globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada pro blbce
17.4.2013 v 18:40
Ahoj,
prvně chci říct, aby ste mi nepsali, jakej sem retard atd, vím to! Díky.
A teď k tématu, koupil sem v roce 2010 Varana ( rok výroby 2002 ), byl zadřenej a po výbrusu, v nic moc stavu ( Němec to položil, takže plasty atd v prdeli ). No a prostě povedlo se mi ho taky zadřít, olej sem měnil na začátku jara a koncem léta se to kouslo ( ne nekoukal sme od tý doby na olej ). Jelikož už je to 1 broušený, tak žádnej original díl by na to nepasoval, takže zbývá možnost to jen začistit, válce nejsou moc jetý, takže to neni problém, ale i tak + další věci jako třeba vzduchovej filtr, vyřešení problému s dobíjením, je cena opravy kolem 15 000 kč.

Otázka je. Zaplatit těch 15 000 kč a prodat motorku a nebo se vysrat na opravu a střelit to na díly?

Díky všem a ještě jednou, nepište mi sem OT, sám sem z toho v háji, dík.

//EDIT: Po konzultování s opravářem.
Dobrý den,
"OK. Motor za 6500 jetej, bude vypadat asi jako tenhle. Všeobecně endura se málo rozebírají na díly a když už, tak většinou kvůli motoru...
Motor je vyndanej z rámu a rozebranej. To bude stát cca 1500. 14-15tis je cena za komplet i s dobíjením a prací. Když spočítáte 6500 za motor, práci 1500, novej olej s filtrem 500, vzduchovej filtr-zatím jsem neobjevil neoriginál, a tak originál stojí kolem 1450, opravu dobíjení, kterou odhaduju na 2-3tis, zjistíte, že ušetříte cca 2tis.
Rozebírat tuhle moto na díly mi nepřijde reálné, protože na každém dílu je nějaká chyba a vím, jak sou lidi vybíravý. Dle mého názoru buď spravit, nebo prodat takhle jak to je, anebo koupit motor se zárukou...."

Naposledy editováno 18.04.2013 13:35:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada pro blbce

19.4.2013 v 09:28 | Nahoru | #1

slleeper2 píše: Opravář u kterýho to mám říkal, že písty Honda na Varana vyrábí ve 2 velikostech. Jelikož je to už jednou broušený, tak je tam ten větší píst. Takže když se to znovu po 2. vybrousí, tak už na ot neseženu original píst od Hondy a nikde sem na netu nenašel nic co by do toho šlo. Jedině vyměnit celej motor, respektive válce, písty atd v originální velikosti, ale sehnal sem jen komplet motor a to je jak kupovat zajíce v pytli.


nicasil se nanáší na stěnu válce a poté brousí do daného průměru....je jedno co ti řekl opravář.udělat to jde a jestli chceš poradím ti kde ti toto opraví

(reakce na) Rada pro blbce

19.4.2013 v 20:55 | Nahoru | #2

ja1 píše: nicasil se nanáší na stěnu válce a poté brousí do daného průměru....je jedno co ti řekl opravář.udělat to jde a jestli chceš poradím ti kde ti toto opraví



Nejsem si jist, ale myslím, že tohle on myslel. To s tím nicasilem. No nakonec sme se po domluve se strýcem domluvili, že asi bude nejlepší koupit nějakej motor, ale opravdu funkční a ujistit se přímo v prodejně. Koukal sem na ty motory za 6500. Když to nevyjde, tak sem vyhodil jen těch 6500 a né 15 000. Ale snad na to nedojde a bude to šlapat jak hodinky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist