Uzavřeno 05.05.2013 v 18:14 uživatelem Linc
E: ještě to taky může bejt starou řetězovkou nebo přibrždujou kola
Naposledy editováno 02.05.2013 01:16:00
Přesdtih je seřízenej .. Takže nevím co víc
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba
Hledej příčinu tam, nebo v karburaci, nebo v kroužcích, nebo nenafoukaných kolech/nenamazaném řetězu, ložiscích kol... MZ150 mi jezdila ve dvou za 3,5 litru, v jednom pod 3
pitchovina? proc?..
Jestli tam mas tenhle ladak a neni to nahodou ten vetsi z 250? uz se napamatuju jak to presne je ale maji jiny obem :)
Jinak uprava s namontovanim ladaku nekonci.. chce to doladit karbec, vzduch a smes.. podle mych skusenosti se po naladeni spotreba zvedne max. cca o 0.5l jelikoz tyhle vyfuky pridavaji sice par koniku nahore ale zase si vemou dost na kroutaku tudiz se to musi vic tocit :) takze jestli jezdis dalky a na spotrebu tak jedine origo protoze ten kroutak hlavne u 250 je tam znat a plnej vetsinou nedrzis porad :)
Ja sem svoji 250 predelaval na 320ccm kde sem spolu s ladakem daval karbec BING a KN filtr, zvetsoval sem a menil casovani kanalu, zvedal jsem kompresy a odlechcoval kliku kvuli tezsimu pistu.. pak se spotreba zvedla jen cca o litr jelikoz ten bing je preci jen uz nekde jinde nez origo MZ ale vykon parada.. cestovni rychlost nebyl problem kolem 130-140 a max lehce prez 160 :) a to nemluvim o tom kroutaku. kazdej kopec na 5 uplne vpohode
Naposledy editováno 02.05.2013 12:42:37
2 reakcí na tento příspěvek Spotřeba
ale myslím si že to bude tím laďákem .. Myslíte že má vliv i na sílu? Kamarád ten má taky mz 150 udělá z ní sice jen 105km/h ale zvedne se na prdel třeba i v 60 a má strašnou sílu ... Pořád za ní tahá na plnej plyn a žere mu to maximálně 5l ... Nevím čím by to mohlo bejt
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba
A ta spotřeba je fakt pravděpodobně výfukem, dej tam origo a uvidíš..
Nevim proč se ptáš pořád dokola..
Laďák stejný na 150 i 250 jsem viděl prodávat a to je prostě pitchovina.
Ohledně sytiče, DDR karby mívaly problém s gumičkou sytiče, proto jsem přešel nejdřív na SBd (z ČZ), poté na 28..CE (z J350, poslední český model, ne taiwanská kopie). V profilu mám k MZ a výměně karbů pěknou fotku. Dost jsem se přitom naučil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 35 | Včera v 21:22 Robinsson |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |