vím, že je tady hodně rad a postřehů v tématech "Jaké moto do začátku", ale z většiny z nich jsem docela jalovej a rád bych dostal jasné doporučení.
Zadání je celkem jednoduché:
Já 27 let, 87kilo, 184cm, řidičák na neomezené A začnu tento pátek. Zkušenosti s jednou stopou: MTB - celý život a hoodně km, Skútr Gilera Nexus 125 (15 koní a 180kilo) - najeto do 1000km - slabé pro dva na výlety, i proto chci něco pořádného. Ještě jsem absolvoval skútr kurz, než jsem si koupil Gileru, protože se mám rád a mám veliký respekt k jedné stopě (i na skútr jsem si pořídil komplet bezpečnostní výbavu - bundu, kalhoty, integrální helmu, boty, rukavice - i když některým pro smích :))
Co by jste doporučili "panici" jako jsem já, v hledáčku mám zhruba toto (nakedbike):
YAMAHA FZ6 ne fazer, Yamaha XJ6, Kawasaki Z750 (můj favorit, hlavně podle vzhledu) ročníky co nejmladší (dle ceny od roku 2006 výš)
Rozpočet do 120 tis.
Díky za doporučení.
4 reakcí na tento příspěvek Nejlepší moto do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší moto do začátku
Xj je řadový 2v a tam to je vpodstate půlka 4v, ale naposled jsem mel v téhle motorizaci trindu a to je jinde, tak uplne přesně nevim jak to jede..
4v je takový čitelnější.
A obsah maji 6tky obě stejný, akorat u 2v má každý hrnec 300 a u 4v 150.
Hele ber tu fz6, budes spokojenej :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší moto do začátku
Kashalama píše: To je další otázka 4-vál versus 2-vál ...jaký je hlavní rozdíl v charakteru? větší objem dvou hrnků?? lepší krouťák????
4vál má mnohem hladší zátah, dá se vytáčet výš a většinou má větší výkon. 2vál víc zabírá v nižších otáčkách, má hlubší a hrubší zvuk a reaguje rychleji na přidání a ubrání plynu. ve vysokejch otáčkách už pak má méně výkonu. nejlepší je zkusit si oba druhy. někdo tvrdí, že 2vál nehodí pro začátečníky, ale já se na tom učil a naprosto bez problémů
Kashalama píše: To je další otázka 4-vál versus 2-vál ...jaký je hlavní rozdíl v charakteru? větší objem dvou hrnků?? lepší krouťák????
S touhle otazku je to tady jak mavat rudym hadrem pred bykem, ja bych si dal pozor
Ale tak nejak ve forme prirovnani (a zatim za me osobne nejpresnejsi, na ktery jsem zatim prisel) je to stejny jako evropsky a japonsky sportovni auta (BMW M3, Nissan GTR, atd) - ctyrvaly - a americky muscle cars (Mustang GT Shelby, Corvette, atd...) - dvouvaly. No a kazdymu sedi neco jinyho
Řešil jsem to při koupi taky - a vyhrála srdcovka - Zed - je to KAWA - a Zed !!!