globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Denní svícení na Jawu
 
29.4.2013 v 18:58
Zdravím,
chtěl bych na svoji třiapulu dát denní svícení. Dobíjení je sice celkem dobré ale chci jezdit občas i za hranice. Při rozsvícených světlech a zapojeny GPS a všeho možného si nejsem jist že by to altik zvládal. Prosím o radu jak by to šlo doma zapojit popřípadě jestli k tomu něco musím dokoupit a nebo to mam nechat na servis. Mám tam klasicky bošák. mělo by to fungovat jenom na první zasunutí kličku. Zbytek poloh by denní neměla svítit. No prostě podle předpisů. Přikládám schema denních světel.Předem díky za rady.










2 reakcí na tento příspěvek Denní svícení na Jawu

29.4.2013 v 20:37 | Nahoru | #1
Já bych to zapojil podle toho druhýho obrázku ne?

Black wire = černý drát = kostra

White wire = bílý drát = napětí 12V, to si vytáhneš z toho, kde to napětí je když zasuneš klíček a po vytažení už není

Yellow wire = žlutý drát = zapojit na parkovačku (small lamp) pokud přepneš na polohu 1,2 objeví se zde napětí a dení světlo zhasne.

Takhle bych to udělal já a podle mě by to mělo fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní svícení na Jawu

29.4.2013 v 21:02 | Nahoru | #2

PeSt píše: Já bych to zapojil podle toho druhýho obrázku ne?

Black wire = černý drát = kostra

White wire = bílý drát = napětí 12V, to si vytáhneš z toho, kde to napětí je když zasuneš klíček a po vytažení už není

Yellow wire = žlutý drát = zapojit na parkovačku (small lamp) pokud přepneš na polohu 1,2 objeví se zde napětí a dení světlo zhasne.


Takhle je to dobře,žádný modul nepotřebuješ.Bílý na spínačku č.15,černý zem,žlutý spínačka -číslo už mi vypadlo z hlavy pravděpodobně 57.Platí za předpokladu,že je uzemněn minus pol,v některém čase se uzemňoval plus.

(reakce na) Denní svícení na Jawu

30.4.2013 v 07:56 | Nahoru | #3

PeSt píše: Já bych to zapojil podle toho druhýho obrázku ne?

Black wire = černý drát = kostra

White wire = bílý drát = napětí 12V, to si vytáhneš z toho, kde to napětí je když zasuneš klíček a po vytažení už není

Yellow wire = žlutý drát = zapojit na parkovačku (small lamp) pokud přepneš na polohu 1,2 objeví se zde napětí a dení světlo zhasne.

Takhle bych to udělal já a podle mě by to mělo fungovat.



Jsou motorky, kde parkovačka svítí v polohách klíčku 1 a 2, při poloze 3 (hlavní světla) parkovačka zhasne, takže na to bacha.
Když už chceš automatiku, tak některá RL světla mají vevnitř prostě čidlo, které při zapnutí změří napětí a když napětí po nastartování stoupe, protože altík začne dobíjet, tak se sama zapnou. Stačí jim přitom jen plus a kostra, žádný třetí drát není.
Nikdo ti ale předem nenapíše, co s tím systémem udělá rušení na jawě. Je často vidět u starších aut, že tenhle systém blbne, RL světla všelijak blikají atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist