Pokud je ale brzda "tvrdá" jako, že páčka jde ztuha, tak se může přidírat páčka na čepu, může váznout píst pumpy, nebo může být i vadná hadice (uvnitř se třepí a vychlipuje, čímž se přicpává a někdy si v sobě vytvoří i jakési "zpětné klapky", díky kterým se pak destičky nevrací.
Ohledně hladiny... v nádobce vždy musí být nějaká "vzduchová kapsa", jelikož nádobka jest utěsněná. Hladina má být správně uprostřed průzoru, ale v tom je kámen úrazu - toto platí jen u orogináních řidítek, tzv. "vlaštovek". Jsou-li namontována jiná, už je nádobka v jiném úhlu a hladinoznak tedy nemůže dobře fungovat. Pak je nutné dát pozor, aby v nádobce byla nějaká hladina, nepřelít přes okraj, ale zase pochopitelně ne tak málo, aby se pumpa mohla zavzdušnit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10406 | 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_ |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |