zvažuju koupi kufru na motorku.Značku asi GIVI-ta je oblíbená a asi i dobrá...,ale vůbec senevyznám v plotnách a způsobu uchycení kufru.Našel jsme nějaké systémy monolock,monokey,plotna hliníkové a plastové...
Poradíte,co je lepší,kde se vyplatí připlatit a kde je to zbytečné a čemu se obloukem vyhnout....??
Mám to na GSXR-já vím,je to na palici,ale nebude problém vyrobit nosič tak,aby se nedělaly nějaké nezvratné změny a pod. a kdykoliv se zase sundal....
2 reakcí na tento příspěvek kufr givi
já vím,zní to blbě,ale kdo nejel na těch straších gsxr to asi nepochopí-podvozek luxusní-sportovní a přitom nevyklepe duši z těla a ten motor-fakt supr,táhne jako autobus už od 2-3 tisíc a v 8 tisících bouchnou saze a to je pak frkot...je to hodně univerzální stroj.ani mně,ani baťůžku nedělá problém na tom ujet 400km projížďku....
poslední dobou jezdím většinou ve dvou a občas by se nějaké haříky navíc,deka,láhev Zetka a pod. hodily...ale není to jak odvést....
je jasné,že s kufrem se 300km/h nejezdí,ale kámoš co má okufrované cenduro běžně atakuje 200km/h a nemá s tím problémy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kufr givi
Dolph-cz píše: ono je to těžké....,něco cestovnějšího bych bral,ale nic mně neoslovilo...,všechno co je cestovní-nejede.2 kandidáty mám,ale to jsou prakticky nové motorky za 300tis a to je moc.
já vím,zní to blbě,ale kdo nejel na těch straších gsxr to asi nepochopí-podvozek luxusní-sportovní a přitom nevyklepe duši z těla a ten motor-fakt supr,táhne jako autobus už od 2-3 tisíc a v 8 tisících bouchnou saze a to je pak frkot...je to hodně univerzální stroj.ani mně,ani baťůžku nedělá problém na tom ujet 400km projížďku....
poslední dobou jezdím většinou ve dvou a občas by se nějaké haříky navíc,deka,láhev Zetka a pod. hodily...ale není to jak odvést....
je jasné,že s kufrem se 300km/h nejezdí,ale kámoš co má okufrované cenduro běžně atakuje 200km/h a nemá s tím problémy....