1)na horneta jsem kupoval leoše přímo na motor PC34 z e-bay, e-bay je toho plná, třeba za 200e ,ale dotaz zní, v čem ten výfuk je dělaný na dané moto? Jde o průměr, délku? Je to přeci jen dutá trubka v podstatě
Rozumějte, na bazarech se prodává spousty jetých koncovek apod v cenách i za litr, k tomu nechat udělat mezisvod a stále jsem na poloviční ceně oproti novému. Jo je pohodlnější cvaknout na e-bay a dát bůra za nový lauf, ale pokud bych mohl ušetřit budu rád. Chci co nejvíce muziky za co nejméně peněz (jako každý Čech ) ale nechci ublížit motorce, proto se ptám na co případně koukat, zda-li rozhoduje průměr etc, nebo prostě koupit co se mi líbí a udělat mezisvod.
2)v každém případě chci homologovaný. Z creptusu mi odepsali, že lauf s mezisvodem 4700,- ale bez homologace.
3)Jaké máte zkušenosti s vývodem pod sedlo (jako to má H6), zatím jsem to viděl jen u LeoVince, přijde mi to praktičtější už jen kvůli položení. Na foto je to znázorněné.
Odpovědi jako "když máš opičku musíš mít na banány" mažu, chci konkrétní argumenty proč ano, proč ne.
Snažím se ušetřit, protože bych rád i jezdil a ne se jen koukal v garáži na fungl nový výfuk, ale ne za cenu uškodění motorce.
Takže díky za nějaké tipy, vysvětlení jaký má koncovka vliv (všude čtu že téměř žádný, změnu výkonu +-3 koně neřešim )
Naposledy editováno 23.04.2013 20:23:35
A nevykřikuj, že smažeš každého, kdo bude psát něco, co nechceš slyšet.
Vždyť to sám víš:
1/ samotná "libovolná" koncovka ti udělá lepší zvuk.
2/ samotná koncovka odladěná konkrétně na tvůj motor může odstranit propady v průběhu výkonu a krouťáku + lepší zvuk.
3/ kompletní svody + koncovka určené pro jiný motocykl jsou vyhozené peníze
4/ kompletní svody + koncovka určené pro tvůj motocykl ti přinese výkon, krouťák i zvuk, ale vyluxuje ti kapsu.
Když požaduješ i homologaci, tak se výběr hodně zúží.
Sice není co radit, ale nepochybuji, že se tady strhne vášnivá diskuze
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
Kubeja píše: já jsem před týdnem koupil za dva litry homologovanej arrow s DB killerem, jsem nadmíru spokojenej, z titanu, zvuk dobrej
Ty joooo
Napiš kde ....
Taky bych za ty love bral...
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
kakac píše: Ty joooo
Napiš kde ....
Taky bych za ty love bral...
Právě, taky bych bral. Ty řeči o opičce jsou fakt bokem
Docent: Nemažu co nechci slyšet, chci slyšet to co jsi napsal třeba ty, prostě např: když dáš špatný průměr, nepojede to v otáčkách, měl by mít správnou délku apod. Takže když dám koncovku ne na můj motor, pojede to +- stejně a bude lepší zvuk, o který mi jde především, koní to má dost a komplet svody dělat nebudu určitě.
Homologaci bych chtěl, jedině kdyby byl nějakej fakt výhodnej bez homo aby se mi vyplatilo přehazovat když bych jednou za rok chtěl ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
Xfanthom píše: Jak pisi ostatni, klidne i jetej, ale na konkretni motocykl
Jenže jediný co jsem našel teď na m.cz je toto a za ty prachy už mám novej na e-bay. Rád bych se dostal s cenou na polovinu pokud možno. Co se stane když tam bude koncovka na jiný motocykl, dejme tomu taky litr s podobným výkonem?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
"Vyprdnout se na to a raději ty prachy projezdit!"
Pro mně by spíše bylo důležitější třeba vyšší plexí, nějaké kufry, zásuvka 12 V, nebo tak něco...
2 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
Podle mně pokud se nebavíme o výrobcích od Akrapoviče, případně Yoshimury a firem podobných cenových relací(firem které opravdu odbržďují koncovky na konkrétním modelu a ten vývoj si nechají ve finále pěkně zaplatit), tak je jedno co tam dáš. Prostě bude větší průchodnost, jiný zvuk.
Měl jsem na svých motorkách Viper (podle mně kopie Scorpionu), Remus - Revolution, SLK a podle mně jediné čím se ty výfuky lišily, bylo zpracování detailů(bytelnost objímek, kvalita nýtování, tloušťka pláště-a to ten Remus stál 2,5x tolik co ten Viper a 4x tolik co SLK.
Můj názor je, že u těch koncovek za 5tis. kč. výrobce nic neřeší-nahrubo spočítáno na obsah+přizpůsobení mezisvodu na daný typ motorky.
Navíc máš motorku s přívěrou ve výfukovém potrubí a pokud jen demontuješ origo koncovku a ne komplet svody, tak ta přívěra ti stejně ty výfukové plyny přibrzdí, podle toho v jakých otáčkách jedeš(což jsem měl na svojí staré R1 taky) a vliv na výkon a výkonovou křivku tam přece nebude tak zásadní jako u motorky, která je bez přívěry.
Jsem zvědavý na reakce ladičů na můj příspěvek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
BlackSabbath píše: Poznat jde všechno. Já jsem poznal i jinou vatu ve výfuku. Kdo říká že ne, tak buď neví nebo se uklidňuje...
...nebo se to u jeho motorky prostě skutečně neprojeví
Tahle možnost tě nenapadla?
Kolik motorek jsi měl a u kolika z nich jsi dělal změny na výfuku?
Nedělej ukvapené závěry. Zvláště v oblasti koncovek je dost těžké odlišit skutečné změny od placeba bez měření na brzdě.
docent píše: ...nebo se to u jeho motorky prostě skutečně neprojeví
Tahle možnost tě nenapadla?
Kolik motorek jsi měl a u kolika z nich jsi dělal změny na výfuku?
Nedělej ukvapené závěry. Zvláště v oblasti koncovek je dost těžké odlišit skutečné změny od placeba bez měření na brzdě.
Nemusí, ale to mu teď nikdo nepotvrdí. Měl jsem 2 velké motorky. Na první jsem jako změnu poznal ubývající vatu...
Jinak teď se mi motorka bude vracet z brzdy. Navíc mi to potvrdil i mechanik, že i tyhle drobnosti třeba konkrétně u GSXR mají vliv.
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
A to, že se rozdíl moto s koncovkou, bez a s laďákem neprojeví, neberu vážně neb je to kravina, a dotiční na to asi nikdy nejeli, nebo nevím. Logicky už jen když jdou plyny v koncovce z první komory do třetí, ze třetí do druhé a z druhé ven, musím vidět, že motor rozhodně nebude mít zpětný tlaky 0 a že bude kurva utlumenej, proč asi na motogp maj holou trubku, jen tak z trucu ? Snad se nebudete vymlouvat že sériovka není okruhovka, princip motoru je furt stejnej, už století
Beru čistě jen koncovky, svody neřeším, jelikož ty jsou jasné, a nesnadné. Tam už jde o úhly ohybů, což si sám doma na koleni nevymyslím, ačkoli bych chtěl :D ale slyšel jsem, že jamaha dělal obrácený motory, tuším na krosky? s výfukem před motorkou. Ale vím, že i fejzři maj u čtvrtýho válce větší úhel ohybu svodu, což je pro motor ble, fuj a tajbl, tuším, že tím regulovali výkon/emise (menší).
Nicméně zajímalo by mě technické vyjádření, výpočet, nebo stanovení délky, průměru. Vliv na odvod plynů s konickou trubkou, dvojitým perforováním, apodobně.
Naposledy editováno 24.04.2013 22:47:13
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku - parametry, jakou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
enusim2 píše: ja jen poznatek k charakteru ,mam jak origo tak ladak-trubka...a musim rict ze me silene prekvapilo kdyz po 3000km jsem tam dal origo a zmenila se charakteristika motoru ve spodku...dle moji pameti mi to s origo lepe sedelo,rekl bych pocitove ze lepe tahlo od spodku a hlavne pak nekdy v 7tis byl takovy docela citelny kopanec ve vykonu ze to zabralo....na ladak to jelo od spodku do cerveneho porad stejne...opravdu me rozdil zarazil apc jsem an to moc neveril a nemel praktickou zksuenost
Nechápu kam na ty pocity všichni choděj, docela mě to nervuje, protože jak může ject motorka která má ve vejfuku 3 komory, a motorka které ve výfuku nic nebrání stejně? Dyť je to blbost.
ptaak píše: Boss.trx850> Právě přívěra zůstane, takže jestli to chápu tak to hlavní si řídí ona a koncovka je prostě průchozí, proto se ptám zda-li musí být koncovka přímo na daný bike a v čem je právě na daný bike
Vpodstatě ti odpovím ještě jednou a přímo. Podle mně pokud neuvažuješ o nějakém premiovém výrobci koncovek OPRAVDU ODBRŽDĚNÝCH NA DANÝ MODEL(což neuvažuješ kvůli ceně), tak můj názor je, že je to úúúúúplně jedno.
Jebni na to něco z litrového objemu, ať to nemá malý průměr na nějakou šestku a nereš z čeho to je-ta přívěra ti to stejně pořád bude brzdit. Zvuk bude lepší a na výkonu poznáš minimum. Lépe se jí bude zbírat z volnoběhu a pak poznáš prd.
Doma mám někde v časáku úpravu FZS od Kabourka a ten dal přívěru pryč a odbrzdil to-tam to bylo znát co se týče nárůstů koní-ale kompletně odladil i karbecy ale přišel díky absenci přívěry o spodní otáčky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku - parametry, jakou?
xBaryk>
Pořád tu nikdo nevysvětlil, jestli má délka a průměr koncovky na něco vliv. Případně jak se stanovuje a počítá.
Pokud ti nestačí výše řečené nebo tomu ze zásady nevěříš, tak na podzim začíná první semestr na ČVUT - obor Konstrukce spalovacích motorů. Snad tě během studia přesvědčí, že skutečná konstrukce výfuku opravdu není jen "stočit plech a přivařit k tomu trubku"
Vysvětlit teorii konstrukce výfuku v internetovém příspěvku opravdu není možné.
Buď tomu věř nebo to nech být...
Naposledy editováno 25.04.2013 09:13:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |