globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokuta za polopřevod?
24.4.2013 v 21:59
Ahoj,
řeším takový malý problém. Koupil jsem si a jezdím s autem, které je v polopřevodu. Lépe řečeno, původní majitel, pan A. ho prodal a odhlásil na jméno pana B. Ten ho však nikdy nepřihlásil a teď ho prodal mě,
Na autě je ekodan a proto ho na sebe pan B. nepřihlásil a ani já jí nechci platit. K autu mam velký i malý TP, neustřižený!
Ted jsem se dozvěděl, že prej za to, že auto nemam přihlášený na sebe hrozí pokuta. Je to pravda, nebo hrozí jen panu B. na kterého bylo auto odhlášeno, nebo nehrozí nic?

A ještě jeden dotaz. Pokud to správně chápu, tak auto ted vlastně podle registru vozidel nikomu nepatří. Jak by to bylo třeba s pokutou za rychlost? Komu by přišla?

Díky
Hipík
Anketa: Hrozí mi něco?
Ano
76%
26
Ne
24%
8

1 reakcí na tento příspěvek Pokuta za polopřevod?

25.4.2013 v 12:40 | Nahoru | #1
J.M.K: Tak ja se bavim ciste teoreticky jak by to melo byt podle litery zakona. Taky sem nemel problem jet uplne bez znacek ted v breznu na STK pro evidencku. Ale povozit by se na me uredni siml mohl (ted nemyslim ty znacky, tam je to jasny, ale treba s tou odhlaskou), stejne jako na tobe. Na STK mi nechteli dat evidencku kvuli tomu, ze to vzadu blika cervene, ze sou vepredu zluty pozicky, vzadu na boku cerveny apod. Takze kontrolujou i tohle (a rozmery pneu a dalsi veci co jsou zapsany v TP).

(reakce na) Pokuta za polopřevod?

25.4.2013 v 13:13 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R> Tak tos asi narazil na nějakého zaujatého blba, který tam třeba ještě navíc zrovna měl kontrolu, tak musel dělat dojem, jak "dělá práci pořádně". Něco podobného jsem zažil loni s F128 (kvůli mé nemoci a následné invaliditě dlouho stál a TK byla propadlá, nebylo jak ju všas zařídit), tož jsem s ním po vlastní ose v pohodě dojel na dílnu (znám se s nimi, tak že mi to vše zařídí, znají se i s maníky na dále zmíněné STK)... a tam maník začal prudit a mechanika s autem vyhodil i kvůli takovým hovadinám, jako že "dráty k přídavným budíkům vedou po povrchu palubky", údajně hrozí poškození (rád bych veděl, jak!!!), na výfuku jest chromovaná koncovka (jen ozdobný prvek, jež nemá vliv na zvuk)... zrátka jen proto, že nad ním zrovna stál kravaťák, tak si musel "smlsnout". Tak jsem těch pár věcí sundal a na podruhé tam tedy s autem jela družka majitele dílny, což jest ženská "pěkně od rány" a ejhle - najednou to šlo jako po másle a nevadilo ani to, že vůz (Ital, 60. léta) je na dnešní zvyklosti dosti hlučný.
Takže těmto šmejdům se vyhnout obloukem, ostatně od spousty lidí znám spoutu dalších negativních zkušeností s nimi.
Jezdím na jinou STK (je nesmysl ji zde veřejně uvést, to by mohlo znamenat její konec) a tam jde všechno jako po drátkách a hlavně pokud jde o EK, jak zmiňuješ, tak tam po mně (na všech STK!) vždy chtěli jen číslo kastle (rámu), typ motoru a pojistku, nic jiného je nezajímalo. Ani stav a rozměry kol a pneu, natož osvětlení, je nikdy nezajímaly. Takže v Tvém případě (schválně se na to optám známého od fochu) na Tebe "prudil" zbytečně, jelikož barvy obrysovek, blinkry s dvouvláknovkami a popř. i jiný typ světel (amerika má jinou geometrii než evropská nesymetrická) je věcí TK a popř. vyřízení vyjímek.
Mně na GS500 klidně prošlo i to, že nemám origo světlo, mám jiné bez obrysovky, prostě napsali, že "světlo neodpovídá originálu, ale stanovené podmínky jsou splněny" a nebyl problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist