globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetězová sada a napnutí
Nechal jsem si v servisu namontovat novou řetězovou sadu od D.I.D
v nejnapnutějším místě mi nechal průvěs 2,5cm podle manuálu a stejně ve dvou místech je průvěs jenom cca 1cm,najel jsem na řetězovce 1000 km a je to pořád stejný
200-300 km jsem to zajížděl,
chtěl jsem to v místě kde je průvěs 1cm povolit,ale zase by vznikl větší průvěs kde to už bylo na těch 2,5cm


prodejce řetězu mi napsal že nikdy nebude průvěs řetězu ve všech místech stejný, vždy bude napnutý v jedné poloze více a v druhé méně - jedná se o standardní věc,že řetěz nemůže prasknout,ani to nebude mít jiný vliv na motorku..

takže se ptám,máte někdo s tímhle zkušenost?
dělalo vám to taky když se měnila nová řetězovka?
nebo se to ještě povolí stejnoměrně?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada a napnutí

5.5.2013 v 19:43 | Nahoru | #1
pylot> já jen že je to kravina? co jako na tom řetězu chceš zajíždět? viděl jsi někdy novou řetězovku a u ní napsáno zajíždějte řetěz 300km? jeden článek na M.cz a každej hned zajíždí . to je to samo jak s čištěním pístku to byl fajn týden

(reakce na) Řetězová sada a napnutí

5.5.2013 v 20:00 | Nahoru | #2

HornisGSX píše: pylot> já jen že je to kravina? co jako na tom řetězu chceš zajíždět? viděl jsi někdy novou řetězovku a u ní napsáno zajíždějte řetěz 300km? jeden článek na M.cz a každej hned zajíždí . to je to samo jak s čištěním pístku to byl fajn týden


Jasně, když sem si před lety koupil novej řetěz od ČZ, tak to tam na krabici bylo psaný - jen už nevím kolik km zajíždět... Ale ty i kdyby sis to přečet na krabici, tak budeš stejně nejchytřejší, že?

(reakce na) Řetězová sada a napnutí

5.5.2013 v 20:12 | Nahoru | #3

HornisGSX píše: pylot> já jen že je to kravina? co jako na tom řetězu chceš zajíždět? viděl jsi někdy novou řetězovku a u ní napsáno zajíždějte řetěz 300km? jeden článek na M.cz a každej hned zajíždí . to je to samo jak s čištěním pístku to byl fajn týden

Obrobenej povrch neni rovnej, ma nejakou drsnost. Kdyz po sobe trou dva povrchy tak se vzajemne obrabej. Kdyz po sobe trou mensi silou, obrobej se jemneji a kvalitneji, taky tam nevznika takovy teplo a vznikly napeti v povrchovy vrstve kovu neni tak velky. Tahovy napeti v povrchovy vrstve je problem. Nehlede na to, ze ten kov neni dokonale homogenni a muze se tam vyskytnout vmestek, pripadne nejakej karbid, kterej muze ten druhej povrch poskodit. Kdyz tomu das vic casu na zabeh, kontaktni plochy jsou vetsi, pusobici tlaky jsou mensi, teploty jsou nizsi... Kdyz za nezabehnutej retez nesetrne skubes, nektery mista jsou zabihany pri vetsich silach, nektery pri mensich silach, nektery se obrobej vic, nektery min. Rozdilnej stupen opotrebeni vede k nerovnomernymu vytahani. To se deje hlavne pri zabehu, kdy kontaktni plocha je zmensena a drsnost povrchu neni idealni, cimz dochazi k rychlemu opotrebeni.
Napsal jem si o vyjadreni technika do CZ, tak snad mi odpovi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist