paolo_novy Přidat reklamu

Téma: forum pro čopráky 2
Tak tímto gestem končí Forum pro čopráky .
VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2







Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.

Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.

Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.

Přeji všem štastnou cestu

Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13

Blokovaní uživatelé: rancher

2 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2

3.1.2016 v 21:29 | Nahoru | #1
To bych viděl spíš na špatné složení směsi, než na ventily. I kdyby úplně nedovřely, tak by to myslím chytlo stejně. Např Suzuki Savage má dekompresor, který při startu podrží ventily pootevřené a taky nastartuje. Tam je to kvůli tomu, aby se šetřil startér. Ten jeden velkej hrnec klade při kompresi dost odpor. Mně jednou něco nechytalo ne kvůli teplému motoru, ale kvůli teplé civce. Když byla teplá tak "necívkovala" když vychladla tak OK. S tím sem se tehdy hodně vyřádil, než sem na to přišel

(reakce na) forum pro čopráky 2

3.1.2016 v 22:33 | Nahoru | #2
Milos1> díky za radu, něco mi říkalo zrobit prevenčku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

4.1.2016 v 09:12 | Nahoru | #3

Milos1 píše: ...Např Suzuki Savage má dekompresor, který při startu podrží ventily pootevřené a taky nastartuje...


Ale to nastartuje až poté, co se dekompresor zavře Ten má jen usnadnit startéru rozběh, protože startér by nedokázal přetlačit první kompresi. S dekompresorem proběhne první úvrať bez komprese a tudíž s menším odporem a pak se ventily normálně zavřou a už předem roztočený motor startuje. Podobnou funkci mají zpožďovače typu bendix jako má Virago - taky slouží k tomu, aby se startér mohl předem volně roztočit, než zabere motor zatížený kompresí.

Jak to dopadne když dekompresor nezavírá zjistil nedávno kámoš s Aprilií SXV450 - neměla tlaky a nestartovala. Až po rozebrání motoru a nenalezení žádné netěsnosti se ukázalo, že dekompresory se tam zavírají odstředivou silou a stačí slabší baterie a nižší otáčky startéru a už to nechytne. Přitom zvuk startování se uchem jevil v pořádku, ten malý rozdíl v rychlosti točení se dal postřehnout jen stěží.

edit: Jinak ventilové vůle se vždycky kontrolují a seřizují preventivně. Kdyby se to dělalo až když se začnou projevovat problémy, je většinou pozdě a je zaděláno na rozsáhlejší opravu.

Naposledy editováno 04.01.2016 09:13:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder Bzricho 23 Dnes v 12:47 Dusko
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi


TOPlist