Negativní comments jako jakej jsem lempl slyšet nepotřebuju - vim to. Za jakoukoliv radu vedoucí k resuscitaci mého stroje tisíckrát děkuji!!!
Katka
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Hodne stesti.
Osobne bych sel cestou nejmensich financnich nakladu. Cili co neni primo spojene s nastartovanim motoru bych ted neresil. Az by se mi to povedlo stabilne nastartovat tak pak bych teprve zacal s vymenou.
Cili vypustil bych benzin, nalil novej, zkontroloval mnozstvi oleje v motoru, pripadne to cimkoli (ze zasob) dolil, nabil bych baterku a nebo ji pomohl kablama z auta, zkontroloval mnozstvi chladici kapaliny pokud ji bude malo tak ji dolil klidne obycejnou vodou, protoze to jestli to bude varit pri 100 stupnich neresi typ chladici kapaliny ,ale tlakove vicko, ktere po tech letech mimochodem muze bet take spatne. A sel bych na to.
Az to chytne tak to nechal chvili brblat, pak mam jistotu ,ze to funguje, nafoukal bych gumy, jel to projet, tim zkontroluju ze sou ok i karbece (sterele membrany), jiz zminene tlakove vicko na chladicicm okruhu (jak je znamo tak cim vetsi tlak tim vyse se posunuje bod varu, pokud bude vicko v haji zacne ti to varit a s typem chladici kapaliny to nema nic spolecneho), funguje eletrika, nikde nic nechcije a fungujou mi lanka a brzdy a vsechno. A az pak bych sel pro filtr, olej, brzdovku a dalsi veci co sou bud nutne pro dalsi bezpecnej provoz a nebo jen proto ,ze to hure funguje, treba lanka, olej do vidlic, kontrola kardanu a podobne.
Naposledy editováno 11.05.2013 16:33:06