globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou trysku?
Dobrý den, vlastním Loncina XM 125 a chtěl jsem koupit větší trysku, ale nevím s jakým závitem. Momentálně tam mám 92, objednal jsem M6 105 ale tryska je větší, takže mi nesedí. Když jsem se díval na M5 nebo M4 tak je max velikost 90 takže to asi taky nebude ona. Už jsem bezradný, karburátor tam je japonský značky asi DENI. Neví někdo? Případně, nešla by ta originální převrtat? Díky moc





Jakou trysku?

19.5.2013 v 18:30 | Nahoru | #31
Tak ten filtr se mi nevejde na délku... To je jak naschvál. Budu muset objednat nový a rozhoduji se mezi Tímto a Tímto Který si myslíte že bude lepší? Molitan nebo košík? Díky

Jakou trysku?

19.5.2013 v 19:00 | Nahoru | #32
Radši ten molitan, ten můžeš vyprat. Ale zas není zakrytovaný, takže se může poškodit. Je to stejně zbytečnost, žádný význam to mít nebude, akorát ti to nejspíš rozhodí zase směs.

Jakou trysku?

19.5.2013 v 19:32 | Nahoru | #33
A jak se dá vlastně ten molitan vyprat?

Jakou trysku?

19.5.2013 v 21:12 | Nahoru | #34

RAAF_96 píše: A jak se dá vlastně ten molitan vyprat?


Hele proč se do toho sereš pokud nechápeš ani základy?

Naposledy editováno 19.05.2013 21:14:24

Jakou trysku?

19.5.2013 v 21:14 | Nahoru | #35
Hele nějak se to naučit musím, aspoň budu vědět až budu mít pořádnou mašinu Na čem jinem se učit

Jakou trysku?

19.5.2013 v 21:31 | Nahoru | #36
Tak kdybych nevěděl jak vyprat molitanovej filtr tak bych se určitě nepouštěl do štelování karburátoru a směsi stejnak ti to výkon nezvedne ten kdo ti nakecal že si z tebe bud dělá srandu nebo tomu rozumí asi stejně jako ty.Má to jen 7 takže ten kdo ti nakecal že to de zvednout na 15 je odborník jak prase(tereticky by to šlo ale upravy by byli dražší než motorka a stejně 15 kw je oproti 125 2t málo

Jakou trysku?

19.5.2013 v 21:41 | Nahoru | #37
Jestli teda vůbec dělaj nějaký kity na tuhle čínu ale i kdyby jo tak by si potřeboval hodně úprav např.úplně překopat motor jinou klikovku,válec,hlavu,převodovku,spojku tudíž celej motor
pak by si měl problém s rámem a tlumičema ukázalo by se na jakou rychlost jsou stavěný takže když to shrnu uplně novou motorku jinak pokud sis koupil jen konvocvku tam to výkon nezlepší už by to chtělo i svod ale na zvuk bohatě stačí jen koncovka takže pokud chceš v 17 motorku která aspon trošku jede tak tohle prodej a kus si nějakej dvoutakt jinak nemáš šanci

E:Btw kdo ti nakecal že karburátor DENI je japonskej?Jen tak sem si zagooglil a hned mi vyskočilo že je čínskej

Naposledy editováno 19.05.2013 21:47:36

Jakou trysku?

19.5.2013 v 21:55 | Nahoru | #38
Kit na 150ccm sezenes, ro se tyce ramu tak by tam sedel i motor z XM 250ccm ale o to mi nejde. Jak uz jsem psal, chytl jsem se vety: "kdyz to otevres ze zadu tak musis i ze predu" takze kdyz uz jsem nechal udelat ten vyfuk, tak doladim jeste to sani a trysku a uz na to seru, pak uz budu spokojeny. Jede mi to srovnatelne jako CBR 125. Dvoutakt neni na kazdodeni jezdeni do prace/skoly za 3 litry na 100km takze to pro me neni reseni. Staci mi ten pocit kdyz me vidi plechovkari v zrcatku a uhybaji ke krajnici Jinak tech 15kw by souviselo samozrejmne s vetsim kitem, bylo mi receno ze by ten vykon z toho vymacknout sel, ale za cenu kazdorocni kompletni generalky motoru, takze to jsem vyloucil hned. Jak rikam, jeste to sani s tryskou a jsem spokojeny.
E: Protoze je tam vyrazene: JAPAN

Naposledy editováno 19.05.2013 21:56:24

Jakou trysku?

19.5.2013 v 22:06 | Nahoru | #39
No tak že je to tam vyražený ještě neznamená že je to z japonska a dát do tohodle rámu motor z 250 je blbsot hlavně kvuli tlumičum atd jak už bylo psáno redakci že už se to v 70 zatačkách kroutí a u těch 15 kw by byla generalka častější než 1 za sezonu hlavně by to neunesla převodovka klika a spojka 2x nárust výkonu by tu motorku zabylo hodně brzo nezapoměn že se jedná o činu ta už mám dost problému vydržet i s timhle výkonem všechny součástky jsou dimenzovaný na tenhle výkon a né na 2x větší a věř že nemá smysl štelovat karburátor když si koupíš jen koncovku a ani se svodem by to nemělo nějakej význam obzvlášt u 125 jedná se spíš o placebo než o reálnej nárust výkonu a pokud by si to chtěl doladit tak to stejnak potřebuješ na brzdu.

Naposledy editováno 19.05.2013 22:07:47

Jakou trysku?

19.5.2013 v 22:13 | Nahoru | #40
Vsak jasne, nerikam ze do toho chci dostat jiny motor Uvidime, neni to nejak velka investice, pred stelovani smesi si vse oznacim takze nebude problem to pripadne vratit do puvodniho stavu, ale doladit to je treba tak i tak protoze od te doby co se delal ten vyfuk to neni ono. Na brzdu bych to cpat moc nechtel, snad to pujde doma v garazi. Nejdriv zestelovat smes at to nechcipa a jde pekne za plynem a pote sledovat svicku.

Jakou trysku?

19.5.2013 v 22:16 | Nahoru | #41
No tak hodně štestí a trpělivosti protože tu budeš potřebovat

Jakou trysku?

20.5.2013 v 07:54 | Nahoru | #42
Jojo díky

Jakou trysku?

22.5.2013 v 07:46 | Nahoru | #43
Tak trysky pasujou, takze dekuju moc za tip :)

2 reakcí na tento příspěvek Jakou trysku?

23.5.2013 v 20:30 | Nahoru | #44
Tak dnes jsem štelováním strávil odpoledne, prozkoušel jsem všechny trysky, různě zvedat jehlu a štelovat směs, nakonec si myslím že pocitově jsem to zešteloval v rámci svých možností, neviděl bych žádný problém, až na to když jede motor na volnoběh, a pak prudce přidám plyn tak se motor zadusí, ale když ho přidám postupně, nebo trošku vytočím a pak prudce tak je vše OK, myslím si že to je u 4taktu normální nebo ne??? Jel jsem se projet asi 10km, pak zkontroloval svíčku a je pěkně hnědě opálená, takže co myslíte? Díky

Jakou trysku?

23.5.2013 v 21:33 | Nahoru | #45
To dušení v nízkých otáčkách mi dělávalo taky, ale s karburátorem bez podtlaku. S podtlakovým karburátorem už mi to skoro nedělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou trysku?

23.5.2013 v 22:24 | Nahoru | #46
RAAF_96> Normální to není.

(reakce na) Jakou trysku?

24.5.2013 v 17:14 | Nahoru | #47
Fidži_CZ> Aha, takže víc paliva?

Jakou trysku?

24.5.2013 v 17:55 | Nahoru | #48
Asi budeš mít málo benzínu ve volnoběžné směsi, anebo máš malou hlavní trysku.

(reakce na) Jakou trysku?

24.5.2013 v 17:56 | Nahoru | #49

RAAF_96 píše: Tak dnes jsem štelováním strávil odpoledne, prozkoušel jsem všechny trysky, různě zvedat jehlu a štelovat směs, nakonec si myslím že pocitově jsem to zešteloval v rámci svých možností, neviděl bych žádný problém, až na to když jede motor na volnoběh, a pak prudce přidám plyn tak se motor zadusí, ale když ho přidám postupně, nebo trošku vytočím a pak prudce tak je vše OK, myslím si že to je u 4taktu normální nebo ne??? Jel jsem se projet asi 10km, pak zkontroloval svíčku a je pěkně hnědě opálená, takže co myslíte? Díky


normalni to neni, me tohle dela chuda smes...

Jakou trysku?

24.5.2013 v 17:59 | Nahoru | #50
Aha aha, tak můžu dát ještě větší trysku, Právě jsem měl pocit že to pak bylo přechlastané s tou 105 (momentálně 100), ale zkusím větší trysku a spustit jehlu. Díky chlapi Ještě si s tím pohraju

Jakou trysku?

25.5.2013 v 17:28 | Nahoru | #51
Tak jsem tam dal tu vetsi trysku, jel jsem se projet a jak jsem dojel tak mi z prepadu zacal teck benzin... Muze to byt tim nebo je chyba nekde jinde?

Jakou trysku?

25.5.2013 v 18:30 | Nahoru | #52
chyba jinde

1 reakcí na tento příspěvek Jakou trysku?

27.5.2013 v 17:28 | Nahoru | #53
že ses na to nevysral

(reakce na) Jakou trysku?

27.5.2013 v 18:34 | Nahoru | #54

zawy píše: že ses na to nevysral

Taky si říkám Uvidíme

Jakou trysku?

28.5.2013 v 20:29 | Nahoru | #55
Tak jsem natočil co to přesně dělá, snad mi dokážete poradit čeho je potřeba přidat případně ubrat, o víkendu mám před sebou +-100km tak chci dojet

1 reakcí na tento příspěvek Jakou trysku?

28.5.2013 v 20:34 | Nahoru | #56
Mimojiné ti to dost na hovno drží volnoběh. Vyhoď to posrané "sportovní sání" a uvidíš, že ti to bude chodit líp.

(reakce na) Jakou trysku?

28.5.2013 v 20:36 | Nahoru | #57
Fidži_CZ> Tohle jsem zrovna nechtěl slyšet

Jakou trysku?

28.5.2013 v 21:04 | Nahoru | #58
ten volnoběh musíš doladit.. když přidáš otáčky na volnoběžném šroubku musíš trochu ubrat na šroubku směsi.Jinak když přidáš tak rychle plyn tak to není nic zvláštního že to chcípá.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou trysku?

8.6.2013 v 14:30 | Nahoru | #59
Tak po nějaké době zase píšu, svíčka hněda, volnoběh ok, táhne pěkně a to že to chcípne při prudkém přidání plynu na max dělá i kámošovi co má stejnou mašinu od výroby, takže se zdá být vše ok, ALE Dnes jak jsem jel z práce tak do kopce když jsem měl vytočenou trojku tak mi přišlo jako by motorka mírně škubala, čeho je nedostatek teď? Naposledy Děkuju!!

Jakou trysku?

9.6.2013 v 09:56 | Nahoru | #60
Jestli je OK to, že po přidání plynu to chcípne, tak to je docela zcestný názor. Spokojit se tím, že to dělá i jinému a považovat tuto chybu nastavení tímto za vyřešenou, je také dobrý. Máš naprosto špatně nastavený karburátor, proto ti to dělá. Řešíš tady trysku na akceleraci a co takhle se podívat na volnoběžnou trysku, jaká tam je a zda nepotřebuje vyměnit. A co nastavení jehly? Podle toho videa to máš opravdu hodně rozhozené. Víš pro dobrý chod motoru a správnou akceleraci není jenom nákup a navěšení (rádoby) racing věcí na motorku. Je to o sladění komponentů a odborném nastavení. Ale ono je to marné, většinou se spousta riderů spokojí s tím, že to kamarádovi dělá také, tak je to prostě v poho a OK a hlavně že máme tuning.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Omezovač otáček Loncin XM 125 Matyasekk262 13 25.3.2023 v 12:40 combust
TP stejné značky na jiné motorce [1, 2] Loncin SBR 125 Spitzer, Loncin XM 125 Matyasekk262 43 26.8.2020 v 09:21 Deadman
Olej v tlumičich Loncin XM 125 Kubaaaa 6 15.5.2020 v 21:46 hycomat
Bouchání do výfuku Loncin XM 125 jokercz 3 8.7.2019 v 08:36 jurys123
jakou mohu použít správnou svíčku Loncin XM 125 smolda286 6 10.4.2019 v 10:46 Deyva


TOPlist