globalmoto_kveten





Téma: Omezovac otáček
24.4.2013 v 15:32
čau chtěl bych se zeptat jakým způsobem je u silničních motorek (jde mi hlavně o
Suzuki RF 600 R) řešenej omezovač u aut vynechává palivo ale prej tim může dojit k ochuzení směsi a četl sem že muže dojit i k propálení pístu nebo se poškodí ventily
ale tady foru sem viděl plno lidí hlavně ty co jezdí stunt,že točí své stroje na omezovač pořád
jako že se nic nestane? :D

já nemám v plánu to nák přehánět jem mě to zajímá

díky za odpovedi

Omezovac otáček

24.4.2013 v 16:02 | Nahoru | #1
Elektronicky > vynechává zapalování, chudá směs nehrozí

Omezovac otáček

Skvělá odpověď, děkuji! 24.4.2013 v 20:43 | Nahoru | #2
Jestli potřebuješ nějaké další info o RF tak zkus tady

Omezovac otáček

24.4.2013 v 20:57 | Nahoru | #3
Mimochodem u aut v benzínu je to stejne jako u motorky > elektronika.
Akorát u ropy to bylo řešený přes čerpadlo, nevim jak dnešní moderní technika..

1 reakcí na tento příspěvek Omezovac otáček

24.4.2013 v 21:00 | Nahoru | #4
princip je u všech motorů se vstřikováním stejný-vypne se dodávka paliva.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovac otáček

24.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #5

Dolph-cz píše: princip je u všech motorů se vstřikováním stejný-vypne se dodávka paliva.


Takže nepřerušuje elektronika jiskru na svíčkách ale na omezí vstřikování?
Ale je to fakt, na autě v lpg omezovač nejde, takže máš pravdu a omlouvam se za dezinformaci

(reakce na) Omezovac otáček

25.4.2013 v 07:49 | Nahoru | #6

dva_hrnce píše: Takže nepřerušuje elektronika jiskru na svíčkách ale na omezí vstřikování?
Ale je to fakt, na autě v lpg omezovač nejde, takže máš pravdu a omlouvam se za dezinformaci


kdyby jo byl by pak kazdej dalsi zapal s palivem ve vyfuku, logicky :)

(reakce na) Omezovac otáček

25.4.2013 v 08:56 | Nahoru | #7

dva_hrnce píše: Takže nepřerušuje elektronika jiskru na svíčkách ale na omezí vstřikování?
Ale je to fakt, na autě v lpg omezovač nejde, takže máš pravdu a omlouvam se za dezinformaci



jj

1 reakcí na tento příspěvek Omezovac otáček

26.4.2013 v 10:07 | Nahoru | #8
Hele, udělám ze sebe blba podruhé, ale zajímalo by mne, jakým principem dojde u karburátorů k přerušovaní paliva.. Vždyť to musí byt hodnekrát za vteřinu.
U vstřikování to i jsem schopny pochopit, ale u toho karbce nemam potuchy jak je to řešeny, dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovac otáček

26.4.2013 v 11:20 | Nahoru | #9

dva_hrnce píše: Hele, udělám ze sebe blba podruhé, ale zajímalo by mne, jakým principem dojde u karburátorů k přerušovaní paliva.. Vždyť to musí byt hodnekrát za vteřinu.
U vstřikování to i jsem schopny pochopit, ale u toho karbce nemam potuchy jak je to řešeny, dík



blba ze sebe neděláš.....,proto jsem psal u motorů se vstřikováním...

u motorů s karburátorem se to dělá vynecháním jiskry,případně posunutím zápálení do méně efektivní polohy.

(reakce na) Omezovac otáček

26.4.2013 v 11:48 | Nahoru | #10
Dolph-cz> jasný, dík.
Právě že byla původně řeč o RF600 která bude na 99% karbec tak proto byla moje prvotní úvaha taková, že to bude řešené přes zapalovací okruh a ne přes palivový..
Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist