globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
 
9.5.2013 v 15:13
Moc prosím o radu. Po pěti letech odzimovávám Hondu VF 750C Magnu. potíž je v tom, že moc kvalitně uložena ke spánku nebyla. V nádrži měla totiž asi tři litry benzínu. Vypustila jsem ho myslim komplet. CO TEĎ JAKO DALŠÍ KROK? Novou baterku a novej benál a risknout start? Vysublimovalo to z karburátorů za tu dobu? Je tam nějakej palivovej filtr? Když ne, co se stane? Kousnutej splávek, n. něco horšího? Mám jí radši vodvézt do servisu, nebo schodit ze skály? Předpokládám, že musim taky vyměnit olej, vč. filtru. Jak je to s expirací motor. oleje? Můžu použít zásoby z r. 2008, nebo je to prasárna/vo hubu? Jo a chladící kapalinu, ještě prosím Vás - nemrznoucí směs a destilka půl-půl. Lejete tam takovou tu modrou vobyč vod pumpy, nebo je potřeba ňáká spešl?
Negativní comments jako jakej jsem lempl slyšet nepotřebuju - vim to. Za jakoukoliv radu vedoucí k resuscitaci mého stroje tisíckrát děkuji!!!

Katka

1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!

11.5.2013 v 16:30 | Nahoru | #1
a az to rozjedes tak bych jeste docela pocital s tim ,ze se ti ozvou loziska v kolech a krku rizeni.
Hodne stesti.

Osobne bych sel cestou nejmensich financnich nakladu. Cili co neni primo spojene s nastartovanim motoru bych ted neresil. Az by se mi to povedlo stabilne nastartovat tak pak bych teprve zacal s vymenou.

Cili vypustil bych benzin, nalil novej, zkontroloval mnozstvi oleje v motoru, pripadne to cimkoli (ze zasob) dolil, nabil bych baterku a nebo ji pomohl kablama z auta, zkontroloval mnozstvi chladici kapaliny pokud ji bude malo tak ji dolil klidne obycejnou vodou, protoze to jestli to bude varit pri 100 stupnich neresi typ chladici kapaliny ,ale tlakove vicko, ktere po tech letech mimochodem muze bet take spatne. A sel bych na to.

Az to chytne tak to nechal chvili brblat, pak mam jistotu ,ze to funguje, nafoukal bych gumy, jel to projet, tim zkontroluju ze sou ok i karbece (sterele membrany), jiz zminene tlakove vicko na chladicicm okruhu (jak je znamo tak cim vetsi tlak tim vyse se posunuje bod varu, pokud bude vicko v haji zacne ti to varit a s typem chladici kapaliny to nema nic spolecneho), funguje eletrika, nikde nic nechcije a fungujou mi lanka a brzdy a vsechno. A az pak bych sel pro filtr, olej, brzdovku a dalsi veci co sou bud nutne pro dalsi bezpecnej provoz a nebo jen proto ,ze to hure funguje, treba lanka, olej do vidlic, kontrola kardanu a podobne.

Naposledy editováno 11.05.2013 16:33:06

(reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!

14.5.2013 v 12:07 | Nahoru | #2
cuir>

Díky, to zní rozumně.

Katka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist