bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ze supersportu na motarda
28.4.2013 v 11:33
Poslední dobou jezdím hlavně kochačky a přestalo mě bavit neustále tahat za plyn.Tak sem se rozhod, že si nejspíš pořídím něco do lehkýho teréna a na blbnutí kolem komína.Zvezl sem se na xt660x a paráda,zátah od spoda a prostě je to úplně něco jinýho než mám teď.Ještě koukám po drz400sm a sem tam po ktm nebo husqvarne ale tam mě hodně odrazuje servis...Chtěl bych spíš nenáročnou motorku nebo kompromis.Poradíte mi zkušenější?Dík
ještě sem zapomněl dodat tak do těch 90tis.

Naposledy editováno 28.04.2013 11:42:02
Předchozí
1 2
Následující

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 11:40 | Nahoru | #1
je tu toho mraky, hledej.

1 reakcí na tento příspěvek ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 11:44 | Nahoru | #2
kompromis moc nefunguje...,opravdový motárd musí být lehký(cca 110kg) a výkonný(cca60koní)

drz400 je na to fakt slabé a těžké...

1 reakcí na tento příspěvek ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 11:46 | Nahoru | #3
no ja ti bohuzel neporadim, ale zaroven se pripojim k tvemu dotazu, resp. hledam neco podobneho jako ty. jsem zvedavy, co ti na to kdo napise.
jinak me preference: nejvic kolem komina, obcas mensi teren (polnacka a tak, zadny extrem), jednou dvakrat za rok neco delsiho (Alpy a tak), 95 % jizda v jednom obcas ve dvou. rozpocet tak do 70...jinak se mi asi nejvic libi Triumph Scrambler, coz je sice trochu jina kategorie, ale myslim, ze by splnoval moje pozadavky, navic se "stylem". bohuzel ta cena.
tak snad jsem ti neodradil prispevatele a treba se take neco dozvim, diky!

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:01 | Nahoru | #4
tady
a tady
a urcite toho bude vic

1 reakcí na tento příspěvek ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:02 | Nahoru | #5
Grizzly_Luboš...Chtěl bych spíš nenáročnou motorku nebo kompromis.No jestli ses unesenej z xt660,tak az se svezes na poradnym motardu KTM,HUSQVARNA,HUSABERG tak to pochopis ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:14 | Nahoru | #6
slezacekm> obavam se, ze na to na co to chces je 1V SM nevhodnej.
Zalezi samozrejme na konkretni motorce, ale vetsina motoru strasne vibruje a sedlo taky neni urcene pro kdejake dlouhe cestovani, ochrana pred vetrem nulova pred destem to same. Jezdce to hodne unavuje. Ja Zvladl na LC4 350km za den a nic moc.
Cestovani ve dvou je kapitola sama pro sebe, velice rychle tomu dojde vykon a at delas co delas moc rychle to nepojede. Polnacku zvladne kde co, pro tvy pozadavky bych koukl po TDM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:17 | Nahoru | #7

Dolph-cz píše: kompromis moc nefunguje...,opravdový motárd musí být lehký(cca 110kg) a výkonný(cca60koní)

drz400 je na to fakt slabé a těžké...



Jenze SM 110kg/60k jsou ostry masiny se servisem na Mth

(reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:20 | Nahoru | #8
jestli kompromis, viděl bych to opět na "polo-tupo-ostré" ktm sm690 nebo bmw xmoto nebo huska sm630

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:26 | Nahoru | #9

KubaLC8 píše: Jenze SM 110kg/60k jsou ostry masiny se servisem na Mth



ano,to je pravda...

jenže stroje typu xt660,drz,lc4 a pod. jsou spíše cestovní endůra,než motárdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:33 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: ano,to je pravda...

jenže stroje typu xt660,drz,lc4 a pod. jsou spíše cestovní endůra,než motárdy...



lc4 supermoto - cestovni enduro ?? to si me docela rozesmal.. jasny ze to neni lehky a
ostry jak zavodni nebo ostry masiny,ale ze by to bylo cestovni enduro ,asi ne..
Ale i tak je na tom sranda,ale cestovat bych na tom teda nechtel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:40 | Nahoru | #11
SuperPivis> je to jen úhel pohledu....

prostě pro mně je motard "kroska na silničních gumách"

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 12:40 | Nahoru | #12
Tak taková Ktm smc 690 je top, ser. intervaly nejsou zabijácký a jede to jak kráva 65 koní, a váhově je to o 40 kg lehčí jak xt 660x. Takže když něco mezi nejde asi vybrat jinak Jenomže cenově to je jinde no..

Naposledy editováno 28.04.2013 12:41:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 13:11 | Nahoru | #13

Dolph-cz píše: SuperPivis> je to jen úhel pohledu....

prostě pro mně je motard "kroska na silničních gumách"



mas znacne zkreslenej uhel pohledu teda

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 14:06 | Nahoru | #14
No znám dva kluky co přešli z SS na 1V motardy resp. KTM LC4 a oba servisovali víc než si zajezdili. Teď mají 2V jeden Dorsoduro a druhej SXV a jsou spokojení,teda ten s SXV míň, protože než vymění oil v intervalu tak opravuje co se posralo, ale s tím Dorsem je jak beruška, už to neutahá jak 1V a nemusí se v tom furt hrabat. Ten kdo na to vlee z víceválcový mašiny tak to utaví, běžný jev...

(reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 14:13 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: mas znacne zkreslenej uhel pohledu teda



aha,vlastně jo,kroskám přestavěným na silniční kola se říká harlej.máš pravdu.

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 16:34 | Nahoru | #16
Na těch silničních motardovejch pneu to je v terénu na kokot. Jesli chceš jezdit i mimo asfalt, musíš mít enduro kola

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 16:52 | Nahoru | #17
KTM SMC 660

1 reakcí na tento příspěvek ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 18:54 | Nahoru | #18
Ahoj, řešil jsem stejný problém. Nakonec mám KTM 950SM. Servis co 7500 km a je to raketa .

(reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 19:25 | Nahoru | #19
Hruška.> To je slušná raketa a zvuk

(reakce na) ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 21:14 | Nahoru | #20

KubaLC8 píše: slezacekm> obavam se, ze na to na co to chces je 1V SM nevhodnej.
Zalezi samozrejme na konkretni motorce, ale vetsina motoru strasne vibruje a sedlo taky neni urcene pro kdejake dlouhe cestovani, ochrana pred vetrem nulova pred destem to same. Jezdce to hodne unavuje. Ja Zvladl na LC4 350km za den a nic moc.
Cestovani ve dvou je kapitola sama pro sebe, velice rychle tomu dojde vykon a at delas co delas moc rychle to nepojede. Polnacku zvladne kde co, pro tvy pozadavky bych koukl po TDM


A co treba neco vy stylu transalpa? Jasne uz to neni motard, ale zase velka univerzalnost. Nebo treba versys?

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 21:45 | Nahoru | #21
po SS bych do jednobucha v sadlu maslu nelez.. casem zjistis, ze ti chybi vykon, jak uz bylo receno, nakonec to utavis... spis koukni po 2V v SM...

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 22:04 | Nahoru | #22
To jsou kecy kristova noho:-S Proč by to měl utavit?? Nechápu. Já taky třeba celý odpoledne jezdil na 750ce gsx-r a večer pak po městě na babetě a neutavil sem jí Na každý motorce se jezdí vzhledem k jejím vlastnostem, nebo jako chcete jezdit s jednoválcem 2 kila po dálnici?? Ale no tak...

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 23:21 | Nahoru | #23
no já mám YZtko postavené na motárda a dneska jsem jel těžší terén ( cross trať a polní cesty ) a na to, že jsem předtím jezdil na endurech a CRF 450 .. tak za to lítání cca půl hodiny mě boleli tak lokty, že se to nedalo vydržet, takže pokud půjdeš fakt do ostrýho SMka, nepočítej že terénem budeš lítat, spíš nějakou ujetou polňačku nebo max šotolinu.

Jinak naprosto nesouhlasím s názorem že tě jednovál omrzí, že nejede a vibruje. O tom to právě je, cítíš tu motorku pod sebou a výkon má na rozdávání když soudím svoje moto. na tři nemůžeš vzít za plný plyn, protože se to staví na zadní a z každého výjezdu ze zatačky co jedeš na dvojku x trojku , se ti to pěkně plynem zvedne ... takže když motárda, určitě něco ostrého ať si to maximálně užiješ, protože pak i ten servisní interval za to stojí, za ten pocit svezení na nějaké pile

SMC 660 jsem taky zkoušel, jak bylo výše psáno, je to dobrá motorka, nebál bych se toho .
ale LC8 SM .. to je bezkonkurenční, když už by ses rozhodl pro nějakou civilnější verzi

Naposledy editováno 29.04.2013 21:42:22

ze supersportu na motarda

28.4.2013 v 23:39 | Nahoru | #24
Já řeším stejný problém, taky mám gixxero.. Rozhodl jsem se pro Hypermotarda 1100..
Snad to bude správná volba. Ještě se mi zamlouvá SuperDuke 990..

ze supersportu na motarda

29.4.2013 v 06:44 | Nahoru | #25
Stejný problém budu řešit za rok touto dobou..
Mě přijde dost univerzální KTM 690 Enduro R..

2 reakcí na tento příspěvek ze supersportu na motarda

29.4.2013 v 21:12 | Nahoru | #26
Husqvarna 900 Nuda, to je pecka

(reakce na) ze supersportu na motarda

29.4.2013 v 21:14 | Nahoru | #27

dewwil píše: Husqvarna 900 Nuda, to je pecka

to jo ta se povedla

ze supersportu na motarda

29.4.2013 v 21:36 | Nahoru | #28
Grizzly_Luboš-no takze za me urcite KTM SMC 660,jinak co se tyce zminovanych motorek,ktere si uvadel bych nechtel ani jednu,jde o ten prechod ze SS,aby ti to stacilo,vaha-vykon!!!Ja sem mel Husku SMR 510,ale dost sem s ni mel problemy,takze nakonec se mi naskytlo za dobrou cenu vzit 954rr,ovsem stav nasich cest je dosti zoufaly pro tento druh motorek,takze chci menit a tentokrat me presvedcila KTM SMR 990,proste poradne kladivo Jde o to,aby si nebyl nakonec zklamany,ale je to na kazdem co si vybere

(reakce na) ze supersportu na motarda

30.4.2013 v 00:22 | Nahoru | #29

dewwil píše: Husqvarna 900 Nuda, to je pecka



Můžu potvrdit,na Nudě se mi po SS se mi opravdu nestýská
A SMR, no to je teprve bestie, to už si na kapoty ani nevzpomeneš, pokud tě tedy nebaví tahat na rovinkách

Naposledy editováno 30.04.2013 13:48:42

1 reakcí na tento příspěvek ze supersportu na motarda

1.5.2013 v 00:45 | Nahoru | #30
Vzhledem k prachům si postavim streeta- gsxro s kratším převodm a myslím že s tím bude prča taky a ještě to troch pomaže. prostě mám rád tem jekot 4válu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist