globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní kolo
18.4.2013 v 20:53
Zdravím, chci se zeptat. Při průjezdu zatáčkou větší rychlostí, mi příjde že se motorka celá vlní. Tlak v kolech mám v pořádku. Zdá se mi že to dělá zadní kolo. Nevíte čím by to mohlo být?

Uzavřeno 09.06.2013 v 18:58 uživatelem Jarin89

Zadní kolo

18.4.2013 v 20:59 | Nahoru | #1
Moc špatná otázka těď to zchytáš !

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:00 | Nahoru | #2
a nemas nahodou placatou gumu???

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:02 | Nahoru | #3
Právě že ne guma se zdá být v pořádku

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:03 | Nahoru | #4
bud je ok nebo neni ale gs se proste ve vetsi rychlosti vlni na to si zvyknes

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #5
Buď moc měkký zadní tlumiče nebo špatná zadní pneu.

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #6
Hledej smudlo

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #7
joo hochu, jak jedeš s prasklou gumou, tak to ti nezbývá než se modlit...

Jinak to může být cokoli... Nastavení podvozku, olej, vůle na ložiskách kyvky, studený starý nebo nevhodný gumy, nebo i chyby jezdce...

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:06 | Nahoru | #8
možná jo je to moje první motorka a co jsem se svezl na jiných tak to nedělala žádná tak mi to přišlo divný....

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:23 | Nahoru | #9
problém je gs 500 a česká silnice když trošku pohledáš v tématech, tak zjistíš, že to tu gs dělá všem

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:26 | Nahoru | #10
me to nedela. nebo jsem si toho aspon nevsimnul

Zadní kolo

18.4.2013 v 21:32 | Nahoru | #11
Máš fajn, že jen v zatáčce. Mě se roztancovávala na rovince

1 reakcí na tento příspěvek Zadní kolo

18.4.2013 v 21:36 | Nahoru | #12
tak zkusím koupit novou gumu a když to nepřejde tak se stím budu muset nějak smířit :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní kolo

18.4.2013 v 22:10 | Nahoru | #13
Jarin89> Zprvu bych spíš zkusil přitvrdit zadní tlumiče, to máš nejjednodušší a nejlevnější. Pokud to nepomůže tak teprva cpi prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní kolo

18.4.2013 v 22:20 | Nahoru | #14
občas pomůže jezdit jako člověk a přizpůsobit rychlost zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat. A nepřekračovat 50/90 km/h potom to nedělá tak často.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní kolo

18.4.2013 v 23:00 | Nahoru | #15

kubacech píše: občas pomůže jezdit jako člověk a přizpůsobit rychlost zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat. A nepřekračovat 50/90 km/h potom to nedělá tak často.


Co ses policajt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní kolo

19.4.2013 v 05:22 | Nahoru | #16

moucan píše: Jarin89> Zprvu bych spíš zkusil přitvrdit zadní tlumiče, to máš nejjednodušší a nejlevnější. Pokud to nepomůže tak teprva cpi prachy.



To jsem už udělal..

(reakce na) Zadní kolo

19.4.2013 v 06:10 | Nahoru | #17
dejviik> nejsem, ale gs mám taky a vlnit se mi začíná až tak od 100 a rychleji, takže co jsem psal proti tomu vlnění dost pomůže. A když ne, tak si na to časem zvykneš.

Naposledy editováno 19.04.2013 06:12:15

Zadní kolo

19.4.2013 v 12:45 | Nahoru | #18
GS500 je sice taková mrštná koza, šikovná jak na kochačku, tak na vyblbnutí, ale zase do vyloženě sportovní mašiny má daleko. Vlnění ve vyšší rychlosti a kor v mírném náklonu je u ní celkem normální, zato při projíždění ostré zatáčky nižší rychlostí (cca 40km/h) a větším náklonem (pod plynem) drží stabilně i při mírně podfouknutém zadním kole. Zejména má tendenci se rozvlnit, když při předjíždění v levé zatáčce přejedeš přes čáry.
Jiak, jak už tu zaznělo, mohou to klidně způsobit vůle v čepech kyvky, ložiskách kola, někdy to způsobí i vyosené zadní kolo (nestejnoměrné nastavení seřizovacích šroubů při šponování řetězu).
Také přední vidle jsou dost měkké a hodně se ponořují, což jízdním vlastnostem tuplem nepřidá.

Zadní kolo

20.4.2013 v 20:14 | Nahoru | #19
nejvíc to ovlivní tuhost zadního tlumiče. tak ho přiškrť.
pak to ovlivňuje kyvka, její vůle (zkontrolovat zda se nehýbe v ložiskách) prostě když jí máš odpojenou od tlumiče a od všeho, nesmí sama do boku téměř vůbec utíkat, jen se kejvat ve své ose.
pak to způsobuje obutí, třeba špaatně sjetá guma (nerovnoměrně) nebo její podhuštění
a až nakonec vyvážení jakožto nejméně důležitý aspekt...

no a hlavně to je o řidiči, protože rozvnit jde každý stroj, tomu věř ;)

- tlumič poznáš třeba i tak, že když přeřazuješ ve vyšších rychlostech po rovince, tak v momentě kdy zmáčkneš spojku a kopneš kvalt, mašina se ti taky rozvlní... pokud máš tlumič na max, pak je už po smrti, což bych se u starého stroje vůbec nedivil, takže jezdit pomalu raději.

Zadní kolo

21.4.2013 v 10:56 | Nahoru | #20
jde o to jak hodně se vlní ... když jsem sedlal tento stroj tak jsem nastavil zadní tlumič na max a ztvrdil předky tím se hodně uklidnilo a na zbytek si zvykneš. Jinak platí - "když se bojíš tak přidej"

(reakce na) Zadní kolo

15.5.2013 v 08:02 | Nahoru | #21
Jarin89> Ahoj, jsem minulý majitel. Gumu jsem kupoval v srpnu, najeto má ode mne do 1000km. V tom bych problém neviděl. Před prodejem mi dělali novou řetězovku, možná zkus kouknout na souměrnost uchycení.
Jinak vlnění mi hodně ovlivňovala kvalita komunikace.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist