Suzuki RF 600 R) řešenej omezovač u aut vynechává palivo ale prej tim může dojit k ochuzení směsi a četl sem že muže dojit i k propálení pístu nebo se poškodí ventily
ale tady foru sem viděl plno lidí hlavně ty co jezdí stunt,že točí své stroje na omezovač pořád
jako že se nic nestane? :D
já nemám v plánu to nák přehánět jem mě to zajímá
díky za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek Omezovac otáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovac otáček
Dolph-cz píše: princip je u všech motorů se vstřikováním stejný-vypne se dodávka paliva.
Takže nepřerušuje elektronika jiskru na svíčkách ale na omezí vstřikování?
Ale je to fakt, na autě v lpg omezovač nejde, takže máš pravdu a omlouvam se za dezinformaci
dva_hrnce píše: Takže nepřerušuje elektronika jiskru na svíčkách ale na omezí vstřikování?
Ale je to fakt, na autě v lpg omezovač nejde, takže máš pravdu a omlouvam se za dezinformaci
kdyby jo byl by pak kazdej dalsi zapal s palivem ve vyfuku, logicky :)
1 reakcí na tento příspěvek Omezovac otáček
U vstřikování to i jsem schopny pochopit, ale u toho karbce nemam potuchy jak je to řešeny, dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovac otáček
dva_hrnce píše: Hele, udělám ze sebe blba podruhé, ale zajímalo by mne, jakým principem dojde u karburátorů k přerušovaní paliva.. Vždyť to musí byt hodnekrát za vteřinu.
U vstřikování to i jsem schopny pochopit, ale u toho karbce nemam potuchy jak je to řešeny, dík
blba ze sebe neděláš.....,proto jsem psal u motorů se vstřikováním...
u motorů s karburátorem se to dělá vynecháním jiskry,případně posunutím zápálení do méně efektivní polohy.