globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Převodový poměr na okruh
 
11.5.2013 v 13:07
Čau, uvažuji o koupi nové řetězovky na ježdění na okruhu. Chci se zeptat zkušenějších jezdců jaký převodový poměr bych měl zvolit. Kawasaki ZX-10R (2008) origo poměr je 41/17. Jediné okruhy které jezdím jsou Brno a Slovakiaring. Předem díky za rady.

Naposledy editováno 11.05.2013 15:54:56

Převodový poměr na okruh

11.5.2013 v 13:27 | Nahoru | #1
Pokud chceš jezdit závody, tak je potřeba sada rozet.
Pokud si sem tam chceš zajezdit na okruhu, tak to neřeš - zvláště když máš litra.

P.S. Na závodění se obecně (navzdory všeobecnému mínění) dává oproti silnici spíš převod silnější (do pomala). Krouťák je na výjezdech důležitější, než maximálka. Platí to ale především u menších obsahů.

Naposledy editováno 11.05.2013 13:27:51

Převodový poměr na okruh

11.5.2013 v 15:43 | Nahoru | #2
Já vím, proto píši, že uvyžuji o nové řetězové sadě (tzn. rozeta, přední ozubené kolečko a řetěz). Vím, jakým směrem se posunuje převod - do síly. Chci aby mě tady někdo poradil konkrétní počet zubů.

Naposledy editováno 11.05.2013 15:55:26

Převodový poměr na okruh

11.5.2013 v 18:25 | Nahoru | #3
.





Snad pomůže

Naposledy editováno 11.05.2013 18:26:55

Převodový poměr na okruh

11.5.2013 v 19:10 | Nahoru | #4
Tak přesně tento plánek mám taky, už sem to studoval. Chtěl bych aby mě někdo poradil ze zkušenosti co by mohlo třeba vyhovovat pro ten Slovakiaring a Brno zárověň. Nějaký kompromis. Ale díky za snahu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist