxeru a přestavět to? Nezkoušel jste to někdo? Uvítám rozumné nápady a zkušenosti. Na diskusi pro diskusi nemám moc času. Motku bych zatím měnit nechtěl, takže rady typu ...kup si KTM 1190... neberu. Jít cestou KN-svody-koncovka taky ne. Tudy se moc výkonu nepřidá, spíš leckdy naopak. Díkec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:29 | Nahoru | #1

JP111 píše: seikos> takhle je ta motka prakticky skoro nevyužitelná, tím spíš v terénu. Všude něco přečuhuje - to už je na mě moc složitý. Co STK atd? Investice 70t. Kč taky není malá a to možná i nebude stačit. Dvě turba, mezichladiče, armatury, čidla, kontroler, SW - na to mi přijde 70 peněz dost málo. Jasně, jestli vzít cenu turba z Oktávky, tak je kolem 15 tyček, ale takhle to asi nebude. Mě by klidně stačilo 120k, na to by turbo nemělo být potřeba.



Tak ono i těch 100 koní je v terénu naprosto dostatečných. Ono je holt vždy něco za něco. GS má uměle snížen výkon motoru ve prospěch životnosti. A buďto chceš lítat v terénu a pak ti 100 koní stačí, nebo lítat 0-100 za 3 vteřiny a pak je Adventure na pikaču z důvodu "slabosti" a hmotnosti.
Samozřejmě, pokud by to bylo jen nějakou palivovou mapou z RT, pak je to nejméně bolestivé a levné řešení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS

16.5.2013 v 14:49 | Nahoru | #2
seikos> souhlas, v terénu při váze GS je 100k dost, ale mě jde o funfactor a na to je 100k málo. Moc nevěřím na jednoduchý řešení, navíc změnou SW se dá i dost pokazit, ale zkusit si o tom podebatit nemůže uškodit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist